'SNL' آلوم جی فرعون را به یاد می آورد پلیس لس آنجلس پلیس زانو در گردن او: "من شوکه شده من می ترسم'

جی فرعون باز به گیل پادشاه در مورد ترسناک اجرا در پلیس لس آنجلس در روز چهارشنبه فردا صبح. سابق Saturday Night

توسط NEWSCENTERALS در 28 خرداد 1399

جی فرعون باز به گیل پادشاه در مورد ترسناک اجرا در پلیس لس آنجلس در روز چهارشنبه فردا صبح.

سابق Saturday Night Live cast member گفت که او متوقف شده توسط پلیس در ماه آوریل در حالی که آهسته دویدن و که او در مورد تجربه خود را که دستگیر شد در فیلم تا زمانی که به تازگی برای ترس از مصرف به دور از بحث های جورج فلوید و Ahmaud Arbery. اما در حال حاضر او آماده است برای بحث در مورد آنچه اتفاق افتاده است.

"من راه رفتن در سراسر خیابان و پس از آن همه ناگهان من می شنوم, 'دریافت بر روی زمین'" فرعون گفت. "پلیس از سمت چپ من... او در حال آمدن است. او تفنگ خود را. من نمی دانم که چه چیزی اتفاق می افتد."

"من نمی باید هر گونه اجرا فهم با قانون" فرعون گفت. "من هرگز حتی تا به حال یک بلیط. من هرگز تا به حال اسلحه اشاره کرد به من. من تا به حال هرگز دستبند قرار داده و بر من است."

کمدین گفت: پلیس به او گفت به دراز بر روی زمین و گسترش سلاح های خود را "مانند یک هواپیما." که در آن نقطه او گفت: یک افسر قرار داده و زانو خود را در پایه گردن و دستبند او را. "من شوکه شده من می ترسم من نمی دانم چرا از من بازداشت. من فقط کاملا اشتباه در حال حاضر." که در آن نقطه او گفت: پلیس کشیده او و به او گفت که او همسان توضیحات از کسی که آنها به دنبال آن بودند که تا به حال فرار از پلیس: یک مرد سیاه و خاکستری و در تراش و یک پیراهن خاکستری.

"خوشبختانه آنها من را بیرون آورد و من از آن" فرعون گفت. "اما آن را مانند, چرا باید برای رفتن به آن اندام هنگامی که من بی گناه اطرافیان? ما هرگز نباید به احساس می کنم مثل زندگی ما در خطر است هنگامی که ما در حال انجام منظم فعالیت های انسان است. من نمی خواهید به نگرانی در زندگی من وقتی که من قصد دارم به تمام مواد غذایی است."

فرعون برای اولین بار به اشتراک گذاشته شده یک ویدیو در مورد برخورد هفته گذشته در Instagram. در بیانیه ای به CBS اداره پلیس لس آنجلس گفت: "ما آگاه هستند از این ویدئو. آن را تحت بررسی است."

"سیاه مردم در امریکا و یا به طور کلی—چرا ما باید به احساس می کنم مثل ما گناه تا ثابت," فرعون ادامه داد: "زمانی که طرف دیگر می شود بی گناه که خلافش ثابت?"

بعد از چند دقیقه فرعون گفت: پلیس به او گفت که آنها بدست می خواهم یک تماس است که او مرد آنها دنبال شد و عذرخواهی کرد. اما او گفت: "این کافی نیست."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب