مایکل دل Vecchio در حال آماده شدن برای اواسط سال حسابداری در یک کسب و کار کوچک

از آنجا که سالانه در فصل بهار گردباد از جنبش است که همراه با مستند سازی یک کسب و کار کوچک را در فرم های مالیات

توسط NEWSCENTERALS در 26 اردیبهشت 1399

از آنجا که سالانه در فصل بهار گردباد از جنبش است که همراه با مستند سازی یک کسب و کار کوچک را در فرم های مالیاتی را تصویب کرده کارآفرینان ممکن است شکل آنها می توانند خود را ادامه خواهد داد حسابداری سفر کنترل تا زمانی که زیر زمستان. همواره ما اغلب اجازه دهید برخی از وظایف مدیریتی اسلاید به خصوص از آنجا که مشتریان برای کمک به کارگران برای مدیریت و کسب و کار به منظور توسعه. اما در نظر گرفتن یک زمان کمی میدوی را از طریق سال به بررسی وضعیت مالیاتی بیشتر خواهد شد در دراز مدت مفید و مایکل دل Vecchio مالی و کسب و کار متخصص که دارای نوشته های متعدد مالی مقالات برای شرکت در پاناما مالت آمریکا و دیگران, آدرس برخی از تفاوت های ظریف در پشت توسعه اواسط سال حسابداری استراتژی است.

شما نمی نیاز به اجازه نمایندگان مستقیم خود را قطع بار. شما می توانید مقدار زیادی از زمان باید خود را جای کتاب در حالت عادی interims — امکان پذیر حتی هر روز مشروط بر شما مرتب کردن بر اساس کسب و کار است. متعدد وجود دارد, روش برای باز کردن و مکانیزه و این روش از جمله حرکت به ابر; چه زودتر شما آسانتر آنها بهتر است. توضیح می دهد del Vecchio "این مهم است که شما انتخاب می کنید و با چوب خاص حسابداری, استراتژی صرف نظر از اینکه پول و یا مجموعه است. آدرس هر گونه بی نظمی در پایان ماه و دوباره هنگامی که شما خود را در سه ماهه حسابرسی."

صرف نظر از این که آیا شما اعتماد ضبط تمامیت مبادلات کسب و کار در استاندارد فواصل آن را یک ایده خوب برای بررسی سوابق مالیاتی خود را در midyear. انجام این کار نه تنها باعث می شود مالیات سال بعد فصل کمتر ناراحت کننده آن را نیز می تواند فشار شما را به مرتب سازی بر اساس هزینه های خاص و آدرس خود را ثابت منابع وخامت طرح است.

بعلاوه یک midyear حسابداری حسابرسی می تواند به مهم بیت از دانش به طور کلی قدرت مالی کسب و کار شما. به عنوان مثال آن را می توانید کشف چگونه شما واقعی اعداد مقابل را با برنامه ریزی اعداد. به عنوان یک نتیجه, این می تواند یک آغاز مرحله برای تحقق دوره تنظیمات در طول نیمه دوم سال.

در گذشته طولانی, مدرن مالی و حسابداری سوابق را می توان تاسیسات در صورتی که شما در حال برخورد با یک تعجب آور حسابرسی را انتخاب کنید و یا به درخواست برای یک پیشرفت. چه چیزی بیشتر در مورد شما در حال حاضر به مراقبت از کسب و کار وام یک midyear بررسی یک فرصت مناسب و معقول برای تضمین اعتباری را تنظیم می کند در کتاب های خود را هماهنگ یکنواخت از بانک.

در صورتی که کسب و کار شما را کند می کند در طول ماه های تابستان قبول آن به عنوان یک فرصت برای رفتن از طریق حسابداری خود را فهرست کنید و ببینید که در آن شما در. این ممکن است بیشتر انرژی تکالیف و در عین حال زمانی که در اواخر بهار به پایان رسید و روز خود را تبدیل شدن به طور فزاینده ای پر هرج و مرج شما خوشحال خواهید بود آنها در حال چک کردن مختصر و مفید.

اگر شما قبلا انجام شده نیست بنابراین شما باید راه اندازی یک قوی حسابداری چارچوبی برای خصوصی خود را سرمایه گذاری و این به این معنا نیست بی پایان صفحات گسترده و یا انبوه از کاغذ در لبه محل کار خود را. می افزاید: del Vecchio, "مختلف وجود دارد ابر و چارچوب های برنامه نویسی وجود دارد که می تواند کمک به شما با دنبال کسب و کار خود و حساب های دریافت طبقه بندی شده اند پرداخت می شود و احتمالا یک معامله خوب در مالیات است. این ابزار به شما کمک خواهد کرد در برخورد با طرف های مالی کسب و کار خود را به طور مداوم به طوری که شما می توانید کار درخشان تر و سخت تر نیست."

وجود دارد به خوبی شناخته شده و گفت: "کار بر روی کسب و کار خود را در کسب و کار شما." هنگامی که شما در حال حفظ یک کسب و کار, شما می توانید خودتان نگه دارید اشغال شده در هر ثانیه از روز; این تعهدات واقعا رانندگی کسب و کار خود و رو به جلو است. اگر شما به طور مداوم حول وظایف روزمره و در پاسخ به هر درخواست و ایمیل یا موضوع نشان دهنده آن است که هیچ کس واقعا تنظیم برنامه ریزی و توسعه کسب و کار به عنوان آنجا که ممکن است. که به معنی شما باد به بالا در حال اجرا سریع تر و سریعتر فقط به باقی می ماند در یک نقطه مشابه.

هیچ یک از این تعهدات به خصوص سرگرم کننده و در عین حال غفلت به آدرس آنها را می توانید در مورد اتهامات و مجازات — و در بدبینانه ترین سناریو مواقع شما می توانید از دست دادن خود را بیمه مسئولیت قرار دادن خود و مزایا در خطر است.

پرواز انفرادی به عنوان یک کارآفرین باعث می شود آن را ضروری برای مراقبت از پول نقد برای دوران بازنشستگی. هیچ کسب و کار برای اطمینان از شما 401(k) راه اندازی شده است — شما باید آن را انجام دهد بدون کمک کسی. در صورتی که شما انجام داده اند تا در کنار برخی از تلاش برای راه اندازی یک بازنشستگی طراحی و یا تجدید نظر خود را تعهدات. ادعا میکند del Vecchio "اضافه به ساده ایرا, خود ارضایی, 401(k) بهبود نماینده سالیانه (SEP) یا دیگر طرح بازنشستگی است یک روش اساسی برای آماده شدن برای آینده خود و کاهش در دسترس خود را پرداخت. خاص استاندارد تعهد قطع نقاط و قطع بار تغییر طرح. صحبت با یک کسب و کار مالی یا حسابداری مشاور راه اندازی صحیح طرح بازنشستگی و همچنین به بررسی کنید که آیا وجود دارد دیگر برنامه های بازنشستگی (مانند مرسوم مشخص تعهد برنامه و یا سود های دوره عمل) که ممکن است کار را برای شرکت های خصوصی."

ضروری است که کارآفرین مراقبت از خود را به عنوان به خوبی در حالی که در نظر گرفتن کسب و کار. پیدا کردن آنچه که طول می کشد مراقبت از روح خود را و شما به ارمغان می آورد هماهنگی و پس از آن طرح را به برنامه خود را به سادگی مانند یک جلسه مهم است. به یاد داشته باشید که حفظ یک کسب و کار مانند در حال اجرا یک مسابقه دو ماراتون و این مهم است که استقامت برای زنده ماندن دراز مدت است.

در مورد مایکل دل Vecchio

مایکل دل Vecchio یک تزئین جانباز نیروهای مسلح ایالات متحده که در راه اندازی خود را حرفه ای در امور مالی و حسابداری پس از اتمام نظامی تور وظیفه. او که در پشت چندین موفق کسب و کار بین المللی و کمک کرده است صدها نفر از افراد با خود برنامه ریزی مالی در طول سال.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب