ماموریت زیستی Tapestri پلت فرم شناسایی رمان مقاومت با مکانیزم های IDH بازدارنده TIBSOVO در لوسمی ميلوئيدی حاد در آگیوس-چراغ مطالعه

ماموریت Bio Inc., پیشگام در بالا-توان تک-سلولی چند omics و تجزیه و تحلیل DNA امروز اعلام کرد که انتشار یک biop

توسط NEWSCENTERALS در 25 اردیبهشت 1399

ماموریت Bio Inc., پیشگام در بالا-توان تک-سلولی چند omics و تجزیه و تحلیل DNA امروز اعلام کرد که انتشار یک biopharma-چراغ مطالعه با استفاده از آن Tapestri® پلت فرم برای توصیف درمانی مکانیسم های مقاومت به IDH1 بازدارنده TIBSOVO® در بيماران مبتلا به لوسمی ميلوئيدی حاد (AML). مطالعه های led توسط محققان در آگیوس و پیشرو جهانی سرطان موسسه نشان می دهد جهش co-بروز الگوها و نادر کلون رانندگی مقاومت به درمان های هدفمند و می تواند مورد استفاده برای تولید بالقوه عملی خون در آزمایش های بالینی. یافته های منتشر شده در خون پیشرفتهای پزشکی کارشناسی journal of The American Society of Hematology.

جهش در isocitrate دهيدروژناز (IDH) ژن رخ می دهد در حدود 20 درصد از بزرگسالان مبتلا به لوسمی ميلوئيدی حاد بیماران و می تواند باعث عادی سلولهای مغز استخوان به توسعه به لوسمی سلول. TIBSOVO یا ivosidenib یک درمان هدفمند برای IDH1-جهش AML و برای اولین بار در کلاس خود از IDH بازدارنده به تایید شود در ماه جولای 2018 و می تواند به جلوگیری از لوسمی سلول از تکثیر. اما مقاومت به TIBSOVO یک چالش باقی مانده است و کمی شناخته شده در مورد مکانیسم های مولکولی رانندگی مقاومت است. فله روش توالی عدم دقت و وضوح مورد نیاز برای توصیف مجموعه زیست شناسی درمان مقاومت است.

آگیوس قوی تر از Tapestri پلت فرم به طور کامل مشخص کلونال معماری پولشویی در تک سلولی سطح آشکار جهش co-وقوع کلونال تکامل الگوهای نادر کلون غیر قابل کشف توسط فله توالی. یک کلید ساز و کار مقاومت در برابر کشف شد ظهور IDH2 جهش که اغلب شرکت رخ داده است در همان سلول به عنوان IDH1 جهش نشان می دهد که ترکیب یا ترتیبی IDH بازدارنده می تواند درمان موثر و بی خطر است.

"در حالی که جدید IDH بازدارنده بهبود درمان چشم انداز AML این Tapestri پلت فرم حل کلونال پیچیدگی IDH-جهش AML قبلا غیر ممکن است با توالی مرسوم روش" گفت: ماموریت بیوگرافی مدیر عامل شرکت چارلی نقره ای. "تک سلولی تجزیه و تحلیل ارائه می دهد فرصت برای بهبود نشانگرهای زیستی در توسعه مواد مخدر خطوط لوله و زمان درمان پارادایم با ترکیب رمان درمانی برای جلوگیری یا به تاخیر انداختن مقاومت به این رمان عوامل است."

این بینش تاکید قدرت تک سلولی تجزیه و تحلیل DNA به ارائه وضوح بالا مانیتورینگ بیمار پاسخ به درمان هدفمند و کشف پتانسیل برای توسعه بیشتر موثر و پویا و درمان و ترکیبی گزینه های درمان برای کسانی که مبتلا به AML.

در مورد ماموریت زیستی

ماموریت زیستی ارائه هدفمند راه حل برای بالا تاثیر برنامه های کاربردی با Tapestri پلت فرم. این Tapestri پلت فرم است که این صنعت اولین و تنها تک سلول چند omics پلت فرم را قادر می سازد ژنوتیپ و فنوتیپ از همان سلول و دقیق تشخیص ناهمگونی در پیشرفت بیماری و پاسخ به درمان. نرم افزار مناطق شامل خون و سرطان تومورهای جامد و ویرایش ژنوم اعتبار.

محققان در دانشگاه استنفورد MD Anderson Cancer Center (MDACC) دانشگاه کالیفرنیا در سان فرانسیسکو (UCSF) و دانشگاه پنسیلوانیا (پن) همه قوی تر به Tapestri پلت فرم برای حمایت از تحقیقات خود را برای مشخص کلونال پویایی در AML شناسایی MRD و پایش پاسخ به درمان و درمان مقاومت است. این شرکت برنده جایزه فن آوری نیز اهرمی توسط LabCorp و Onconova درمان برای فعال کردن بیشتر کارآمد بالینی.

نام PM360 را 2019 پیشگامی شرکت از سال ماموریت زیستی می دهد محققان بسیار حساس و هدفمند و برنامه ریزی راه حل برای حرکت دقیق پزشکی رو به جلو است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب