ریزتراشه معرفی 3 kW ولتاژ گذرا سرکوبگر دیود آرایه خانواده برتر برای حفاظت مدار در محیط های خشن

برای اطمینان از بحرانی عملیات حمل و نقل هوایی و سیستم های فضایی در تکیه دیجیتال و منطق عملکرد و مدار در واحد ک

توسط NEWSCENTERALS در 20 خرداد 1399

برای اطمینان از بحرانی عملیات حمل و نقل هوایی و سیستم های فضایی در تکیه دیجیتال و منطق عملکرد و مدار در واحد کنترل موتور, محیط زیست کنترل و ابزار و محرک. مراکز داده 5G زیرساخت ها و سیستم های ارتباطی نیز با تکیه بر مجموعه مدارات نیاز به حفاظت. هر سیستم باید عمل به طور مداوم با وجود موج ولتاژ و خوشه از رعد و برق خورشیدی حوادث و الکترومغناطیسی حوادث. Microchip Technology Inc. (نزدک: MCHP) امروز اعلام کرد به تازگی گسترش نمونه کارها از ولتاژ گذرا سرکوبگر (تلویزیون) عمودی آرایه ها – MDA3KP ولتاژ گذرا سرکوبگر (TVS), 3 کیلو وات دیود خانواده بیش از 25 محصولات مختلف غربالگری سطح پیوستار و استانداردهای صلاحیت.

ریزتراشه را MDA3KP تلویزیون دیود آرایه خانواده – تنها تکنولوژی موجود ارائه جامع محدوده ولتاژ تست به قابلیت اطمینان بالا استاندارد و واجد شرایط بر اساس MIL-PRF-19500 JANTX سطح ارزی استاندارد – فراهم می کند یک مجتمع چند دیود حل است. این ولتاژ-بستن دستگاه ارائه سریع واکنش بهمن شکست دیود (ABD) ویژگی های است که منحرف کردن بیش از حد زمان در اطراف قطعات حساس برای محافظت از آنها را از برق overstress.

"کنترل دیجیتال منطق و سیستم های تشخیصی مدار بلوك بسیار قابل اعتماد و امن و زمان و قدرت حفاظت برای اطمینان از عملیات در محیط های افراطی گفت:" لئون ناخالص معاون رئیس جمهور از ریزتراشه را گسسته گروه محصول واحد کسب و کار. "این دیود خانواده همچنین آدرس چالش های سیستم طراحان چهره با کارآمد تر عمودی ساخت و ساز و نیاز کمتر فضای هیئت مدیره از دستگاه های دیگر."

MDA3KP تلویزیون دیود آرایه ها در دسترس هستند در زیر نمایش نسخه با استانداردها صنعت: M MA MXL و MX. این دستگاه ها شده اند در معرض سطوح مختلف از آزمایش برای اطمینان از آنها با هواپیما حفاظت از رعد و برق الزامات مندرج در استاندارد برای تست های زیست محیطی از نجوم, RTCA فراموش-160G (رعد و برق ناشی از گذرا حساسيت). RTCA صنعت کنسرسیوم است که توسعه اجماع در بحرانی حمل و نقل هوایی نوسازی مسائل.

این MDA3KP تلویزیون دیود آرایه به صورت عمودی ساخته شده 8-دیود 16 پین سطح کوه بسته اجازه می دهد تا به صورت کارآمد طرح و سهولت در طراحی به عنوان کمتر تخته مدار چاپی فضا مورد نیاز است در حالی که قادر می سازد قدرت بالاتر تراکم. در MDA3KP تلویزیون دیود آرایه خانواده هر دستگاه عمودی ساخت و ساز فراهم می کند قدرت هشت دستگاه های کوچکتر در یک مدار چاپی هیئت مدیره از بین بردن نیاز برای دستگاه های متعدد و حتی آن را به عنوان فراهم می کند قدرت بالاتر است.

موجود در یک سویه و دو طرفه ساخت و ساز در بن بست ولتاژ 6V به 40V اجزای ارائه تخلیه الکترواستاتیک (ESD) و برق سریع و گذرا (EFT) حفاظت بر اساس استانداردهای IEC و اوج قدرت پالس امتیاز از 3000 W در 10/1000 µs. با تمدید محدوده دما از -55°C تا +150°C دستگاه های بسیاری قابل ردیابی موج تست شده و رطوبت سطح حساسیت (MSL) سطح 1 – نشان می دهد که این دستگاه آماده برای استفاده در محیط های خشن. MSL نشان می دهد که هیچ خشک و بسته و یا پخت لازم است قبل از استفاده از. این MDA3KP تلویزیون دیود آرایه خانواده قدرت امتیاز است و تنها در صنعت تکنولوژی های موجود با این سطح از غربالگری در این بسته.

ریزتراشه را 3 کیلو وات MDA دیود خانواده فراهم می کند و سیستم نظامی مدار برای حفاظت از ruggedized دستی, رادیو, سیستم موقعیت یابی جهانی (GPS) و ارتباطات تجهیزات تست. دیگر برنامه های کاربردی دستگاه شامل خودرو و صنعتی و ورود تجهیزات و لوازم برق و سیستم های دریایی.

در دسترس بودن

برای کسب اطلاعات بیشتر از جمله قیمت گذاری تماس با یک ریزتراشه نماینده فروش و یا مجاز در سراسر جهان توزیع کننده و یا مشاهده ریزتراشه تلویزیون سبد محصولات در http://www.microchip.com/design-centers/power-management/transient-voltage-suppressors.

برای خرید محصولات ذکر شده در اینجا خود تماس بگیرید ریزتراشه فروشنده برای سفارش, جزئیات, در https://www.microchip.com/salesdirectory.

منابع

تصویر با وضوح بالا در دسترس از طریق فلیکر و یا سرمقاله تماس (در صورت تمایل به نشر):

در مورد Microchip Technology

Microchip Technology Inc. پیشرو در ارائه دهنده هوشمند متصل شده و امن جاسازی شده کنترل از راه حل. آن آسان به استفاده از ابزار توسعه و محصول جامع نمونه کارها فعال کردن مشتریان برای ایجاد مطلوب طرح که کاهش خطر در حالی که کاهش کل سیستم هزینه و زمان به بازار است. شرکت راه حل های خدمت بیش از 120 ، 000 مشتریان در سراسر صنعتی, خودرو, مصرف کننده, هوا و فضا و دفاع و ارتباطات و محاسبات بازار. که مقر آن در Chandler, آریزونا, ریزتراشه ارائه می دهد ویژگی های برجسته پشتیبانی همراه با تحویل قابل اعتماد و با کیفیت. برای اطلاعات بیشتر ریزتراشه در سایت www.microchip.com.

###

توجه داشته باشید: این ریزتراشه نام و آرم و علائم تجاری ثبت شده از ریزتراشه تکنولوژی ثبت شده در ایالات متحده و کشورهای دیگر است. همه علائم تجاری دیگر که در اینجا ذکر شده ملک از شرکت مربوطه می باشند.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب