اواسط اندازه شرکت ها اولویت بندی عملیاتی چابکی و انعطاف پذیری در پست COVID-19 جهان

استاندارد چارترد را اواسط اندازه شرکت ها پالس نظرسنجی نشان داد که بیش از 70 درصد از شرکت های متوسط در آسیا امر

توسط NEWSCENTERALS در 29 تیر 1399

استاندارد چارترد را اواسط اندازه شرکت ها پالس نظرسنجی نشان داد که بیش از 70 درصد از شرکت های متوسط در آسیا امروز اولویت ساخت عملیات خود را چالاک و انعطاف پذیر برای حمایت از رشد کسب و کار در مقایسه با قبل از COVID-19 بیماری همه گیر. به عنوان بازارهای ظهور از مستند محدودیت ها و کسب و کار آغاز خواهد شد در راه خود را به بهبود نیاز به اطمینان حاصل شود انعطاف پذیری خود را عامل مدل رتبه بندی بالا در ارتباط با استفاده از تکنولوژی به عنوان یک تفاوت از رقبا (63 درصد) و فراهم آوردن راه حل های ارزش افزوده به مشتریان (61 درصد).

Jiten Arora, جهانی, رئیس بازرگانی, بانکداری, Standard Chartered گفت: "با توجه به محدودیت های موجود برای تامین مالی پشتیبانی و همچنین عدم قطعیت در مورد پایان تقاضای مصرف کننده و اواسط اندازه شرکت ها اغلب بیشتر در معرض اختلالات نسبت به همتایان بزرگتر خود. با وجود این چالش ها وجود دارد یک فرصت برای رشد سودآور اگر این کسب و کار می تواند استفاده از اندازه خود را به نفع خود می شود و nimbler در نوآوری و تبدیل راه خود را از کار برای تبدیل شدن به بیشتر انعطاف پذیر."

به حمایت بیشتر از اواسط اندازه شرکت ها در انتقال خود را به سمت انعطاف پذیر رشد در پست COVID-19 جهانی استاندارد چارترد در حال توسعه یک سری از شش امتیاز از مقالات است که ارائه بینش های لنگر انداخته در اطراف چهار مرحله چارچوب پاسخ فوری حفظ و ثبات آماده شدن برای رشد و در نهایت هدف حفظ انعطاف پذیری و سودآوری. این مقالات را به تمرکز بر روی مسائل بالقوه و چالش های مواجه شده توسط اواسط اندازه شرکت ها به عنوان منعکس شده از این نظرسنجی از جمله تنظیم مقررات سرمایه گذاری و مدیریت سرمایه در گردش تولید و عرضه زنجیره ای و همچنین رانندگی بازده از طریق دیجیتال شدن دستگاه.

Jiten اضافه شده: "در اواسط اندازه شرکت ها به آب و این بحران و از همه مهمتر آماده سازی برای آینده آنهایی که می آیند, آنها نیاز به تغییر طرز فکر خود را به نمای ساختمان انعطاف پذیری به عنوان یک سرمایه گذاری ارائه خواهد شد که رشد پایدار و سودآوری در بلندمدت به جای هزینه. ما امیدواریم که که این نقاط از نظر مقالات می تواند یک نقطه شروع مناسب برای این کسب و کار در حال انجام سفر نسبت به دستیابی به انعطاف پذیر رشد است."

-----

راه اندازی شده توسط استاندارد چارترد و آماده شده توسط PwC جاده به انعطاف پذیر رشد: امتیاز-از-مشاهده سری برای اواسط شرکت ها از ویژگی های شش مقالات نظر متمرکز عمل گرا بینش لنگر در چهار مرحله چارچوب پاسخ فوری حفظ و ثبات آماده شدن برای رشد و حفظ انعطاف پذیری و سودآوری. برای به دست آوردن بینش در مورد نحوه متوسط در آسیا نهفته COVID-19 استاندارد چارترد نیز انجام یک پالس نظرسنجی از 205 شرکت رهبران از اواسط اندازه شرکت ها با درآمد سالانه بین USD100 میلیون به 500 میلیون نفر در سراسر سرزمین اصلی چین و هنگ کنگ و هند و مالزی و سنگاپور. اولین بینش قطعه که مجموعه این بنیاد برای اواسط اندازه شرکت ها به درک چگونگی این اختلال و تغییر ناشی از COVID-19 آوردن در مورد یک تغییر نسبت انعطاف پذیر رشد در دسترس است https://www.sc.com/en/banking/banking-for-companies/ccib/commercial-banking/.

استاندارد چارترد

ما پیشرو بانکداری بین المللی, با حضور در 59 از جهان ترین بازارهای پویا و در خدمت مشتریان در بیشتر 85. هدف ما این است که به درایو تجارت و رفاه از طریق منحصر به فرد ما تنوع و ما میراث و ارزش های بیان شده در نام تجاری ما قول می دهم اینجا برای خوب است.

Stan ذکر شده است در لندن و هنگ کنگ بورس و همچنین بمبئی و ملی در مبادلات سهام در هند.

برای داستان های بیشتر و نظرات کارشناسان لطفا بینش در sc.com.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب