مینیاپولیس افسر پلیس به اتهام قتل غیر مسلح سیاه جورج فلوید

افسر متهم شده است با سوم-قتل عمد و قتل نفس پس از مرگ غیر مسلح سیاه جورج فلوید در حالی که در بازداشت است. حرکت

توسط NEWSCENTERALS در 10 خرداد 1399

افسر متهم شده است با سوم-قتل عمد و قتل نفس پس از مرگ غیر مسلح سیاه جورج فلوید در حالی که در بازداشت است. حرکت به شرح زیر است سه روز از تظاهرات که به تشدید خشونت است.

ایالتی مینه سوتا محققان در جمعه دستگیر درک چوین مامور پلیس متهم به قتل غیر مسلح سیاه جورج فلوید در شهر مینیاپولیس پیش از آن در هفته.

فقط یک ساعت بعد Hennepin County وکیل Mike Freeman اعلام کرد که چوین شده بود به اتهام سوم-قتل عمد و قتل نفس.

فریمن در یک نشست خبری گفت که "تا کنون سریع ترین ما تا کنون به اتهام یک افسر پلیس است."

آخرین تحولات پس از سه روز تظاهرات در غرب میانه بالا شهر که تشدید خشونت با تظاهر کنندگان یک شبه تنظیم و درگیری پلیس حوزه که رها شده بود توسط ماموران.

روز دوشنبه چوین دیده می شد در انفجاری تصویری با فشار دادن زانو خود را به گردن دستبند فلوید برای حداقل پنج دقیقه. قربانی دیده می شود نوشتن در درد و شفاعت: "من نمی توانم نفس بکشم."

46 سال از درگذشت همان روز.

چوین اخراج شد بعد از دوشنبه به همراه سه نفر دیگر از افسران درگیر در این حادثه.

بیشتر بخوانید: سازمان ملل برای محکوم پلیس آمریکا به قتل جورج فلوید

An image from the video showing Floyd being pinned down by the neck (AFP/Facebook/Darnella Frazier)

یک تصویر از این ویدئو نشان فلوید در حال دوخته پایین گردن

فرماندار خواستار پایان دادن به اعتراضات

اخبار دستگیری و اتهامات آمد و در مدت کوتاهی پس از دولت فرماندار Tim Walz خواست برای پایان دادن به اعتراضات در حالی که همچنین امیدوار کننده "سویفت" عدالت در مورد. Walz همچنین وعده داده شده وجود دارد خواهد بود حساب با نژادی و بی عدالتی در پشت ناآرامی.

"آتش است که هنوز هم سوختن در خیابان های ما. خاکستر نمادین دهه و نسل درد و از غم و اندوه بی سابقه" Walz گفت. "نسل از درد است که تجلی خود را در مقابل جهان و جهان است."

Walz گفت: دولت گارد ملی را برای برقراری نظم پس از سه شب از آتش سوزی غارت و خرابکاری. Walz وجود دارد گفت: تا به حال شده است یک "شکست تحقیرآمیز" در راه ناآرامی بوده است با رسیدگی و, که دولت را در حال حاضر منجر به پاسخ.

"ما باید برای بازگرداندن نظم به جامعه ما قبل از ما می توانید شروع به پرداختن به موضوع" Walz گفت یک جلسه با اشاره به دهه نژادی تقسیم در ایالات متحده است. "ما نمی توانیم به غارت و بی مبالاتی که رفت."

Walz نیز عذرخواهی کرد دستگیری خبرنگار سی ان ان و خدمه اش که شد دور گرفته شده در دستبند در حالی که گزارش زنده در تلویزیون در اوایل روز جمعه.

بدون هیچ توضیحی داده شده بود توسط ماموران آنها به عنوان همراهی دور خبرنگار عمر Jimenez یک تولید کننده و اپراتور دوربین دور. آنها منتشر شد حدود یک ساعت پس از دستگیر شدن.

این تیم تا به حال گزارش شده است نزدیک به یک پلیس حوزه که سوزانده شد یک شبه. حوزه که پلیس به حال خود رها شده بود شعله ور مجموعه پس از برخی از تظاهر کنندگان تحت فشار قرار دادند از طریق موانع در اطراف ساختمان فوق العاده ویندوز و شعار.

برخی از معترضان فرو برد و چهره خود را با شیر پس از این که در معرض گاز اشک آور شلیک شده توسط پلیس.

گارد ملی مستقر

گارد ملی در روز جمعه گفت: آن را به حال شده است فعال با فرماندار Tim Walz با نزدیک به 500 سرباز و خلبان در موقعیت به پشتیبانی از چرخش ماموریت توسط صبح.


"ما سربازان آموزش دیده برای حفاظت از زندگی و حفظ اموال و اطمینان مردم را به مسالمت آمیز نشان می دهد" گفت: مسلح ، ژنرال جان جنسن از مینه سوتا گارد ملی.

رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در روز جمعه تهدید به توقف غارتگران در مینیاپولیس با کشنده نیروی نظامی به tweeting که "هنگامی که غارت شروع به تیراندازی شروع می شود."

توییتر گام بی سابقه ای از پنهان کردن تهمت جیر پشت یک هشدار بنر که متهم به رئيس جمهور از "ستایش خشونت است."

rc/mm (AP dpa خبرگزاری رویترز)

هر شب در سال 1830 UTC, DW ویراستاران ارسال یک انتخاب از روز را سخت خبر و با کیفیت از ویژگی های روزنامه نگاری. ثبت نام برای دریافت آن به طور مستقیم در اینجا.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن