Mindshare جدید عادی ردیاب جهانی نشان می دهد تفاوت که بیشتر کشورهای بیرون آمدن از مستند

Mindshare سازمان شبکه ای است که بخشی از WPP منتشر کرده است موج سوم از آن 'طبیعی' COVID-19 ردیاب – 1000 فرد در

توسط NEWSCENTERALS در 19 اردیبهشت 1399

Mindshare سازمان شبکه ای است که بخشی از WPP منتشر کرده است موج سوم از آن 'طبیعی' COVID-19 ردیاب – 1000 فرد در هر نظرسنجی در بازار در سراسر 10 بازارهای جهانی است که آهنگ تغییرات در رفتار مصرف کننده به منظور شناسایی رفتارهای جدید است که ممکن است تبدیل شدن به 'طبیعی' پست COVID-19.

موج سه داده ها نشان می دهد که در حالی که رفتارها را تثبیت احساسی نگرش نسبت به بحران جهانی همچنان به تغییر و همانطور که ما شروع به دیدن بازارهای بیرون آمدن از مستند ما در حال شروع به دیدن بزرگتر جهانی تفاوت.

موج 3 data - W/C 27 مارس - نشان داد بینش کلیدی در اطراف ضریب اطمینان مصرف کننده خرید و رفتارها.

احساسات:
به عنوان مستند همچنان برای بسیاری از بازارهای ما شاهد یک کاهش تدریجی در چگونه 'ترس' (-10%) مردم هستند در حالی که احساسات در اطراف 'نا امیدی' (28%) و 'تنهایی' (15%) پایدار هستند. مردم در چین است که از مستند کمتر احساس نگرانی نسبت به سایر ملل (45% در چین در مقابل 58 درصد در سطح جهانی) است و "امید" را از طریق آمدن در مکان های که در آن مستند به نظر می رسد کار مانند چین (25 درصد) و ایتالیا (28%). با این حال آلمانی ها در حال آماده شدن برای بیرون آمدن از مستند هنوز هم تعداد زیادی از 'شک' (35%) و "نا امیدی" است که بالا در سراسر اروپا است. ردیاب همچنان به نشان می دهد که زنان بیشتر احتمال دارد نگران شود (61% در مقابل 55%) و ترس (32% در مقابل 26 درصد) و اضطراب (36% در مقابل 29 درصد) نسبت به مردان

خرید:
در حالی که مردم هنوز هم خرید بیش از حالت عادی است که مقدار تثبیت شده است اما با تفاوت های کلیدی توسط بازار است. پزشکی دیده است بزرگتر را افزایش می دهد در چین (30%) و هند (31 درصد) و تایلند (42 درصد) در مقایسه با متوسط جهانی از 18٪. فرانسه (34 درصد) و آلمان (37%) و هلند (43%) مصرف کنندگان با این حال نمی شده خرید بیشتر نسبت به متوسط جهانی از 19 درصد است.

رفتارها:
رسانه های رفتاری را آغاز کرده است برای نشان دادن یک شامل الگوی بالا آنلاین (66%) و در جریان فعالیت (56%). خرید آنلاین همچنان به افزایش در سراسر هفته (+10% از موج 1). در حالی که در سطح جهان ما شاهد همان پویایی وجود دارد برخی از تغییرات بازار. برنامه های زنده تلویزیونی در مقابل جریان تلویزیون متفاوت است در بسیاری از بازارها است. فرانسه (50%) و اسپانیا (62%) و هند (66%) باک روند با زنده تلویزیون افزایش بیش از بازارهای دیگر است. اسپانیا (76%) نیز در تماس با دوستان و خانواده بیش از هر بازار است. خرید آنلاین در ضمن پایین ترین در فرانسه (21%) و اسپانیا (35%).

آنچه که مردم در حال از دست رفته است نمایش بزرگتر تفاوت های موجود در بازار از کلی به طور متوسط از رفتن به خارج (44%) غذای بیرون (36%) و دیدن مردم به صورت چهره به چهره (36 درصد). مردم در چین بیشتر می خواهید برای رفتن به مراکز (48%) در حالی که در آلمان از مردم می خواهید برای رفتن در تعطیلات (43%). در هلند (29 درصد) و تایلند (31 درصد) از مردم می خواهم برای رفتن به سالن یا آرایشگاه (بیش از متوسط جهانی از 16 درصد). کسانی که در ما می خواهم به داوطلب دوباره (36% در مقابل جهانی از 6%) در حالی که اسپانیا از دست رفته است تماس فیزیکی بیشتر (51%). جنسیتی نیز نشان می دهد که تفاوت در آنچه که ما در حال از دست رفته با زنان بیشتر احتمال دارد به از دست ندهید, دیدن افراد (37 درصد در مقابل 32 درصد) تماس جسمی (30% در مقابل 23 درصد) و خرید (35% در مقابل 29 درصد).

Mindshare طبیعی جدید ردیاب Infographic (PDF)

در مورد Mindshare:

ما در آسیا در سال 1997 یک WPP شروع به بالا طراحی شده برای رسانه های هیجان انگیز و سرگرم کننده و زندگی در حال تغییر است. برای 20 سال گذشته ارزش های ما از سرعت کار تیمی و تحریک را هدایت ما در یک جهان که در آن همه چیز شروع می شود و به پایان می رسد در رسانه ها. ما Cannes Lions شبکه رسانه از سال 2019 و WARC رسانه های 100 #1 شبکه رسانه 2020 با بالا 3 خلاق ترین مبارزات سال گذشته – پس در واقع از نظر آماری بهترین بزرگ رسانه ای در جهان! ما 10000 نفر کار با برخی از جهان بهترین مارک ها و شرکت ها را به چالش کنوانسیون. در 116 دفاتر در سراسر 86 کشور ما ادغام با نام تجاری و تقاضای بی رحمانه تمرکز بر نتایج و ایجاد غیر منتظره. ما مدیریت $17.8 میلیارد دلار در بیلینگز و بزرگترین سازمان رسانه ای در GroupM, WPP رسانه سرمایه گذاری بازوی مدیریت است که #1 برگزاری رسانه های گروهی در سطح جهانی با billings از $50bn (منبع: COMvergence 2019). شنیدن داستان ما (و به ما بپیوندید) در www.mindshareworld.com و ما را دنبال کنید در: WeChat ID: Mindshare_China; Instagram and Twitter: @mindshare; Facebook: facebook.com/mindshare و Linkedin: LinkedIn.com/company/mindshare.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب