Mitsui Chemicals برقرار جدید تغییر آب و هوا/پلاستیک استراتژی واحد در پایداری شرکت های بزرگ بخش

Mitsui Chemicals Inc. (توکیو: 4183;, رئيس جمهور & مدیر عامل: هاشیموتو اسامو) است که برای ایجاد یک جدید تغی

توسط NEWSCENTERALS در 18 خرداد 1399

Mitsui Chemicals Inc. (توکیو: 4183;, رئيس جمهور & مدیر عامل: هاشیموتو اسامو) است که برای ایجاد یک جدید تغییر آب و هوا/پلاستیک استراتژی واحد در پایداری شرکت های بزرگ بخش در ژوئن 15.

هدف از ایجاد تغییر آب و هوا/پلاستیک استراتژی گروه

  • برای سرعت بخشیدن به اجرای سیاست تغییر آب و هوا و پلاستیک استراتژی*1
  • به جمع آوری و تجزیه و تحلیل اطلاعات در مورد دایره اقتصاد و دیگر جنبه های پایداری شرکت های بزرگ در سراسر جهان و برای منعکس کردن این اطلاعات در شرکت گسترده استراتژی
  • به منظور افزایش افشای اطلاعات از جمله پاسخ به TCFD*2

به عنوان یک ارائه دهنده مواد شیمیایی که عامل اصلی محصولات و خدمات شامل پلاستیک های Mitsui Chemicals گروه با توجه به دو مشکل تغییر آب و هوا و زباله های پلاستیکی به عنوان کلید مسائل اجتماعی است که باید پنجه به صورت جدی. از طریق ایجاد این سازمان جدید Mitsui Chemicals در نظر دارد به منظور کمک به ایجاد یک دایره اقتصاد پله تا طرح های که در درمان تغییر آب و هوا پاسخ و پلاستیک استراتژی به عنوان دو نیمه از همان کل است.

Mitsui Chemicals' پایداری شرکت های بزرگ طرح های

پس از تاسیس یک شرکت توسعه پایدار بخش در مارس 2018 Mitsui مواد شیمیایی است که به طور فعال به ترکیب عناصر پایداری به آن مدیریت و استراتژی به دنبال یک تغییر و تحول در مدل کسب و کار خود برای تحقق بخشیدن به یک جامعه منسجم است که در هماهنگی با محیط زیست و سلامتی و شادی در پیری جامعه است. در سال 2019 این شرکت اعلام کرد که حمایت خود را از TCFD توصیه های پیوست AEPW*3 و اعلام آن تغییر آب و هوا سیاست و پلاستیک استراتژی.
در علاوه بر این به پله آن تغییر آب و هوا پاسخ و پلاستیک استراتژی Mitsui Chemicals با هدف تبدیل شدن به یک پایدار شرکت گروه با حضور جهانی با تقویت توانایی خود را برای ایجاد ارزش های اجتماعی از طریق فعالیت های کسب و کار. در این میان مهمترین خواهد بود تلاش خود را برای گسترش تحویل آبی ارزش™*4 محصولات و خدمات است که در هدف کمک به محیط زیست و افزایش ارزش™*4 محصولات و خدمات است که در خدمت به بهبود کیفیت زندگی (QOL).

منابع

*1Climate تغییر سیاست ها و استراتژی های پلاستیک

*2TCFD: کارگروه مربوط به آب و هوا مالی افشا
ایجاد شده توسط هیئت ثبات مالی برای توسعه مربوط به آب و هوا ریسک مالی آشکار است.

*3AEPW: اتحاد برای پایان دادن به پلاستیک زباله
یک طرح مربوط به شرکت های جهانی درگیر در پلاستیک زنجیره ارزش از جمله تولید مواد شیمیایی و پلاستیک پردازش خرده فروشی و مدیریت پسماند بخش است.

*4Blue ارزش™ و افزایش ارزش™
معیارهایی استفاده می شود برای کمک به تجسم سهم که Mitsui Chemicals گروه محصولات و خدمات را به محیط زیست و جامعه و فعال کردن گروه برای به اشتراک گذاشتن این ارزش با ذینفعان. Mitsui Chemicals با استفاده از این متمایز معیارهایی برای ارزیابی محصولات و خدمات خود با توجه به برنامه. کسانی که سهم قابل توجهی را به محیط زیست گواهی شده به عنوان آبی ارزش™ محصولات در حالی که کسانی که به طور قابل توجهی بهبود کيفيت زندگی گواهی شده به عنوان افزایش ارزش™ محصولات.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن