مینیاپولیس PD افسران آموزش دیده برای استفاده از گردن داری که به کشته شدن جورج Floyd: اسناد

مینیاپولیس اداره پلیس در یک کتابچه راهنمای آموزشی صادر شده به تمام افسران جدید, دقیق چگونه برای اجرای همان گرد

توسط NEWSCENTERALS در 19 تیر 1399

مینیاپولیس اداره پلیس در یک کتابچه راهنمای آموزشی صادر شده به تمام افسران جدید, دقیق چگونه برای اجرای همان گردن داری که به کشته شدن جورج فلوید وکلا برای یکی از افسران درگیر در 25 مه حادثه استدلال در یک شنبه حرکت است.

کتابچه راهنمای آموزشی ارائه شده است که تصاویری از "غیر کشنده" مانور که در آن افسران قرار دادن یک دست یا پا در پشت یک مظنون گلو اگر آنها در حال مقاومت در برابر بازداشت شد, ظ روز شنبه در یک حرکت به اخراج از اتهامات عنوان شده علیه توماس لین—یکی از چهار افسر متهم در Floyd مرگ است.

این کتابچه شامل یک اسلاید پاورپوینت با یک عکس از خویشتن داری در عمل تحت عنوان "Ok آنها در حال حاضر در دستبند در حال حاضر چه." آن گفت: "ناگهانی ایست قلبی به طور معمول رخ می دهد بلافاصله پس از یک مبارزه خشونت آمیز." آن را توصیه افسران برای قرار دادن مظنون در بازیابی موقعیت برای جلوگیری از خفگی موضعی و خدمات اورژانس تماس بگیرید هنگامی که فرد در دستبند.

اسناد و مدارک ارائه اطلاعات جدید به سیستماتیک دپارتمان اشتباه که منجر به فلوید را botched دستگیری که موجب تظاهرات گسترده در 50 ایالت در برابر نژادی و بی عدالتی و خشونت پلیس.

لین و همکاران سابق الکساندر Kueng و Tou Thao متهم هستند با کمک و معاونت در جرم قتل درجه دوم در حالی که ارتکاب جنایت و با کمک و معاونت در جرم درجه دوم قتل نفس با مقصر سهل انگاری برای Floyd مرگ است. درک چوین افسر برگزار شد که زانو خود را در جورج فلوید گردن در حالی که دست به دستبند, سیاه, مرد بارها و بارها گفت که او نمی تواند نفس است رو به چندین اتهام از جمله قتل درجه دوم.

تمام چهار نفر از کار اخراج شدند از مینیاپولیس اداره پلیس یک روز پس از انفجاری فیلم از بازداشت آزاد شد.

Earl, خاکستری, خط, وکیل استدلال یکشنبه مشتری خود را مورد باید اخراج برای عدم علت احتمالی. او گفت: rookie افسر پرسید: اگر دو بار آنها باید به نوبه خود فلوید در کنار او در طول بازداشت. چوین بود که خط و Kueng زمینه آموزش افسر بارها و بارها گفت: هیچ.

این حرکت همچنین شامل یک رونوشت از لین, مصاحبه با دولت محققان و متن های بدن, فیلم دوربین از خط و Kueng. وکیل وی گفت: هر دو نشان داد لین دلهره به سمت گردن داری و ثابت کرد که خط بود "رفتن افسر چوین تجربه و آنچه که او گفت:" به عنوان یک قانون اجرای کهنه.

"افسر خط نمی دانم وجود دارد یک جنایت متعهد بودن و یا اقدام به زمانی که چوین بود دو زانو بر فلوید" حرکت متحده است. "اگر در واقع یک جنایت مرتکب شد و یا اقدام به آن. مواد آموزش پشتیبانی که گردن خویشتن داری چیزی تدریس به افسران."

"لین یک روت افسر پلیس است که اگر چه جدید به کار می دانست که افسران مجاز به استفاده از نیروی مناسب زمانی که مورد نیاز" در این سند می افزاید. "بر اساس فلوید اقدامات تا به این نقطه افسران تا به حال هیچ ایده چه چیزی او را فراموش بعدی خودش صدمه, صدمه دیده و ماموران و فرار و یا هر چیز دیگری اما او همکاری نمی کند."

دادستان ها ادعا می کنند که خط و Kueng در ابتدا در پاسخ به یک تماس در 8:08 p. m. در 25 مه که فلوید تا به حال با استفاده از یک لایحه تقلبی در CupFoods.

زمانی که دو rookies های که شده بود تمام وقت افسران برای کمتر از یک هفته بر داشت فلوید در ماشین خود را همراه با دو مسافر آنها خواست او را به خارج. شکایت کیفری می گوید لین سپس با اشاره تفنگ در Floyd و دستور داد او را به نشان می دهد دست خود را. زمانی که فلوید قرار دادن دست خود را بر روی فرمان خط قرار دادن اسلحه خود را دور و کشیده 46 ساله از ماشین.

"من متاسفم من متاسفم. خدا دنگ ، مرد من رو شات. من شات همان راه آقای افسر قبل از" فلوید گفت: خط زمانی که او به تفنگ خود را با توجه به متن از خط بدن دوربین فیلم.

این حرکت می گوید که پس از دو دقیقه مکالمه با افسران خارج ماشین خود فلوید سفت تا به زمین افتاد و گفت: او از ترس آنها به عنوان تلاش برای قرار دادن او در داخل اتومبیل.

"اوه مرد خدا من را ترک نمی کند مرد, لطفا مرد, لطفا مرد" فلوید التماس کرد به افسران متن متحده است. لین ارائه شده به نشستن در تیم ملی, ماشین با فلوید, رول پنجره ها و روشن کردن تهویه مطبوع اما فلوید همچنان به مقاومت در برابر این حرکت می گوید.

"من این نوع از مرد, مرد تو مرد... و من فقط به حال COVID من نمی خواهم برای رفتن به عقب به آن" فلوید گفت: یک مرجع به یک COVID-19 تشخیص بود که بعد از تایید در یک کالبد.

چوین و Thao سپس وارد و چهار مرد را به تلاش برای به دست آوردن فلوید در ماشین اما او نگه داشته در حال سقوط به پایین و گفت: او نمی تواند نفس شکایت کیفری متحده است. چهار افسر به پایان رسید تا آوردن 46 ساله به زمین به دلیل "فلوید از کنترل خارج شد" حرکت متحده است.

"لین گفت: اجازه دهید با استفاده از 'MRT' حداکثر خویشتن داری روش همان چیزی است که شما با استفاده از بر کسی که دستبند و تبعیت نمی کنند" این حرکت متحده با اشاره به MPD راهنمای آموزشی. "لین پیشنهاد استفاده از این داد و بیداد چرا که او آموخته است که این چیزی است که برای استفاده از زمانی که شما کسی است که دست به دستبند است که از لحاظ فیزیکی مقاوم در برابر."

این حرکت می گوید که "لین در تلاش بود برای رسیدن فلوید پا به پای صلیب" برای ممانعت از مانور اما "فلوید بود لگد زدن در اطراف." که در آن نقطه "چوین او زانو در اطراف [فلوید را] شانه و گردن در منطقه" لین گفت: دولت محققان.

شکایت کیفری آمده است که Kueng برگزار شد فلوید را به عقب و لین برگزار می شود پاهای خود را—در حالی که چوین قرار زانو در غیر مسلح را گردن. این حرکت باعث فلوید به تماس برای مادرش و گفت: چندین بار است که او نمی تواند نفس بکشد. "من در مورد مرگ" او هشدار داد, شکایت متحده است.

"همه حق است همه حق است. اوه خدای من. من می توانم این را باور نمی کند. من نمی توانم باور این... مامان من شما را دوست دارم... من بگویید بچه ها من آنها را دوست دارم. من مرده ام" فلوید گفت: با توجه به لین بدن دوربین transcript. چوین پاسخ داد: "شما در حال انجام بسیاری از صحبت کردن است."

لین خواسته چندین بار اگر فلوید باید نورد بر روی خود را سمت و چندین بار چوین گفته او با توجه به شکایت کیفری و خط حرکت. در یک نمونه لین گفت که او نگران "هذیان هیجان زده و یا هر آنچه که" پس از یادگیری "در آکادمی زمانی که به کسی است که مواد مخدر در آنها کار خود را و آنها می توانند مسائل خود را از آن."

زمانی که فلوید متوقف شد در حال حرکت در اطراف 8:24 بعد از ظهر, Lane دوباره پیشنهاد حرکت او را بر روی سمت خود در حالی که Kueng برای بررسی نبض اما نمی تواند پیدا کردن یکی. افسران هرگز تغییر فلوید موقعیت دادستان گفت. EMTs محققان گفت که زمانی که فلوید لود شد به یک آمبولانس او تا به حال هیچ پالس.

با توجه به بدن-دوربین فیلم چوین او زانو در Floyd گردن برای 8 دقیقه و 46 ثانیه—از جمله نزدیک به سه ساعت است که در آن فلوید بی توجه بود.

"این اولین بار بود بعد خط و Kueng سوار هم به عنوان شرکای" اخراج حرکت متحده است."در برخورد با فلوید, Lane شد 'رفتن افسر چوین تجربه و آنچه که او گفت:" او را در اینجا نگه دارید تا زمانی که اورژانس می رسد."

"لین آگاه بود که چوین تا به حال 20 سال در" سند متحده حاکی از این است که در سراسر این زمینه فرآیند آموزش افسران هستند که به "اعتماد و رفتن به افسران ارشد خود را برای تجربه و کمک بر روی تماس ها و بهترین چیز برای انجام در یک وضعیت آنها به جهت و شما را به دنبال خود منجر شود. یکی دیگر از انتظار است برای تماس با افسران ارشد "آقا" وقتی که شما یک افسر."

Hennepin شهرستان معاینات پزشکی گفت: فلوید درگذشت به علت ایست قلبی از خویشتن داری و گردن فشرده سازی. این دفتر معاینات پزشکی گزارش همچنین گفت: وجود نشانه فلوید تا به حال بیماری های قلبی از جمله "arteriosclerotic و بیماری قلبی فشار خون بالا" و وجود دارد فنتانيل در سیستم خود را. یک گزارش مستقل راه اندازی شده توسط Floyd خانواده, با این حال, به این نتیجه رسید که 46 ساله بود در سلامتی و درگذشت اختناق از فشار به کمر و گردن است. هر دو گزارش مشخص فلوید مرگ شد, قتل.

"این یک مورد که در آن او ایستاده به تماشای یکی دیگر از پلیس پوند بر کسی سر" خاکستری گفت: استار تریبیون در روز چهارشنبه. "این یک مورد که در آن مشتری من دو بار دو بار پرسید که آیا ما باید به نوبه خود او بارها و پاسخ از [چوین] بود."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن