Michaela Watkins مذاکرات از دست دادن لین شلتون و 'ادب' SNL شلیک

زمانی که من بپرسید Michaela Watkins چگونه او نسبت به پایان یکی از تاریک ترین سال در تاریخ آمریکای مدرن او پاسخ

توسط NEWSCENTERALS در 20 خرداد 1399

زمانی که من بپرسید Michaela Watkins چگونه او نسبت به پایان یکی از تاریک ترین سال در تاریخ آمریکای مدرن او پاسخ "آه با تشکر از سئوال من وحشتناک است."

شب قبل از مکالمه ما برای این هفته قسمت آخر خنده , پادکست, کمدین و بازیگر "مجبور" خودش را در نهایت به تماشای کامل ساندرا مطلوب دستگیری تصویری و نمی توانستم به خواب تا ساعت 5

"در آن ویرانگر" او می گوید. "من همیشه واقعا صریح در این منطقه اما چیزی فقط با کلیک بر روی یک سطح سلولی. و من فقط فکر نمی کنم وجود دارد به هیچ وجه به سازمان ملل متحد می دانید و یا unsee هر چیزی. و رفتن به جلو است که به من امید میده که این نسل است و نه برای خوش همراه با یک جهان که هرگز—هرگز نباید باشه با هر کسی."

واتکینز که به نظر می رسد در بیش از 100 را نشان می دهد تلویزیون و فیلم بیش از دو دهه گذشته هرگز خجالتی در مورد اعتقادات سیاسی. به عنوان یک دوره ای شرکت میزبان در کج رسانه هیستری پادکست او در برخورد با "راست توییتر ترول" قبل و توسط "می ترسم نه به می گویند هر چیزی در حال حاضر."

"من احساس می کنم کار من نیست واقعا برای گفتن زیاد باشد کاملا با شما صادق," او می گوید. "من احساس می کنم کار من در حال حاضر به تقویت و افرادی که در نهایت احساس امن به اندازه کافی برای شروع به صحبت کردن و یا افرادی که همیشه بوده اند اما نمی شده است برای گرفتن توجه است که آنها باید. اما من می تواند برای افرادی که می خواستم هرگز به هم زدن هر پرهای که همه از ناگهانی آنها مانند " من قصد دارم به آن را انجام دهد. من قصد دارم برای قرار دادن یک جعبه سیاه در من Instagram. امروز روز!'"

در حالی که واتکینز معتقد است "هر گونه حمایت پشتیبانی خوب," او می افزاید: "من احساس می کنم این کار من به خودم آموزش در مورد چگونه به یک فرد سفید در حال حاضر در بهترین کاردان راه و نه کسی دیگری به تلویزیون من و یا دست نگه دارید من را از طریق آن."

در سال 2008 پس از تمدید اجرای به عنوان بخشی از اصلی شرکت در Groundlings, Watkins شد قدیمی ترین زن عضو بازیگران تا کنون استخدام شنبه شب زنده 37. لسلی جونز بعد از آن پیشی گرفته است که ضبط زمانی که او پیوست بازیگران در 47 شش سال بعد. "این بی سابقه بود," واتکینز می گوید. "زنان سن من را دریافت نمی در SNL. من فکر نمی کنم آنها می دانستند که چگونه پیر من بود و من احتمالا باید به آنها گفت."

واتکینز اخراج شد و پس از یک فصل شده است اما ساخت آن تا کنون پس از سرقت صحنه در فیلم هایی مانند سودای سفر به خارج و تلویزیون نشان می دهد مانند شفاف قبل از فرود او اولین نقش پیشرو در Hulu گاه به گاه. این نشان می دهد که او اولین کار خود را با مدیر Lynn Shelton که یک دوست نزدیک و درگذشت غم انگیز ماه گذشته.

بعد از این ماه می سازد و در عین حال یکی دیگر از به یاد ماندنی ظاهر به عنوان یک مارسیا کلارک-esque دادستان در فصل سه addictively شراب خواری-قادر کمدی, جستجو حزبکه برای اولین بار در HBO حداکثر ژوئن 25th.

واتکینز و تا به حال فقط "استنشاق" دو فصل طی چند روز گذشته و سال او موفق به دریافت یک ایمیل از شرکت سازنده Michael Showalter که وجود دارد یک نقش در فصل سوم که او می خواست او را به بازی.

"گفتم کجا پاسخ دکمه ؟ تماشا بله!'" او به یاد می آورد گفت: او حتی نمی مراقبت از آنچه شخصیت بود. "من می خواهم به شما بچه ها قهوه برای کل فصل در حالی که شما در حال عکسبرداری فقط برای دیدن چگونه مکانیک از این کار به دلیل آن را بسیار خوب است."

نکات برجسته از مکالمه ما در حال زیر و شما می توانید گوش دادن به تمام چیزی که در حال حاضر با اشتراک به آخر خنده در اپل پادکست ها و یا هر کجا که شما گوش دادن به پادکست ها.

چگونه این بیماری همه گیر تکثير جورج فلوید تظاهرات

"من فکر نمی کنم وجود خواهد داشت به این سطح از اعتراض اگر وجود ندارد یک بیماری همه گیر از آنجا که هیچ کس را مجبور به نشستن با احساسات واقعی که یک مرد به قتل رسید در خون سرد در مقابل بسیاری از مردم به دنبال در از جمله پلیس همکار هموطنان. واقعیت تلخ از داشتن تنها چند هفته قبل از دیدن این افراد معترض با AK-47s داخل دادگاه به دلیل آنها نمی خواهند به پوشیدن ماسک—من فکر می کنم هر کس فقط این است که واقعا فقط دیدن همه چیز جاسوس در مقابل آنها و استارک شرایط واقعی و مجبور به نشستن با احساسات. ما در حال حاضر کار نمی کند در همان راه ما استفاده می شود."

در سازماندهی یک "زوم شیوا' برای مدیر Lynn Shelton

"پس از مرگ او شده است وجود دارد کمی دوز و کلک از مردم که با هم هر شب در زوم. و بحث ما در مورد او. آن نوع فقط در هوی و هوس. من فقط احساس می کردم که در طول یک بیماری همه گیر جهانی او آنقدر بزرگ است و او تا به حال بسیاری از مردم که او را دوست داشت خیلی او را بسیار دوست داشت. منظورم این است که او عاشق او فقط عاشق مردم است. بنابراین من فقط فکر می کردم چگونه ما در فرایند شوک? من فقط رفتن به باز کردن این فضا و شاید ما آن را هفت شب مثل شیوا خواهد بود. او یهودی اما به عنوان Marc [مارون] گفت او مطمئن بود آنها را دوست دارم. به دلیل همه گیر کنید به هیچ وجه همه این افراد را به حال 6:30 p. m. رایگان هر شب برای یک هفته. بنابراین در یک راه عجیب و غریب وجود دارد واقعی زیبایی باور نکردنی به این واقعیت است که ما می تواند جمع آوری. و وجود دارد این تغییر را احساس می کردم از جایی که ما شروع به احساسی که در آن ما باید به بعد از هفت شب."

چگونه Lynn Shelton به کارگردانی 'اتفاقی' صحنه های جنسی از طریق 'زن لنز'

"او به من زنگ زد و گفت:" ما باید این خیلی دیوانه صحنه های جنسی است که ما در حال رفتن به ساقه در هفته آینده و من می خواهم به صحبت کردن با شما در مورد آنها که صادقانه بدون مدیر است, همیشه, همیشه, همیشه, همیشه انجام می شود. اما او نمی خواست به صحبت در مورد, مانند, 'آیا می خواهید به در بالا و یا پایین؟' او می خواست به صحبت در مورد همه دینامیک فردی بین من و این شخصیت دیگر. آن را نه فقط در رابطه جنسی برای رابطه جنسی است که بسیاری از تلویزیون می کند. معمولا رفتن به پرتاب او را در برابر یک دیوار' به نشان می دهد وجود دارد مقدار زیادی از تنش است. اما [من شخصیت در بازی گاه به گاه] کاملا از نظر جنسی آزاد با این فرد. بنابراین چه چیزی است که نگاه مانند? و من فقط فکر نمی کنم این اجازه را فقط به او نشان می دهد انجام دهد کار ضربه بیش از یک لامپ. من هرگز واقعا جدا از یک صحنه رابطه جنسی مانند که با هر مدیر قبل از. و این خیلی فوق العاده بود. و پس از آن در روز, از آنجا که ما می خواهم مرتب کردن بر اساس نقشه برداری در ذهن ما من خیلی راحت است. ما فقط هنر ساخت. او می بیند از طریق زن و لنز که خیلی خاص است."

در 'ادب' SNL شلیک پس از یک فصل

"من احساس می کنم مثل این است که یک ماراتن اما این هفته من وجود دارد, آنها قطع من آشیل. آنها مانند OK شروع به در حال اجرا. من احساس می کنم مثل من در آمد به یک فرود نرم در همه. من فکر کردم که این بود که من شکست بزرگ است. من فکر کردم که آن را به خوبی پیش میرود. من فکر کردم که ما همه با داشتن یک زمان خوب اما سپس آنها نیست تمدید قرارداد من سال آینده. شاید من توهم. من واقعا می خواستم برای رفتن به عقب. من می خواهم که واقعا خوشحال اگر آنها می خواهم به من برای سه فصل است. من احساس می کرده است که واقعا زمان خوبی وجود دارد اما آنها تا به حال برای من یکی. و سپس آنها به من نه بیشتر. آن بازی به جای خونسردی اگر من صادق بودن. همه ارائه شد با عقد قرارداد به جز دو نفر. آن است که کمی بی ادب. آن را مانند " من فقط می خواهم بگویم من دوست دارم همه اما دو نفر از شما است.' این یک واقعی فروتنی لحظه که من شخصا فکر می کنم یک رشد بزرگ برای من است. آن من مجبور به نشستن با بسیاری از احساسات ناراحت کننده و غم و اندوه و رد و فکر می کنم در مورد چگونه من می خواستم به شکل زندگی من رفتن به جلو است."

هفته آینده در آخرین خنده podcast: کمدین Eric Andre که ایستاده خاص قانونی همه چیز را برای اولین بار در Netflix بکشد در ژوئن 23.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب