میتسوبیشی الکتریک توسعه تعاونی هوش مصنوعی برای بشر-ماشین کار

Mitsubishi Electric Corporation (توکیو: 6503) امروز اعلام کرد که آن را توسعه داده است یک تعاونی هوش مصنوعی (AI

توسط NEWSCENTERALS در 15 خرداد 1399

Mitsubishi Electric Corporation (توکیو: 6503) امروز اعلام کرد که آن را توسعه داده است یک تعاونی هوش مصنوعی (AI) تکنولوژی است که باعث افزایش کار همکاری بین انسان ها و ماشین آلات با استفاده از معکوس یادگیری تقویتی (IRL) به یادگیری و تقلید از اقدامات و کارگران ماهر. IRL یکی از ویژگی های کلیدی از میتسوبیشی الکتریک Maisart®* هوش مصنوعی, فن آوری را قادر می سازد دستگاه به تقلید از انسان-مانند اقدامات بر اساس مقدار نسبتا کمی از داده ها. جدید تعاونی هوش مصنوعی فن آوری خواهد بود بیشتر تصفیه شده از طریق آزمون استقرار در هدایت خودکار وسایل نقلیه (AGVs) و روبات ها در تولید و توزیع سایت های که در آن ماشین کار در کنار انسان است. در نهایت این تکنولوژی می شود در مختار رانندگی وسایل نقلیه و برنامه های کاربردی دیگر.

  1. * میتسوبیشی الکتریک هوش مصنوعی را ایجاد می کند دولت از هنر در فن آوری Maisart

ویژگی های کلیدی

  1. بهبود بهره وری در محیط های که در آن هر دو انسان و ماشین آلات کار

    در مخلوط-کار در محیط های پر جمعیت با انسان و ماشین میتسوبیشی الکتریک مشترک هوش مصنوعی و فن آوری را قادر می سازد AGVs به استفاده از تصاویر ویدیویی ضبط شده از این مناطق کار به یادگیری و تقلید از اعمال انسان است. با یادگیری اقدامات مانند بازده این فن آوری کمک می کند تا AGVs به اجتناب از موقعیت های ناخواسته مانند برخورد یا stalemates. در خانه شبیه سازی های انجام شده توسط میتسوبیشی الکتریک افزایش بهره وری عملیاتی در حدود 30 درصد در مقایسه با عملیات های معمولی مخلوط-کار در محیط های پر جمعیت با کمتر از ماشین های هوشمند.

  2. Maisart را IRL کاهش می دهد مقدار از داده های عملیاتی مورد نیاز برای آموزش

    برای فعال کردن هوش مصنوعی برای یادگیری و تقلید از اقدامات بشر معمولی یادگیری ماشین نیاز به مقدار بسیار عظیمی از داده های عملیاتی در این مورد داده های ویدئویی - که متحمل زمان و هزینه بار. میتسوبیشی الکتریک Maisart AI, اما, با استفاده از IRL به کاهش مقدار داده های مورد نیاز برای یادگیری و تقلید از انسان است. در شبیه سازی فن آوری های جدید مورد نیاز تنها 10 درصد یا کمتر تصویری داده های مورد استفاده به طور معمول.

توسعه آینده

رفتن به جلو میتسوبیشی الکتریک ادامه خواهد داد به منظور توسعه آن تعاونی جدید AI برای نهایی نرم افزار در امکانات تجاری. این پیش بینی مزایای شامل بهبود بهره وری عملیاتی را قادر می سازد کارگران اجتماعی را حفظ فاصله و اجازه می دهد ماشین و انسان به کار در کنار یکدیگر با خیال راحت در تنظیمات مانند کارخانه خطوط تولید و تدارکات و انبارها و همچنین در برنامه های کاربردی به صورت خودمختار-رانندگی وسایل نقلیه.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب