مایکل دل Vecchio ارائه می دهد راهنمایی در مورد چگونه برای مدیریت بهتر کسب و کار کوچک

مدیریت خصوصی متعلق به کسب و کار است و کار دشوار است. شما مسئول تمام پیچیدگی های خاص از جمله معاملات و تبلیغات

توسط NEWSCENTERALS در 14 خرداد 1399

مدیریت خصوصی متعلق به کسب و کار است و کار دشوار است. شما مسئول تمام پیچیدگی های خاص از جمله معاملات و تبلیغات برای استخدام و یا فسخ نمایندگان و همه چیز را در وسط. آن سخت است برای تبدیل شدن به چیره هنگامی که در تلاش برای آگاه ماندن از چنین تعداد زیادی از زوایای مختلف وجود دارد روش برای تنظیم مجدد فعالیت ها را در برخورد با کسب و کار ساده تر است. دیرین کسب و کار و کارشناس مالی مایکل دل Vecchio در حالی که نظارت بر عملیات کسب و کار در ایالات متحده مالت و پاناما نوشته است مقالات متعدد در موضوع مدیریت و ارائه می دهد راهنمایی در مورد چگونه کارآفرینان بهتر می تواند خود را مدیریت کسب و کارهای کوچک.

شروع شده توسط خودکار وظایف در هر فرصت ممکن است. شما می توانید تا آنجا که ممکن است از قابل اعتماد با سوء استفاده از مکانیزاسیون به گسترش اثربخشی خود را. شما می توانید با استفاده از برنامه های کاربردی و تعهدات به رکورد timesheets, پیگیری سهام خود را مدیریت پول خود را فقط به عنوان به روش های مختلف. سودآوری می توانید برنامه های کاربردی مکانیزه و خود را روز به روز طرح ساخت آن کمتر درخواست به صفحه نمایش فشردن تکالیف و برنامه ریزی خود را تقاضاهای مصرانه روز. توضیح می دهد del Vecchio "هستند غول پیکر اقدامات استفاده می کند و سرمایه گذاری های چیده شده به طور خاص برای بخش خصوصی متعلق به کسب و کار بنابراین شما می توانید انتخاب کنید آنهایی که صریح برای حرکت خود را. مشاهده بسیاری از اطلاعات است که باعث می شود کسب و کار خود را با دست اجرا می تواند شده; اما کامپیوتری شامل یک اندازه گیری از مهارت در آن هر چیزی اما دشوار است به استفاده از."

این روزها مشتریان و مشتریان تصور که همه انجمن ها باید با دریافت یک دسته در زمان پیشرفت به بهبود تجربه خرید. می گوید del Vecchio, "برخورد با مستقل مبادرت به معنی حصول اطمینان از نام تجاری پیشرفت به مشتریان است. این نشان می دهد نگه دارید تا یک سایت با کیفیت و مشابه مدرک نوآوری و مدیریت ارائه شده توسط مخالفان." شما علاوه بر این نیاز به صفحه نمایش توسعه headways داخل صنعت شما. وجود مسیرهای جدید یا نوآوری است که قدرت شما را به فکر می کنم در مورد مشتریان خود را ؟

برخورد با خصوصی سرمایه گذاری نیست فقط در مورد شما و کسب و کار – آن را علاوه بر این مورد نظارت بر کارکنان مناسب است. در حالی که ممکن است آن را سخت به ترک چند روزه در تعیین نقش قابل توجهی در کمک به توسعه کسب و کار و موفقیت است. اگر شما عادی نمایندگان شما می توانید آنها را به انجام کارهای راه خود را تا زمانی که آنها راه اندازی به انتظار خطر برای بخش کسب و کار. اگر نه آن را ممکن است مطلوب برای دریافت نرم افزار و یا ناپایدار متخصص برای ماجراهای که نیاز به زمان و کار و یا تناسب اندام است که شما لازم نیست.

آرایش مالی حیاتی بخش به گسترش پیش بینی هزینه های آماده برای کسانی که اجتناب ناپذیر آشفته روز و اقامت در هدف خود را به پول نقد مربوط به رفاه. با وجود چگونه شلوغ چیز پرش در روزمره فرض شما توسط و بزرگ باید بدانید در مورد کسب و کار شما بودجه وضعیت برای تضمین شما در محافظت و موقعیت پایدار است. ادعا میکند del Vecchio "به یاد داشته باشید که پول خود را مرتبط با تنظیم منحصر به فرد سند است. به عنوان کسب و کار شما نیاز به ایجاد و تغییر شما را به تجدید نظر پولی خود را تنظیم و رول کردن هر گونه پیشرفت های قابل توجهی." متخصصان پیشنهاد می کنم بررسی بودجه هزینه های و هزینه های هر ماه به منظور باقی می ماند بر روی هدف است.

در نقطه زمانی که شما به فروش چیزی اداری کار علاوه بر این شامل نظارت بر بورس است. استفاده مناسب و معقول در چارچوب مقابله با سهام پیگیری آنچه فروخته شده است و که در آن مناسب, مسیر حمل و نقل. کامپیوتری چارچوب می تواند عمیقا سود سهام و کنترل است.

مقدار قابل توجهی از شرکت مستقل مدیریت حول عادی تکالیف – تضمین شما حق سهام نگه داشتن مشتریان خود را خوشحال و نظارت بر حساب های قابل ملاحظه ای بیشتر است. بدون در نظر گرفتن مراقب باشید تا به عنوان اجازه می دهد تا استاندارد تکالیف به پنهان کردن خود را drawn-out توسعه مقصد.

"بهترین راه برای مقابله با رعایت کامل مشاهده است که مجموعه ای از بتن سنجش اهداف و بررسی قابل اعتماد را تضمین می کنند که شما در حال حرکت در راه حق" روشن دل Vecchio, "مقصد خود را ممکن است منعکس کننده یک شماره خاص از مشتریان در خدمت یک شماره خاص از چیزهایی فروخته می شود و یا برخی دیگر از میزان پیشرفت. شما باید به منظور توسعه یک بعدی منطقه – که یکی دیگر از هدف است که شما می توانید دنبال کنید."

در حالی که کسب و کار کوچک مدیریت به معنی پوشیدن متعدد کلاه و تمرکز بر روی انواع تعهدات در همان زمان مناسب robotizing استراتژی های خاص می تواند بسیار به کاهش توده و کمک به نگه داشتن شما را متمرکز بر توسعه کسب و کار.

در مورد مایکل دل Vecchio

مایکل دل Vecchio یک تزئین جانباز نیروهای مسلح ایالات متحده که در راه اندازی خود را حرفه ای در امور مالی و حسابداری پس از اتمام نظامی تور وظیفه. او که در پشت چندین موفق کسب و کار بین المللی و کمک کرده است صدها نفر از افراد با خود برنامه ریزی مالی در طول سال.

 



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن