میشل دوک به نام NAB رئیس تنوع افسر

National Association of Broadcasters (NAB), رئيس جمهور و مدیر عامل شرکت گوردون اسمیت امروز اعلام کرد که میشل د

توسط NEWSCENTERALS در 30 خرداد 1399

National Association of Broadcasters (NAB), رئيس جمهور و مدیر عامل شرکت گوردون اسمیت امروز اعلام کرد که میشل دوک را در نقش رئیس تنوع افسر موثر ژوئیه 1. در این موقعیت تازه ایجاد شده و دوک را رهبری NAB داخلی در راستای گسترش عدالت و شمول در همه سطوح سازمان و بالا بردن NAB خارجی نقش به عنوان یک منبع برای NAB شرکت های عضو در تلاش خود را برای افزایش و ترویج صنعت تنوع.

دوک نیز همچنان در نقش فعلی به عنوان رئیس جمهور ناب رهبری بنیاد (NABLF) که در آن او با تمرکز بر ارائه ماموریت این بنیاد ارائه و پخش برنامه های آموزشی است که کمک به جذب و تقویت این صنعت سرمایه انسانی و همچنین طرح حمایت از خدمات اجتماعی تنوع و انسان دوستی.

"NAB متعهد به پرورش قوی و نیروی کار متنوع در درون سازمان ما و در سراسر صنعت پخش و ما نمی تواند بیشتر خوشحال به میشل منجر به اتهام" گفت: اسمیت. "ما درک میشل مصرف در این مهم نقش جدید به عنوان ما تمرکز منابع اضافی در پیشبرد تنوع و شمول است."

در اوایل زندگی حرفه ای اش دوک مشغول به کار به عنوان یک خبرنگار برای نشویل بنر و بعد از نقل مکان به روزنامه انجمن از امریکا, جایی که او مدیر برنامه های رهبری. او پیوست ناب به عنوان مدیر تنوع و توسعه در سال 2005 و ترویج شد به معاون رئیس جمهور از تنوع در سال 2009. دوک شد معاون رئیس جمهور از NAB آموزش و پرورش و بنیاد تغییر نام داد NABLF در سال 2019) در سال 2010 و بالا بود به رئیس جمهور در سال 2019 سرپرستي بنیاد روز به روز عملیات و همچنین توسعه و مدیریت صنعت برنامه های در تنوع و رهبری است.

این NABLF مشهور پخش رهبری آموزشی است 10 ماه, MBA به سبک برنامه است که می آموزد اصول خرید داشتن و راه اندازی ایستگاه های رادیویی و تلویزیونی برای ارشد-سطح پخش مدیران به خصوص زنان و افراد از رنگ. نمرات فارغ التحصیلان بیش از 20 سال گذشته شده است به ترویج بیشتر موقعیت برجسته و بسیاری از آنها تبدیل شدن به صاحبان پخش ایستگاه های.

علاوه بر این بنیاد سالانه تجلیل از خدمات به امریکا جوایز رشد کرده است به یک پیش بینی Washington, DC سنت است که شامل افراد مشهور, اعضای, کنگره, FCC کمیسیون و رهبران صنعت.

دوک اهدا شد ملی منطقه سرمایه داد برای زنان در رسانه های ستاره جایزه در سال 2009 و القاء شد به دیوار از شهرت برای مدرسه روزنامه نگاری در دانشکده رسانه و سرگرمی در میانه دانشگاه ایالتی تنسی در سال 2018 است. او همچنین به طور مداوم به رسمیت شناخته شده به عنوان یکی از رادیو جوهرتاثیر گذار ترین زنان در رادیو.

در مورد NAB
انجمن ملی رسانههای برتر وکالت کانون برای امریکا پخش. NAB پیشرفت های رادیو و تلویزیون و منافع قانونی نظارتی و امور عمومی است. از طریق حمایت آموزش و پرورش و نوآوری ناب را قادر می سازد پخش به بهترین خدمت به جوامع خود تقویت کسب و کار خود و فرصت های جدید در عصر دیجیتال است. اطلاعات بیشتر در www.nab.org.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن