مایکل دل Vecchio ارائه می دهد استراتژی برای بهتر مدیریت پرسنل در یک کسب و کار کوچک

مدیریت سرمایه انسانی چارچوب درک است که کارکنان خود را استعداد و تجربه و اطلاعات و افکار و ایده های نوآورانه ار

توسط NEWSCENTERALS در 17 خرداد 1399

مدیریت سرمایه انسانی چارچوب درک است که کارکنان خود را استعداد و تجربه و اطلاعات و افکار و ایده های نوآورانه ارزش دارد در داخل یک سازمان است. یک شرکت باید کاملا درک کارگران خود را با هدف پایان به طور مداوم پیش بینی بهترین ها را از آنها. مشروع مدیریت سرمایه انسانی insinuates بهبود چارچوب برای ثبت نام باز بهترین ظرفیت ایجاد اشتغال برنامه ریزی برای کارگران و راهنمای معلم کارکنان آنها را متقاعد به تصویب در بهترین خود را قابل اعتماد و مناسب نمایشگاه روش. مایکل دل Vecchio که به طور موثر به رهبری شرکت های چند ملیتی در آمریکا, مالت, پاناما و دیگران نوشته شده است مقالات متعدد در مدیریت پرسنل بهترین شیوه و سهام بینش خود را بر پنج اصل قطعات که شامل این تکنیک است.

ضروری است به درک فاصله بین یک شرکت و وضعیت فعلی و مطلوب خود دولت است. این می تواند سرمایه انسانی اهداف است که می تواند به رشد کارگران' به طور کلی قابلیت و در عین حال علاوه بر این باعث آنها را به تدریج احساس ضمیمه در نزدیک سطح به وابستگی. می گوید del Vecchio "یک زن و شوهر از وقوع سرمایه انسانی اهداف ترکیب برگزاری بر روی اختصاصی کارگران industriously ساخت استعدادها از نیروی کار ساخت کاربردی, ثبت نام برنامه های جدید توافق و اخذ کامل ترین ظرفیت در استخر."

وجود دارد علاوه بر این نیاز به استناد به وضوح به سمت مسیر کسب و کار نیاز به. این بخش مهم شامل درک یک رابطه از عقب به جلو. یکی باید درک ارشد سازمان مشتریان می خواهد و نیازهای شرکای چشم انداز از یک وابستگی بودجه با اهداف و پیش نیازهای فعلی نمایندگان برای رسیدن به یک روشن و مختصر کلید می زنیم. برای انجام این کار این انجمن ها باید جمع آوری داده ها از کارگران و مشتریان و همدستان به درک خود را می خواهد و نیاز دارد. بحث در مورد این مسائل کمک خواهد کرد که تصویر کل چشم انداز یک انجمن و تیم خود را. موثر ارزیابی ممکن است ترکیب تجزیه و تحلیل زمان نمایندگان به طور مشابه به عنوان جایی که آنها خود را و انجمن دو سال پایین جاده. این نوع معاینه را توانمند می تواند رابطه را به دقت اشاره کردن هر گونه نقص و یا شکاف در سیستم.

هیچ برنامه بازی یا روش قانع کننده است تا, و اگر آن را اجرا هست. آن است که عمده به صفحه نمایش پیشرفت و تعهد سیستم شامل ارزیابی اشتباه و موفقیت از اتمام دوره از عمل است. همچنین خواستار ارتباط به بازرسی خروج اظهارات در این دوره از عمل, اگر مواد مشابه به عنوان راه هایی برای مقابله با تغییر متناسب باشد. شامل del Vecchio "بدون تعهد سیستم وابستگی خواهد شد که هیچ اطلاعاتی از اینکه یک کلید سازمان برنامه در حال کار است یا نه."

ساخت طرح های امن برای استفاده است علاوه بر یک پیش نیاز است. این ترتیب تحکیم روش ها و تمرینات مورد نیاز برای اجرای سرمایه انسانی میباشد. اجرای موفق طرح پیوستن به اختصاص دقیق منابع جدا کردن صندلی صرف برنامه ها و تنظیم زمان قطع و یا شکاف زمان برای تحقق سرمایه انسانی در نظر دارد. به طور مشابه به هر بخشی از سرمایه انسانی سازمان طرح سلاست اساسی است. را استفاده از برنامه است که به وضوح نشان می دهد که چارچوب و هدف است.

در نقطه ای که یک وابستگی مشخص است اهداف خود و تحمل آن می توانید دوره های طراحی از عمل و روش برای رسیدن به آنها. منابع انسانی متخصص باید ساختار مسافت های طولانی استراتژی برای اطمینان از کارگران خود را در حال مطالب خود را با مشاغل. رضایت کارکنان بدون شک عبور خود را بهترین از این پس بهبود احتمال پیروزی. وابستگی ممکن است دل کردن تعهدات به کارکنان متکی بر خود ترجیح داده و موقعیت دامنه ظرفیت روشنگر توانایی ها و استعدادها. در هر صورت باید مدیران به قابل اعتماد تیم با نیروی کار خود را به تامل نیازهای خود را به همان اندازه در سفارش به صفحه نمایش خود را بهبود داخل شرکت.

سرمایه انسانی سازماندهی خواستار ارتباط به ساختار سرمایه انسانی روش های, وظایف و استراتژی برای جمع آوری کارگر بهره وری و کمک به آنها برای به انجام رساندن این به اندازه کافی به تصویر کشیده اهداف و مقاصد از وابستگی. متحده del Vecchio "استفاده از مدیریت سرمایه انسانی برنامه تضمین می کند که منابع انسانی متخصص در حال گرفتن حق مدعی تنظیم آنها را در ایده آل ترین راه ممکن و نظارت بر آنها را به روز رسانی ظرفیت های خود را هنگامی که ضروری و نگه داشتن آنها را به عنوان کارکنان."

در مورد مایکل دل Vecchio

مایکل دل Vecchio یک تزئین جانباز نیروهای مسلح ایالات متحده که در راه اندازی خود را حرفه ای در امور مالی و حسابداری پس از اتمام نظامی تور وظیفه. او که در پشت چندین موفق کسب و کار بین المللی و کمک کرده است صدها نفر از افراد با خود برنامه ریزی مالی در طول سال.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن