میتسوبیشی الکتریک توسعه IoT Suite تحت ClariSense نام تجاری

Mitsubishi Electric Corporation (توکیو: 6503) امروز اعلام کرد آن جدید ClariSense یکپارچه اینترنت اشیاء (IoT) ت

توسط NEWSCENTERALS در 9 خرداد 1399

Mitsubishi Electric Corporation (توکیو: 6503) امروز اعلام کرد آن جدید ClariSense یکپارچه اینترنت اشیاء (IoT) تکنولوژی که استفاده می شود برای شتاب توسعه IoT سیستم های ساخت و ساز در این شرکت و آن شرکت های گروه. ClariSense که ترکیب میتسوبیشی الکتریک Maisart®* هوش مصنوعی (AI) فن آوری, فن آوری های امنیتی و دیگر نقاط قوت به عنوان یک کل برق تولید کننده تجهیزات یک واحد راهنمای طراحی و راه حل کتابخانه در قالب IoT سیستم است که می تواند در مرکز حفظ و گسترش یافته است. های ClariSense میان میتسوبیشی الکتریک شرکت های گروه است که انتظار می رود برای کمک به سرعت بخشیدن به توسعه IoT و سیستم های جدید اضافه شده-ارزش محصولات و خدمات.

  1. * میتسوبیشی الکتریک هوش مصنوعی را ایجاد می کند دولت از هنر در فن آوری Maisart

ویژگی های کلیدی1) یکپارچه IoT دانش فنی و دارایی های سریع برای ایجاد ارزش افزوده محصولات و خدمات

ClariSense است IoT سیستم است که ادغام میتسوبیشی الکتریک گسترده تجهیزات تخصص و هوش مصنوعی و امنیت و دیگر فن آوری دارایی های تحت یکپارچه راهنمای طراحی و راه حل کتابخانه است که می تواند در مرکز حفظ و گسترش یافته است. با ترکیب توابع از راه حل کتابخانه ClariSense کمک می کند تا برای سرعت بخشیدن به ایجاد ارزش افزوده محصولات و خدمات.

2) انعطاف پذیر تطبیق مشخصات IoT توسعه سیستم با توجه به دستگاه و ویژگی های سیستم

متحد راهنمای طراحی تعریف می کند تنها تنظیمات و رابط IoT سیستم. انعطاف پذیر, اجرای مشخصات فعال IoT سیستم های یکپارچه در زیرساخت ها است که نیاز به قابلیت اطمینان و استحکام و در کارخانه های اتوماسیون (FA) سیستم های کشف و حل مشکلات در زمان واقعی است. همچنین بهینه IoT سیستم را می توان توسعه یافته با توجه به ویژگی های هر دستگاه و سیستم مانند تسهیلات-مدیریت IoT سیستم های است که می تواند انعطاف پذیری برای همه چیز در ساخت تجهیزات برای گوشی های هوشمند است.

3) لینک های داخلی و خارجی از طریق سیستم های استاندارد Application Programming Interfaces (API)

صنعت-استاندارد Api ها و پروتکل های ارتباطی آن را آسان به لینک ClariSense-بر اساس جدید IoT سیستم به سیستم های داخلی و خارجی اجازه می دهد راه حل های یکپارچه به نحو احسن همکاری در سراسر مختلف مشتری و کسب و کار در زمینه های.

پس زمینه

استفاده از سیستم های IoT برای تحقق بخشیدن به انتقال دیجیتال است که انتظار می رود به ایجاد یک بازار با ارزش در برخی از ایالات متحده$1 تریلیون دلار تا سال 2022. قبلا Mitsubishi Electric توسعه آن INFOPRISM® IoT پلت فرم برای بهره برداری و تعمیر و نگهداری تجهیزات برق و دیگر زیرساخت ها است. در فا زمینه میتسوبیشی الکتریک فا-آن را یکپارچه e-F@ctory® راه حل کاهش کل هزینه های توسعه و تولید و تعمیر و نگهداری. این شرکت همچنین توسعه IoT سیستم ها و راه حل های برای مصرف کننده لوازم و تجهیزات ساختمان. با ClariSense میتسوبیشی الکتریک در حال حاضر خواهد شد به اشتراک گذاری آن گسترده IoT-تجربه مرتبط با دستگاه تخصص و فن آوری دارایی از جمله هوش مصنوعی و امنیت در سراسر آن شرکت گروه برای شتاب ایجاد ارزش افزوده محصولات و خدمات برای دیدار با نیازهای در زیرساخت های, تحرک, زندگی روزمره و صنعت.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب