بیانات رهبر انقلاب در رسم به ربودن و کشتن پلیس به پیروزی پیروان جدید فدرال می گویند

مشتاق بیانات رهبر انقلاب در رسم ربودن یا کشتن افسران پلیس را به نفع خود بیش استخدام جدید, و سپس سرقت تجهیزات خ

توسط NEWSCENTERALS در 24 اردیبهشت 1399

مشتاق بیانات رهبر انقلاب در رسم ربودن یا کشتن افسران پلیس را به نفع خود بیش استخدام جدید, و سپس سرقت تجهیزات خود را به بازوی جوانه زدن خود را ضد حکومت شورش اف بی آی روز سه شنبه گفت.

مسیحی استنلی فرگوسن a 20-year-old کلیولند مرد چهره اقدام به آدم ربایی اتهام پس از یک خبرچین اف بی آی نفوذ به چت روم که در آن او گفته انقلابي خود طرح, آخرین اتهام خشونت آمیز ضد دولتی در طرح به ظهور در طول coronavirus بیماری همه گیر. او به دنبال co-توطئه گران برای کمک به او را, قتل, پلیس در یک الگوی رفتاری محبوب وب سایت با توجه به رسانه های اجتماعی پست های reviewed by The Daily Beast.

در یک FBI استشهاد شنبه منتشر شد فرگوسن متهم به توطئه برای ربودن یا کشتن مأموران اجرای قانون در یک طرح خود را به سرقت تجهیزات و جلب توجه به جوانه زدن خود را شبه نظامیان را "75 اسپارتها."

او گفته تا آنجا پیش رفت که برای دیده بانی کردن سایت از کمین و انجام یک "خشک اجرا شود."

از ماه مارس اف بی آی بوده است نظارت فرگوسن بحث و گفتگو در مورد بازی برنامه چت اختلاف پس از دریافت یک نکته. در پیام فرگوسن به اتهام برنامه ریزی با دیگر افراد در چت چگونه آنها را کمین مقامات اجرای قانون و یا ربودن آنها و یا کشتن آنها را به سرقت اسلحه و زره بدن.

"اگر ما می تواند 1 یا 2 زنده به پاسخ های بزرگ است اما آن را نه یک هدف" فرگوسن گفته می شود نوشت در مارس 21, اختلاف, پیام.

فرگوسن اتهام طرح فقط آخرین ادعا طرح به کشتن مأموران اجرای قانون در طول بیماری همه گیر. در آوریل تگزاس مرد دستگیر شده بود پس از زنده جریان خود را به اتهام برنامه ریزی برای کشتن یک افسر پلیس است. و در ماه مه یک مرد کلرادو وابسته به ضد دولت "Boogaloo" جنبش دستگیر شد و به اتهام در اختیار داشتن بمب های لوله ای, او به اتهام برنامه ریزی برای استفاده از برای دفع اجرای قانون جستجو.

فرگوسن امیدوار است نه تنها به دست آوردن سلاح ها و تجهیزات در حمله بلکه برای برنده شدن بیش استخدام جدید, با توجه به استشهاد. در طول راه فرگوسن به نظر می رسد که کشیده شده با الهام از این سه Percenter شبه نظامیان جنبش در سراسر کشور مجموعه ای از شبه نظامیان.

فرگوسن گفته تصور تنظیم مرده افسران بدن و ماشین های آتش پس از کمین و خروج از یک "کارت ویزیت" با شبه نظامیان نام برای الهام بخشیدن به دیگر ضد دولتی شبه نظامیان برای حمله به اجرای قانون است. در یک نوار کاست ضبط شده توسط فدرال, خبرچین, فرگوسن گفته تصور فاکس نیوز پخش هشدار داد که "اسپارتها در حال کشتن افسران پلیس."

"ما فقط نیاز به ارسال کارت ویزیت با اسپارتها نام یک بار رسانه ای می شود نگه دارید از ما کارت ما گسترش مثل وحشی و دیگر شبه نظامیان خواهد شد تا" فرگوسن گفته گفت در یک اختلاف پیام.

او به نظر می رسد به تلاش برای جذب اعضای cop-کشتن طرح در iFunny یک الگوی رفتاری وب سایت برای افراد جوان است. یک iFunny حساب با همان نام کاربری به عنوان یک مورد استفاده در فرگوسن Facebook صفحه نوشته شده و یک الگوی رفتاری اصرار مردم به "پیوستن به 75 اسپارتها," در میان دیگر مطالب در مورد انیمیشن کارتون زنان در تحریک آمیز به شمار.

"ما (sic) آمریکا MILITA (sic) است که شورش AGIANST (sic) ظلم و ستم در خانه" تصویر بار خوانده شده بیش از یک تصویر از یک اسپارتان کلاه با سه Percenter-آرم تحمیل بیش از دو عبور AR-15-سبک تفنگ.

در یکی دیگر از پست حساب خواست iFunny کاربران برای پیوستن به 75 اسپارتها' اختلاف ،

فرگوسن به نظر می رسد که موفق به برنده شدن حداقل تعداد کمی از مردم به ارتش چت در اختلاف. آنها در راه های مختلف به جرقه ضد حکومت شورش از جمله یورش armories برای سلاح و سپس با استفاده از, دولت, رادیو "ارسال پیام به دیگر armories در اطراف ما اساسا به آنها بگویید نه به ما."

اما فرگوسن نگهداری راهبری بحث بازگشت به آدم ربایی و یا قتل مأموران اجرای قانون با توجه به اف بی آی است. یکی از اعضای گروه به اشتراک گذاشته شده ی دستور غذاها برای گاز سمی است که می تواند مورد استفاده برای ناتوان ساختن افسران پلیس در حالی که فرگوسن گفته رسم به خشونت تماس با 911 سپس کمین پاسخ افسران.

"ما نیاز به نگه داشتن op کوچک اما با صدای بلند" فرگوسن گفته می شود نوشت در اختلاف. "ما هنوز در حال ساختمان شماره اما این را دریافت کنید پرستان و آینده اسپارتها علاقه مند است."

اف بی آی قرار می گیرد دو undercover خبرچینان در فرگوسن مدار با توجه به استشهاد. در مه 2, فرگوسن ملاقات یکی از خبرچینان در یک پارک با توجه به اف بی آی و آورده AR-15 تفنگ و مهمات در حالی که او مورد ادعا طرح. فرگوسن گفته او گفت: "امیدوار" او نمی خواهد که برای کشتن هر افسران پلیس در کمین قبل از اضافه کردن " من آن را انجام دهد اگر من باید."

در مه 8, فرگوسن ملاقات با دو خبرچینان در اوهایو پارک ملی دره کویاهوگا برای خشک "اجرا" از کمین حتی سراغ بالقوه برای حمله با توجه به اف بی آی است. او گفته تصور کشتن بسیاری از افسران که در پاسخ به تماس جعلی اما "ترک یکی به لنگی خانه و به اجرای قانون است که اسپارتها در حال اینجا شکار ما."

فرگوسن دستگیر شد, در مارس 8, مدت کوتاهی پس از سفر به پارک ملی. اف بی آی ادعا می کند که فرگوسن بستری برای ایجاد ربایی طرح و اجرا اختلاف در مصاحبه ای پس از دستگیری او.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب