میکا برژینسکی انفجار مغلوب ساختن پیشی جستن برای دوباره متهم, شوهر, جو, Scarborough قتل: 'شما یک فرد بیمار!'

صبح جو میزبان میکا برژینسکی پاره به رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در روز چهارشنبه پس از او بار دیگر

توسط NEWSCENTERALS در 31 اردیبهشت 1399

صبح جو میزبان میکا برژینسکی پاره به رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در روز چهارشنبه پس از او بار دیگر متهم و شرکت میزبان جو Scarborough قتل رییس جمهور این کشور یک "بی رحمانه بیمار نفرت انگیز شخص است."

در روزهای اخیر به عنوان برنامه صبح است bashed مغلوب ساختن پیشی جستن را از دست داده و این بیماری همه گیر کوروناویروس رئیس جمهور احیا باطل تئوری توطئه که Scarborough به قتل یک جوان کارمند زمانی که MSNBC میزبان بود که کنگره در سال 2001.

حتی اگر مقامات گفتند آنها نمی مظنون قتل و حکم داد که دستیار مرگ اتفاقی بود که رئیس جمهور بارها و بارها به نام برای آنچه که او به نام "سرد مورد" افتتاح درخواست اگر Scarborough کردم "قتل است."

با رئیس جمهور rage-تویت که "بچه ها مثل رتبه های پایین جو روانی Scarborough مجاز به راه رفتن در خیابان" در حالی که دوباره خواستار آن است که پلیس باز قرار است "سرد مورد" برژینسکی رفت به سمت پایان روز چهارشنبه صبح در جو پخش.

"او یک بار دیگر به tweeting تئوری های توطئه در مورد جو به دروغ او را متهم به قتل, صحبت کردن در مورد مرگ یک جوان کارمند در دفتر او سال پیش و تماس او را خطرناک برای پیاده روی خیابان" برژینسکی آهی کشید و اصرار از مغلوب ساختن پیشی جستن است منحرف از پاسخ او به این بیماری همه گیر است که منجر به در نزدیک به 100,000 مرده آمریکایی است.

تبدیل به دوربین برژینسکی افزود: "این بیمار دونالد شما یک فرد بیمار! شما یک فرد بیمار."

او در ادامه به ادعا می کنند که رئیس جمهور به نظر می رسد با در نظر گرفتن هدف در سکربروق به تازگی به دلیل صبح جو میزبان بی امان انتقاد از رئیس جمهور اداره COVID-19 بحران گفت: شوهرش "صحبت می کند به سادگی در مورد عدم علاقه و همدلی است."

رشد فزاینده خشم برژینسکی همچنین در زمان هدف در توییتر گفتن اجتماعی-رسانه های غول پیکر است که به آن نیاز دارد "به این توییت کردن" به عنوان رئیس جمهور این است که "گسترش میکروب" در توییتر جدول زمانی.

برژینسکی بعد توییتی در توییتر مدیر عامل شرکت جک دورسی تماس برای پلت فرم رسانه های اجتماعی برای "خراب کردن" رئیس جمهور حساب به عنوان جهان خواهد بود "امن تر" است. "@جک در چه نقطه است @توییتر بخشی از این ؟ را مغلوب ساختن پیشی جستن حساب— جهان امن تر خواهد بود. ترجمه شده"

"شما باید از خودتان شرمنده" او بانگ زد بر هوا. "شما توان شنیدن از من در این—این است که B. S.!"

بازگشت به مغلوب ساختن پیشی جستن از MSNBC ستاره به این نتیجه رسیدند: "شما واقعا بی رحمانه بیمار نفرت انگیز شخص. شما می توانید نگه دارید به tweeting در مورد جو, اما شما فقط از صدمه زدن به افراد دیگر و البته شما در حال صدمه زدن به خودتان!"



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب