میکی Deegan موسیقی بیش از صد شعر با ریتم و قلب ضرباندار خطوط گرفتن جوهر زندگی

"میکی Deegan مجموعه شعر" منعکس اخلاق و فضیلت و قدردانی و گریه می کند از میهن پرستی و سیاست و روابط و زندگی و e

توسط NEWSCENTERALS در 24 تیر 1399

"میکی Deegan مجموعه شعر" منعکس اخلاق و فضیلت و قدردانی و گریه می کند از میهن پرستی و سیاست و روابط و زندگی و eternalized در امتداد خطوط از شعر است.

"میکی Deegan مجموعه شعر" مجموعه ای از اشعار تشکیل شده توسط میکی Deegan که مستند زندگی او را دستگیر و آنچه او احساس از زمانی که او یک دختر جوان تا زمانی که او از سن آمد. این تحولات به وجود آمد که در جامعه و کشور نیز ثبت شده همراه با احساسات نسبت به تغییر او آرزوی جهانی بهتر و تماس خود را برای مردم را به انجام آنچه درست است و فقط. تعدادی از غالب افراد احساسی اعطا شامل شادی ها و سختی های زندگی, آرزوهای یک کودک, ایمان, رویای امریکا و ستایش گذشته خود خطاب به سیاستمداران امروز و راه خود را از سیاست و عشق و تقدس ازدواج و تصویر پیوند عمیق مادری, پدر, خواهری و دوستی است.

میکی Deegan کاملا یخ احساسات از زندگی عادی و در عین حال نیز یک زندگی فوق العاده ای برای ارزش مبارزه و پذیرش و قدردانی. اخلاقی درس شد قطعا یک غذای آماده در هر شعر. اشعار بودند عاطفی و معنی دار است. انتخاب کلمات و ترکیب کامل ریتم های غنی زبان مجازی و بزرگ تاریخی و سیاسی تجدید نظر ساخته شده اشعار به متون برای مطالعه شعر. این کتاب به عنوان خوانده شده بزرگ برای کسانی که به دنبال معنی دار شعر یا برای لذت بردن ادبی قدردانی و یا برای تحصیل.

نسخه کتاب موجود در آمازون و دیگر آنلاین کتاب خرده فروشان.

میکی Deegan مجموعه شعر
نوشته شده توسط میکی Deegan
منتشر شده توسط Litfire چاپ و نشر
تاریخ انتشار: نوامبر 21, 2019Paperback قیمت: $6.43

درباره نویسنده

نویسنده میکی Deegan است و خدا دوستدار وطن پرست و عاشق حیوانات. او همچنین دوست دارد مردم و تحسین بزرگ برای افرادی که آن را به دست آورده. او شور و شعر است. او الهام گرفته است برای قرار دادن کلمات بر روی کاغذ است. او زندگی کرده است و بسیاری از اشعار او و آنها توصیف او را به خوبی.

نقل قول:

"بله! زندگی یک زندگی است که نیاز به
از مردان همکار از هر creed
و من می دانم که باید آن را بسیار سخت
به یک زندگی بدون کمک از خدا."

"وفاداری امروز به نظر می رسد یک مد قدیمی کلمه
که وطن پرست است که تقریبا پوچ
امریکا مدافعان به نظر می رسد چند
زمان محسوب می شود که قطعا با توجه"



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن