مایکل دل Vecchio مورد بحث چگونه blockchain است که باعث تغییر در نحوه کسب و کار

کاملا وجود دارد تعداد زیادی از نکات برجسته و بازار ملاحظات یک سال پیش پس از تلاش برای بازگشت و رکورد هر داستان

توسط NEWSCENTERALS در 25 تیر 1399

کاملا وجود دارد تعداد زیادی از نکات برجسته و بازار ملاحظات یک سال پیش پس از تلاش برای بازگشت و رکورد هر داستان عملا ژرف. چه جدا می ایستد در میان بسیاری از است شیوه ای که به سرعت در حال blockchain نوآوری است تنظیم. گام های فوق العاده ای ساخته شده اند در سال های اخیر علاوه بر تعادل blockchains و قراردادهای خود را دارند. مایکل دل Vecchio است که یک کسب و کار اپراتور مشاور مالی و نوآوری متخصص است که نظارت شرکت ها در ایالات متحده مالت و پاناما. مقالات خود را در پیشرفت کسب و کار و شیفت منتشر شده است و چندین بار او را می بیند blockchain تخصیص بودجه در یک مقیاس جهانی بودن شاید بزرگترین تغییر در کسب و کار جهان در سال 2020 است.

با IRS دادن اضافی روشن شدن زیر بار تمدید پیش نیاز تمام تعهدات را از طریق قبل از تابستان 2019 به وضوح taxman اتحاد ارز دیجیتال خود رادار. در خارج از این, آپدیت, اما, مدیریتی صحنه به نظر می رسد مانند آن را ادامه خواهد داد که درهم اقدام. با تفاسیر مختلف و callings بودن داده های مختلف ایالات متحده کنترل (نیز قانونگذاران و کنترل در کشورهای دیگر) متخصصان باید به طور مستمر این نمایش سریع حرکت قطعه از blockchain فضا. به عنوان سخت به عنوان آن را ممکن است برای ارتباط بودن با اشاره به هر گونه موارد هستند که به دادگاه آورده و حل و فصل ممکن است قوی ترین راه را برای دیگر بازار نوازندگان به امن برخی از سطح از روشن شدن و اعتقاد در میان است. می گوید del Vecchio "این hugeness از قانون نمی توان تحریف با CFTC SEC خزانه داری و متفاوت دیگر قانون استفاده از محل های کار که مایل به راه اندازی و تقاضا شرایط خاص خود را به عنوان مدیریتی و لازمه نظارت."

برجسته مدل مثلا کار در حال انجام در انجمن مانند Walmart, IBM, JP Morgan, Facebook و غیره ادامه خواهد داد پیشرفت. هنوز هم وجود دارد بیشتر قابل توجه تصویر آینده را به تمرکز. بانک خلق چین, چین, بانک ملی, اعلام پیشرفت از یک crypto-یوان و قبل از این بود که به خصوص باز رسیدگی و حمایت از blockchain به عنوان یک عمدا قابل توجه برای توسعه قابل توجهی در طول زمان به آمده است. کریستین لاگارد فعلی رئیس بانک مرکزی اروپا (و گذشته صندوق بین المللی پول سر) اعلام کرد که اتحادیه اروپا انتظار می رود به دنبال کار در یک منطقه گسترده blockchain و cryptoasset مرحله. شامل del Vecchio "آن نیست و در عین حال روشن است که چگونه این های مختلف و تلاش خواهد شد در نهایت توسعه; به هر حال به عنوان مثال انکار ناپذیر است. با چنین فرمت تلاش در پیشرفت, ضرورت تمدید حسابداری و پول مربوط به بازار شفاف سازی و سازه به پایان خواهد رسید که بسیار به طور مداوم مهم است."

به عنوان وجود دارد باقی مانده یک خط تیره از unclearness و defenselessness به عنوان به چگونه قطعا تحولات مانند blockchain و cryptoassets می تواند مورد استفاده برای اهداف کسب و کار. سازگاری و قابلیت همکاری و خاص چند وجهی طبیعت خطاب لیبرال headwinds برای وابستگی و تلاش برای تحقق بخشیدن به blockchain برنامه و حسابداری شرکت های که مایل به ارائه متوجه سازمان است. به عنوان rollout از permissioned و غیر متمرکز blockchains همچنان به تحریک ضرورت برای کارشناسان و مشاوران که مسائل و ظرفیت برای تحریک و کمک به blockchain را به طور مشابه افزایش دهد. شرکت ها و متخصصان با این اطلاعات و تجربه را قبل از بسته و شما را به انتخاب خود را منزوی و انجمن های خود را و ارزش این سازمان در راه است.

اینکه آیا یا نه آن را نشان می دهد به عنوان تحریک مشتریان در بیان blockchain اعدام سوالات کار را از طریق حسابداری مفاهیم مختلف cryptoassets یا نجابت به درک در توسعه مجموعه ای از قوانین حسابداری متخصصان باید پیاده سازی یک سرویس سرعت در آنچه به درستی در جریان است در فضا. اضافی برای کمک به تبدیل شدن به واقعیت کارشناسی ارشد باید فعال و viably شرکت در سیستم یادگیری. اگر نه وجود دارد certifiable امکان که غیر حسابداران را به دست درازی به این مهم کمک کرده است. روشن دل Vecchio "توسعه به خودی خود ممکن است جدید باشد; اما مرکزیت تحکیم پیشرفت به زمان تعهدات چیزی است که حسابداران باید یک معروفیت به اندازه کافی انجام می دهند. یک نقطه کانونی از این تعهدات در حال حرکت به سمت هدف آموزنده و آموزنده مواد مثلا کسانی که ساخته شده توسط WSBA, CPA.com و AICPA."

علیرغم آنچه بیان نمونه رفتن به لبه برش پیش بینی آنچه آمده است به طور مستمر ناپایدار کسب و کار. گرفتن همه چیز را به حساب این همه earmarks بودن روشن است که به دور از پنهان کردن دائمی blockchain جمع آوری و اعدام ادامه خواهد داد برای احیای و رانندگی تغییر مختلف در سراسر صنعت عمودی. در چنین سریع در حال حرکت چند وجهی فضا آن است که اساسی برای کسب و کار خود را بیدار نگه دارید با جدید ترین بود با تمام نقاط گفتگو و بررسی این و مسائل مختلف در یک هدف-محور راه معقول و منطقی.

در مورد مایکل دل Vecchio

مایکل دل Vecchio یک تزئین جانباز نیروهای مسلح ایالات متحده که در راه اندازی خود را حرفه ای در امور مالی و حسابداری پس از اتمام نظامی تور وظیفه. او که در پشت چندین موفق کسب و کار بین المللی و کمک کرده است صدها نفر از افراد با خود برنامه ریزی مالی در طول سال.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب