سقط جنین, آزار و اذیت جنسی بودند زیاد در جدید مغلوب ساختن پیشی جستن Postmaster کل را شرکت

رئیس جدید اجرایی ایالات متحده خدمات پستی که قبلا متعلق به زد و یک شرکت است که جریمه شد بیش از 1 میلیون و پس از

توسط NEWSCENTERALS در 19 اردیبهشت 1399

رئیس جدید اجرایی ایالات متحده خدمات پستی که قبلا متعلق به زد و یک شرکت است که جریمه شد بیش از 1 میلیون و پس از آن اخراج سه کارمندان زن که در گزارش هایی که از نظر جنسی مورد آزار و اذیت توسط یک مدیر شرکت.

یک هیئت منصفه در تنسی اعطا 1.5 میلیون دلار در سال 2013 در یک آزار و اذیت جنسی و تلافی طرح دعوی در دادگاه در برابر نسل جدید تدارکات یک شرکت اجرا تا سال 2014 توسط Louis DeJoy بود که شنود گذاشته به postmaster عمومی در روز چهارشنبه. هیئت داوران در بر داشت که نسل جدیدی از کار اخراج شده بود سه temp کارگران برای شکایت در مورد یک مدیر "ناخواسته جنسی و هرزه مستهجن و مبتذل جنسی اظهارات" در یکی از شرکت انبارها در تنسی است. این شرکت همچنین اخراج یک مرد کارمند که صحبت کردن در مورد آزار و اذیت.

DeJoy نمی شد, نام در طرح دعوی در دادگاه و XPO تدارکات که خریداری شده نسل جدید در سال 2014 گفت: آن صفر است-تحمل آزار و اذیت و سیاست گرفته و مراحل را به اطمینان حاصل شود که کارکنان خود را منوط به انجام چنین یا به تلافی گزارش آن. اما EEOC اشاره کرد که در آن زمان از نقض حقوق بشر در ممفیس در این شرکت به عنوان یک سیاست نیست سهم کارمند آن کتاب که خلاصه آن آزار و اذیت جنسی, پروتکل, با کارگران موقت—با وجود دماهای ساخت تا 80 درصد از افراد شاغل در انبار.

در سال های پس از آن آزار و اذیت طرح دعوی در دادگاه کارکنان جدید نژاد و بعد XPO گفت: آنها پس از سقط خواسته بودن برای بلند کردن جعبه های بزرگ در آن انبارها با توجه به نیویورک تایمز بررسی است. حوادث رخ داده در هر دو قبل از نسل جدید فروش به XPO و پس از زمانی که DeJoy باقی مانده است XPO عضو هیئت مدیره.

کسانی که حوادث می تواند در بالا بردن هرگونه سوال در مورد DeJoy مدارک برای پست بعدی Postmaster کلی که به طور موثر کمک می کند تا نظارت بر 600,000-نیروی کار قوی با یک دلار و 71 میلیارد بودجه. در حال حاضر انتخاب خود توسط ایالات متحده خدمات پستی را حکام این هفته انتقاد شده است بیش از اتهامات است که آن را انجام می شود به عنوان یک موضوع سیاسی و طرفداری. DeJoy برجسته متحد و کمک کننده به رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن و سرب جمع آوری کمک برای این سال را در کنوانسیون ملی حزب جمهوری خواه.

"رئیس جمهور تهمت پاداش یک حزبی دهنده با نصب او را در خدمات پستی ایالات متحده" گفت: Rep. جری کانلی (D-VA) که صندلی یک خانه پنل نظارت بر USPS. "خدمات پستی در بحران است و نیازهای واقعی رهبری و کسی که با آگاهی از مسائل. این دوست صمیمی آن را قطع نمی کند."

DeJoy انتصاب می آید به عنوان خدمات پستی بسیار زیاد تحت فشار مالی به عنوان یک نتیجه از COVID-19. آژانس می گوید آن را به طور موثر اجرا از پول با سقوط مهم بدون کمک های مالی. مغلوب ساختن پیشی جستن در ابتدا خودداری کردند در خدمات پستی "نجات" و آژانس و وزارت خزانه داری در حال حاضر چکش کردن جزئیات از 10 میلیارد دلار خط اعتباری برای حفظ ملی نامه-حامل شناور.

در همان زمان سازمان می یابد خود را در وسط یک ریاست جمهوری انتقام در برابر غول خرده فروشی آمازون و موسس آن جف بزوس. مغلوب ساختن پیشی جستن اغلب ریل در برابر خدمات پستی است که او را به نام آمازون "پسر" برای ارائه "آخرین مایل" خدمات حمل و نقل آمازون برای تحویل و تحت فشار DeJoy را سلف به افزایش نرخ خدمات پستی اتهامات به شرکت هایی مانند آمازون برای آخرین مایل تحویل.

DeJoy کسب و کار در پس زمینه ممکن است در قرعه کشی های اضافی و موشکافی قرار ملاقات خود را. XPO تدارکات گسترده می کند کسب و کار با خدمات پستی به طور بالقوه قرار دادن او در موقعیت نظارت بر تصمیم گیری که بر یک کارفرمای سابق. DeJoy سمت چپ XPO هیئت مدیره در سال 2018 اما این شرکت همچنان به اجاره فضای انبار از او با توجه به براده با کمیسیون بورس و اوراق بهادار. در یک پرونده با دفتر دولت اخلاق در سال گذشته DeJoy که نامزد دریافت جایزه بود به سفیر آمریکا در کانادا در ماه فوریه گزارش داد که آنها متعلق به بین $25 میلیون و 50 میلیون دلار در XPO سهام.

آزار و اذیت و تلافی شکایت علیه DeJoy شرکت رخ داده است در حالی که او مدیر اجرایی آن است. کسانی که شکایت محور در یک سرپرست در نسل جدیدی انبار در ممفیس که با توجه به شکایت از کمیسیون فرصت های برابر شغلی و گفت: کارکنان زن او می خواست به "خوردن گربه شما" و "شما خوب است" و اظهارات در مورد یک "الاغ."

در یک مورد EEOC ادعا سرپرست "لمس [یک کارمند زن] نامناسب با مالش او را ران و لب به لب او و دمیدن هوا از پایین گردن او."

هنگامی که یک کارمند شکایت در مورد رفتار ناظر به او گفت: "اگر کسی می رود به [HR مدیر] بر من آنها را اخراج خواهد شد." سه temps در نهایت شکایت در مورد رفتار و هر سه از کار اخراج شدند. یک راننده ها در انبار که شاهد حوادث آزار و اذیت و تایید آنها متعاقبا پس از اخراج ناظر به دروغ او را متهم کرد از جعل خود timecard.

XPO مراجعه کننده روزانه وحش به یک دسامبر 2018 انتشار در آن محل کار آزار و اذیت سیاست. "XPO را تحمل نمی کند به هر شکل از تبعیض یا آزار و اذیت—دوره" انتشار می خواند. "ما با هر گونه گزارش از این طبیعت با نهایت جدیت کامل بررسی ادعا و اقدام قاطع اگر ما سیاست های نقض شده است و یا اگر آنها نیاز به بهبود است."

این نسخه همچنین خطاب متعدد سقط جنین در همان ممفیس انبار دقیق در یک سال 2018 نیویورک تایمز بررسی است. XPO اعلام کرد پروتکل های جدید برای محافظت و جای باردار کارکنان و اعلام آن "تحمل صفر برای تبعیض یا آزار و اذیت."

این بار گزارش شناسایی شش زنانی که سقط در انبار پس از بلند کردن اشیاء سنگین در کار و محروم می شکند در طول ساعت کار بین 2014 و 2018 در حالی که این تاسیسات متعلق به اولین نسل جدید و بعد از آن به XPO. XPO پس از آن توقیف ممفیس انبار با استناد به یک کاهش در کسب و کار از رئیس آن مشتری وجود دارد ورایزون. که منجر به شکایت دیگری با EEOC از کارکنان که ادعا تسهیلات را بسته بود تلافی شکایت در مورد شرایط نا امن کار وجود دارد.

این Teamsters اتحادیه که تا به حال شده است در تلاش برای سازماندهی کارگران در انبار نیز گفته است که بسته شدن آن شد انگیزه ناعادلانه شیوه کار.

در حالی که اثبات New نژاد قبلا ای توسط مقامات فدرال برای نقض قانون کار. در سال 1994 در حالی که DeJoy گروگان نسل جدید این شرکت تبدیل شد درگیر در یک اختلاف بین المللی Longshoremen و Warehousemen اتحادیه پس از تامین امنیت یک قرارداد برای اجرای یک ارتش ایالات متحده ترمینال در کامپتون کالیفرنیا. این شرکت به عمد اجتناب rehiring کنونی کارکنان در مرکز, که تا به حال چانه زنی جمعی ترتیب با قبلی اپراتور. این ILWU شکایت با ملی روابط کار هیئت مدیره و تنظیم کننده فدرال در بر داشت نسل جدید تا به حال عمل غیر قانونی "ضد اتحادیه animus."

DeJoy نام بود چندین بار در مورد یک نژاد جدید, مدیر, شهادت مدیر عامل شرکت تا به حال شخصا تصمیم به استخدام غیر اتحادیه کارگران است. دادگاه فدرال پس از آن تأیید NLRB یافته است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن