میلیون ها نفر از یمنی ها می تواند گرسنگی بدون کمک فوری: یونیسف

تعداد کودکان دچار سوء تغذیه در جنگ زده یمن می تواند به افزایش به 2.4 میلیون تا پایان سال 2020 به دلیل عظیم کمب

توسط NEWSCENTERALS در 6 تیر 1399

تعداد کودکان دچار سوء تغذیه در جنگ زده یمن می تواند به افزایش به 2.4 میلیون تا پایان سال 2020 به دلیل عظیم کمبود کمک یک گزارش جدید یونیسف هشدار داده است.

میلیون ها نفر از کودکان در یمن می تواند تحت فشار قرار دادند نسبت به گرسنگی پایان سال به عنوان بحران انسانی است مرکب از یک کمبود بودجه به عنوان جهان چنگ زدن با بیماری همه گیر کوروناویروس یونیسف گفت: در روز جمعه.

یک گزارش توسط کودکان سازمان ملل متحد, آژانس نشان می دهد که تعداد کودکان دچار سوء تغذیه زیر سن پنج سال در این کشور جنگ زده می تواند به 20 ٪ افزایش به 2.4 میلیون — مگر اینکه جامعه بین المللی باعث می شود تا برای یک کمبود در کمک های اولیه.

"اگر ما نمی دریافت فوری کمک های مالی فرزندان را تحت فشار قرار دادند به آستانه گرسنگی و بسیاری از شما می میرند" گفت: یونیسف در یمن نماینده سارا Beysolow Nyanti. "ما نمی توانیم غلو مقیاس این اورژانس است."

یمن ویران شده است توسط جنگ برای بیش از پنج سال است که حوثی ها با حمایت ایران صورت بین المللی به رسمیت شناخته شده دولت است که با حمایت از یک ائتلاف به رهبری عربستان سعودی. در طی این مدت دهها هزار نفر از مردم کشته شده اند و میلیون ها نفر آواره با توجه به خشونت است.

ادامه مطلب: یونیسف: جهان 'داد' کودکان در مناطق جنگی

سازمان ملل متحد گفته است که آن را قادر به نگه داشتن یک جریان کمک به این بحران نشان می دهد هیچ نشانه ای از پایان دادن به. یونیسف نیاز حدود 461 میلیون دلار برای انسانی خود, پاسخ همراه با 53 میلیون دلار برای موثر COVID-19 پاسخ. تنها 39 درصد و 10 درصد از این ترتيب شده اند تامین می شود.

یمن را به سیستم بهداشت و درمان در حال حاضر در آستانه فروپاشی آن را به عنوان در برخورد با بیماری وبا و مالاریا و تب دانگ, اما به همه گیر است فقط آن را آورده خطرناکی به خاموش کردن. این کشور گزارش کرده است بیش از 1000 عفونت اما کارشناسان می گویند که بسیاری از گزارش نشده برو به دلیل فاقد زیرساخت های پزشکی.

ادامه مطلب: یونیسف — جهان 'داد' کودکان در مناطق جنگی

از کودکان سازمان ملل متحد سازمان همچنین هشدار داد که نزدیک به 7.8 میلیون کودک در مدرسه است که آنها را قرار می دهد در معرض خطر از بهره برداری از طریق کار کودکان در اوایل ازدواج و استخدام به گروه های مسلح.

"یونیسف قبلا گفتم و دوباره تکرار که به یمن بدترین جای جهان برای یک کودک است و نه گرفتن هر گونه بهتر "Nyanti گفت.

ببینید/rc (AFP "رویترز" dpa)



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن