مایکل دل Vecchio در مورد آنچه در آن به معنی یک کارآفرین واقعی -

در حداقل آن دشوار است تعریف یک کسب و کار رویایی است کسی که متمایز از درجه اعتبار ساقط و باعث می شود یک کسب و ک

توسط NEWSCENTERALS در 24 خرداد 1399

در حداقل آن دشوار است تعریف یک کسب و کار رویایی است کسی که متمایز از درجه اعتبار ساقط و باعث می شود یک کسب و کار به پر کردن آن. با این وجود تعریف خود نمی جزئیات ویژگی های اساسی است که کسی پربار کسب و کار رویایی. به اعزام یک کسب و کار و تبدیل آن به یک پیروزی وجود دارد کیفیت های مختلف است که می تواند بسیار سودمند باشد. مایکل دل Vecchio در حالی که پیشرو شرکت های بزرگ در ایالات متحده مالت و پاناما نوشته است مقالات متعدد در موضوع کارآفرینی و کسب و کار عملیات و سهام ده تا از مهم ترین ویژگی های مورد انتظار برای تضمین کسب و کار خود و رویاهای شکوفا.

"کسب و کار سازمانی است که متصل به برش یک مسیر جدید در مورد confiding در خود کانونی هدف و حرکت دیگران ملزم به شما در سفر" توضیح می دهد del Vecchio. "چه جدا حوزه کسب و کار خود اعتقاد و روانی و شکیبایی و در حال حاضر و دوباره بی دقتی به فشار رو به جلو با وجود این شانس." وجود دارد یک پیش نیاز به نگه دارید تا بدون توقف حرکت به سمت تخیلی پاسخ برای یک موضوع است. کسب و کار متفکرین نیاز به یک ثابت اشتها برای بهبود امور و هرگز نمی تواند خود راضی به این امور.

وجود یک ذهنیت خاص در ارتباط با یک بازرگان. آن را ضروری است برای پیش بینی, روش های بهتر برای رسیدگی به مسائل در حالی که داشتن گزینه ای برای ایجاد انگیزه به طور همزمان. "کسب و کار سازمانی شامل داشتن گزینه ای برای درک و شکستن درب باز به اندازه کافی و بر این اساس گرفتن آن ارزش" می افزاید: del Vecchio.

وجود دارد به همین ترتیب یک پایه باید گزینه ای برای تنظیم بینایی انجام, با سازگاری. آن را ضروری است که گزینه ای برای اتصال به کارگران و مشتریان و استفاده از سهم خود را به علت کسب و کار به منظور توسعه. در حالی که ضروری است به یقین به حل و فصل شدید در انتخاب کسانی که انتخاب باید با داده ها است که می تواند انباشته.

"که یک بازرگان – صرف نظر از این که آیا شما فقط رو سازمان های مختلف – مانند گرفتن یک کشتی به unchartered آب" ادعا میکند del Vecchio. "یک بار در در حالی که یک مدیر و یا اجرایی را تشخیص دهد چه چیزی در فروشگاه و شما باید برای پاسخ به سرعت." مختلف وجود دارد روز زمانی که یک بازرگان ممکن است احساس مانند چیزهایی که هرگز کار کردن و که فرد در سوال این است که فقط پله آب. بود که آن را به عنوان ممکن است یک کسب و کار رویایی باید مشتاق به آن را از چوب جامد باقی می ماند و در موارد شدید.

توان راه اندازی برای ارسال و درایو رو به جلو را از طریق تمام جنگ ها و مشکلات و همچنین از طریق نا امیدی. سود با برخورد گذشته و دانش به حل و فصل در انتخاب خواهد شد که درایو کسب و کار به جلو و فرم چشم انداز را به یک شاهکار.

هنگامی که چشم انداز ساخته شده است تا یک نظریه و پس از آن دور تراشه در آن برای شکل دادن به برنامه عمل. به طور مداوم تست گمان به تضمین می کنند که آنها معقول و منطقی و در عین حال آماده به اذعان کرد که همه سوء ظن به کار خواهد کرد. یک کسب و کار رویایی نیاز به ثبات و تحمل و دلیل مهم این غرامت برای باقی مانده شدید توجیه هستند با وجود همه مشکلات است.

تجار فرصتی را در همه چیز. آن را ممکن است یکی دیگر از کسب و کار فکر می کردم یا آن را ممکن است درک در مردم در اطراف شما است که آنها احتمالا می تواند فعال کردن کسب و کار خود را به رشد. ظرفیت برای دیدن این گزینه های مختلف است که به عمد ضروری به کشف دستاورد است.

افرادی که تبدیل به موثر به عنوان تاجران نگاه به گذشته "با درآمد بدون کار" است که می تواند به دست آورده امروز و کانون توجه در طرح جامع. آنها متوجه چگونه به تضمین می کنند که هر حرکت آنها را در حال رفتن به خدمت کشیده کردن اهداف کسب و کار بدون در نظر گرفتن اینکه آیا آن را به معنی قبلی گرفتن ورود در کوتاه مدت.

کسب و کار نیز با داشتن این گزینه به تن ناامیدی. می گوید del Vecchio, "بسیاری از مردم قبول است که آنها می توانید اذعان ناامیدی – تا زمانی که آنها واقعا در مواجهه با آن است. به طور موثر بازرگان, شما باید این گزینه را به فاش کردن به خودتان است که شما باید fizzled اگر فرصت می رسد و استفاده از آن تجربه برای کمک به ایجاد تغییرات مطابق با نگه داشتن فشار رو به جلو است."

در مورد مایکل دل Vecchio

مایکل دل Vecchio یک تزئین جانباز نیروهای مسلح ایالات متحده که در راه اندازی خود را حرفه ای در امور مالی و حسابداری پس از اتمام نظامی تور وظیفه. او که در پشت چندین موفق کسب و کار بین المللی و کمک کرده است صدها نفر از افراد با خود برنامه ریزی مالی در طول سال.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب