مایکل دل Vecchio را فراهم می کند کسب و کار استراتژی راهنمایی برای تجارت الکترونیک عملیات

رهبران درک که بینش کسب و کار باید به عنوان یک نوآوری نیاز دارند. این یک نتیجه از این دانش است که آنها می توانن

توسط NEWSCENTERALS در 21 اردیبهشت 1399

رهبران درک که بینش کسب و کار باید به عنوان یک نوآوری نیاز دارند. این یک نتیجه از این دانش است که آنها می توانند ارزش و نگه داشتن در حال گسترش قابل توجهی بر تجارب به قابل اعتماد منجر شود با انتقال پیروزی. این بینش کسب و کار (BI) و علوم اطلاعات بخش اختصاص داده شده قبلی کاملا چند سال به دسترسی به اطلاعات ساده تر وجود حوادث در هنگام اندازه گیری از اطلاعات می تواند مسحور کننده. مایکل دل Vecchio است دیرین رهبر کسب و کار که در نوشته های متعدد استراتژیک مقالات برای کسب و کار در پاناما مالت آمریکا و دیگران و سهام برخی از نکات بالا برای ایجاد و حفظ یک تجارت موفق استراتژی است.

اتصال با هم دفاتر مختلف. چه ما قبول اثرات چگونه ما انتقال خودمان و با گرد هم آوردن یک ارتباط یک کلید پیشرفته برای تنظیم متناوب نقطه نظر را به یکی از دو مرکز است. روشن دل Vecchio, "ارشد دولت و مدیران بیش از همه بخش های یک انجمن باید با هم کار کنند به طور کامل و ماهرانه به صورت دو به طور موثر در یک سازمان است. این پایه است که بر اساس آن کل بی ترتیب ساخته شده است."

یکی از کلیدی ترین استانداردها در هر روش است که به نگه داشتن چیزهای ساده است. چند وجهی انداز می تواند خراب کردن برنامه ها و منجر به unusualness و بررسی هستند مفید ترین زمانی که کل روش مشغول است و نه مبهم. در هر انجمن وجود دارد کسانی که در برابر تغییر است. به جنگ این مردم را از ديدگاه حفظ بی انرژی زا – ایجاد سلسله مراتبی تمرکز حواس و نشان می دهد که چگونه فعالیت های در حال رفتن برای کمک به انجام رساندن هدف نهایی.

بی اشکال باید به طور مداوم بررسی می شود. "آنچه امروز ممکن است کار نمی کند فردا" گواه Zuñiga. "توان راه اندازی برای سازگار باشد و تنظیم این دو مدل به طوری که آنها به طور کلی با توجه به آنچه که نیازهای کسب و کار فقط به عنوان پذیرای خواسته برای سرمایه گذاران است."

به عنوان یک کارآفرین یا مدیر آن را ضروری است که یک دسته شرکت از چه اطلاعاتی می گوید. داده است که بیش از حد compartmentalized خواهد جداگانه این دو مدل. بی برنامه انتقال معاینه کامل به فروش رفتن تقویت اجرای تبلیغات خود را محدود و لرزش چگونه گروه در ارتباط است. اجرای ابزار است که کمک خواهد کرد تکرار با چک کردن جنبش خود و پاسخ به ایجاد یک تصویر از کیفیت و امکانات.

یکی از دستورالعمل توضیحات برای افزایش شور و شوق برای دستگاه های است که می تواند تشویق بی است که آن را هرگز به عنوان مهم به عنوان آن در حال حاضر به درک که چگونه مشتریان خود را در حال همکاری با شما و بهترین روش برای رسیدن به آنها – و یا چگونه برای متقاعد کردن آنها برای تماس با شما. بدون این اطلاعات, شما به احتمال زیاد رفتن به نهایت سقوط کرد.

تجربه مشتری (CX) تبدیل کرده به "تبلیغات جدید battlefront." با یک جامد بی چارچوب راه اندازی کسب و کار می تواند ساخت آن مشتری دانش کمک خواهد کرد که آن را با ایجاد پروفایل مشتریان و به تصمیم می گیرید که چگونه به فکر می کنم بهترین دارایی برای دیدار با اهداف کسب و کار.

BI می تواند کمک به فاش کردن فرآیندهای بی فایده و آشنا کردن درجه جدید از ارتباط با این گروه است. با گرد هم آوردن اطلاعات و به طور مستقل آن را به همه در حالی که همه سازمان زمان کاهش یافته است و این را بی درنگ گسترش سود دهی فقط به عنوان یک توسعه در بهره وری است.

در نقطه ای که اجرا مناسب بی آرایش می دهد اطلاعات برای همه در این انجمن. این طول می کشد را به حساب یک مطلب قابل توجه اندازه گیری از اطلاعات عینیت و می تواند کل یک تصویر از مشتری است. می گوید del Vecchio "هنگامی که همه کار از شبیه محتوای اطلاعات وجود دارد سوالات با توجه به دقت و صحت اطلاعات. این گروه به تدریج سفت و آماده باقی می ماند متمرکز روی یک هدف مشابه."

این دو دسته باید همکاری برای انتخاب شاخص های عملکرد کلیدی (kpi ها) برای کسب و کار. می افزاید: del Vecchio "این باید سنجش اعداد است که نشان می دهد که آیا کسب و کار است که جلسه آن مقصد و که در آن نیاز به بهبود است. Kpi ها و پربار برآورد و itemizing هستند این ماده از متوسط دو سیستم."

به عنوان بخش قابل توجهی از بهبود از kpi ها آن را نیز بسیار مهم برای توسعه یک اجرا از آسیاب زبان. این است که برای تمام مفاهیم و اهداف مانند یک کلمه مرجع اجرا می شود که با kpi ها. باید درک درستی از چگونه داده و هر figurings هستند به تصویر کشیده است. با شروع اولیه کار و خارج از آن نقطه. در این حال انتقادات زیادی به عنوان منطقی می تواند انتظار می رود و ساخت بی آرایش – به خاطر سپردن است که آن را به طور مداوم باید همه کاره است.

ساخت بی ترتیب نیاز به مقدار زیادی از تنظیم و وظیفه. باوجود اینکه محصول نهایی قابل توجیه است با وجود تمام مشکلات و خواهد یدکی زمان قابل توجهی و دارایی های بعد از آن. هزینه داشتن یک زنده بی آرایش است بیشتر قابل توجه از هزینه ساخت یک.

در مورد مایکل دل Vecchio

مایکل دل Vecchio یک تزئین جانباز نیروهای مسلح ایالات متحده که در راه اندازی خود را حرفه ای در امور مالی و حسابداری پس از اتمام نظامی تور وظیفه. او که در پشت چندین موفق کسب و کار بین المللی و کمک کرده است صدها نفر از افراد با خود برنامه ریزی مالی در طول سال.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن