مونتانا کشیش متهم به سوء استفاده از او گله بازگشایی خود, برگر, زنجیره ای به خشم

یک مونتانا, برگر, زنجیره ای است که به طور ناگهانی بسته در تابستان گذشته در میان اتهامات صاحبان آن— وزیران در ا

توسط NEWSCENTERALS در 31 اردیبهشت 1399

یک مونتانا, برگر, زنجیره ای است که به طور ناگهانی بسته در تابستان گذشته در میان اتهامات صاحبان آن— وزیران در انجیلی مسیحی در مرتع پرورش احشام از لحاظ جسمی و احساسی از آن جوان کارکنان بی سر و صدا دوباره باز جرقه اعتراضات در میان ساکنان است که تا به حال به اندازه کافی.

MudMan یک زنجیره ای از چهار فست فود مفاصل خدمت نامعقول بزرگ همبرگر بخشی از یک دلار چند امپراتوری کسب و کار به رهبری مایکل و پم Rozell که تاسیس پاتر زمینه وزارتخانه است.

در ماه جولای انجیلی مسیحی سازمان که شامل 80 هکتار در مرتع پرورش احشام در منظره Whitefish بود و تعطیل آن حمایت کلیسا زیر کشت از اتهامات کلامی و عاطفی سوء استفاده علیه مردم غیر انسانی شرایط کار آزار جنسی و سوء استفاده از بودجه.

اما با وجود این اتهامات که موجب دو دولت تحقیقات حداقل یکی از برگر مفاصل شناخته شده توسط برخی از مردم محلی به عنوان "فرقه برگر'—بازگشایی آن درایو-از طریق خدمات پنجشنبه گذشته.

"تا آنجا که ما می دانیم هیچ مکان های دیگر باز کرده اند در کشور ما. ما تصمیم گرفت به بیرون بروید و اعتراض به آموزش های عمومی در مورد موضوع در دست" راشل Moriarty گفت: روزانه وحش در روز سه شنبه. "آنها نیاز به پرداخت غرامت برای آنچه آنها انجام داده ایم و باید آشکار خودداری کرد تا زمانی که دادگاه مجبور دست خود را. در حال حاضر آنها در حال تلاش برای بازگشایی کسب و کار مثل هیچ چیز اتفاق افتاده است."

Moriarty 24 ساله هنرمند که دوستان یک بار درگیر پاتر میدان بود و در میان ده معترضان برگزاری نشانه هایی است که گفت: "کارگران مواد مخدر از طریق گل" و "هرگز صندوق فرقه" در خارج از کلمبیا می افتد محل در روز یکشنبه.

تظاهرات سازماندهی شده توسط Facebook گروه "توقف MudMan برگر" که بیش از 2000 نفر از اعضای آمد بعد از یک عضو دیدم یک ماشین رفتن را از طریق زنجیره درایو-از طریق.

"جامعه بلافاصله پاسخ داد:" Randall Wayne 37 ساله مهندس صدا نیز با حضور در این تظاهرات گفت: روزانه وحش. "ما نمی تواند بر این باورند که آنها تا به حال جسارت به پشت باز است. بسیاری از صدها نفر از مردم ناراحت شدند در مورد آن را به عنوان آشکار در توقف Mudman صفحه."

بیش از سه دهه از Rozells شناخته شده در شمال غربی اقیانوس آرام را انجیلی جامعه ساخته شده پاتر زمینه وزارتخانه ها با پشتیبانی و حمایت از یک ملت بزرگترین انجیلی گروه Calvary Chapel انجمن.

با توجه به سابق ده کارورزان کارکنان و مبلغان که صحبت می کرد به روزانه وحش در سپتامبر گذشته روحانی دو بارها و بارها مورد آزار قرار گرفته و دستکاری مردان و زنانی که با صرف هزاران دلار برای یادگیری پاتر در این زمینه و شرکت در این سازمان مبلغ برنامه در شش کشور جهان است.

اعضای سابق مفصل چگونه Michael خواهد جیغ بیش کوچکترین ناراحتی گاهی اوقات برای ساعت و اغلب به دستور او ، زنان نیز شکایت کرده است که او می تواند مکالمات در یک جنسی جهت یا از اعضای زن اگر آنها تا به حال "تلاش می کند با استفاده جنسی گناه است."

برخی از اعضای سابق گفت: آنها در سمت چپ این وزارت بی پول—و گاهی اوقات در وسط شب از ترس Rozells خواهد لکه دار کردن شهرت خود را.

"مایکل را بارها و بارها بگو: اگر شما را ترک پاتر میدان شما در گناه'" سحر ماری گرایس, یک عضو سابق قبلا گفته روزانه وحش. "که شستشوی مغزی ثابت تکرار و ضربه خود را در religiousness. چگونه می تواند شما را ترک اگر شما فکر ترک پاتر زمینه ترک ایمان خود را?"

اعضای پاتر زمینه و سازمان برنامه کارآموزی در مزرعه بودند تقریبا همیشه به کار در یکی از Rozells' کسب و کار—از جمله MudMan. با توجه به سابق کارورزان کارگران در, برگر, زنجیره ای که آرم یک مرد شبیه مایکل در عینک های آفتابی شد پرداخت کمتر از حداقل دستمزد و مجبور به کار 60 تا 80 ساعت در هفته است.

قبل از آنها حتی شروع به کار کارآموزان مورد نیاز برای امضای قرارداد الزامی است که "پس از دریافت اولین چک" آنها باید حداقل 25 ساعت در هفته در MudMan در حالی که پرداخت $200 در هر ماه در اجاره به پاتر زمینه وزارتخانه است.

"پرداخت شد زباله و ساعت بودند مسخره" Kenzie Kinney سابق آتش کارآموز که مشغول به کار در MudMan گفت: Daily Beast, و اضافه کرد که برخی از کارکنان به دست آورده به عنوان کمی به عنوان $2 ساعت است.

در سال 2019 کلمه از اتهامات علیه Rozells در نهایت بازگشت به Calvary Chapel انجمن. در ماه جولای Calvary Chapel حذف پاتر زمینه وزارتخانه از آن لیست رسمی وابسته به کشیشان و کلیساها.

"پیدا کنیم که هری پاتر زمینه شکل شاگردی آموزش و روش های وزارت سازگار نیست با Calvary Chapel فرم از وزارت" Calvary Chapel در بیانیه ای گفت.

مونتانا وزارت کار در حال بررسی است نه ادعاهای ساخته شده توسط کارمندان سابق وی از سوی مامورین که پاتر زمینه نقض فدرال قوانین کار با درخواست کارگران جوان داوطلب برای شغل آنها باید پرداخت شده است. یکی از ادعا های به دست آمده توسط مونتانا, عمومی, رادیو, نشان داد دولت در دست بررسی نزدیک به $120,000 در واکنش به عدم پرداخت حقوق. مونتانا دفتر دادستان کل است و همچنین بررسی پاتر زمینه.

این وزارت می گوید که این افراد جوان بودند کارورزان—نه کارکنان و در نتیجه سقوط یک حالت استثنا است که اجازه می دهد تا کارفرمایان به حدی جبران داوطلبان که تمام وقت کارکنان.

"این بچه ها نمی شد و کارکنان آنها کارورزان که ثبت نام برای یک برنامه و گفته شد تا جلو, 'هی شما در حال رفتن به محل کار 40 ساعت به علاوه 20 داوطلب ساعت'" شارون DiMuro وکیل برای پاتر زمینه در بیانیه ای گفت: به مونتانا عمومی رادیو. DiMuro و Rozells بلافاصله پاسخ به روزانه وحش درخواست برای نظر.

در ماه نوامبر DiMuro انتشار بیانیه ای در وب سایت وزارت با اشاره به Rozells' نیت به اندکی. وکیل افزود که این وزارت تا به حال در اصل در نظر گرفته شده به دست عملیات خود را به دیگری غیر انتفاعی. اما Rozells تصمیم به ماندن در پس از ممیزی مستقل یافت "هیچ اختلاس و یا تخلفات مالی شده بود اشاره کرد که برای انجام این وزارتخانه است."

"باید آن مشخص شود که بودجه نیاز به پرداخت می شود در هر یک از کسانی که ادعای کار چنین بودجه خواهد آمد از خالص درآمد حاصل از فروش املاک و مستغلات و نه از هر کودک حمایت وجوه پرداخت شده توسط کمک های مالی از هواداران که همیشه با تفکیک و نگهداری به طور جداگانه از کل بودجه" DiMuro گفت.

با وجود این حقوقی مداوم مشکل مونتانا وزیر امور خارجه امریکا روز شنبه که MudMan همبرگر بود در حال حاضر ثبت نام به عنوان سود شرکت با مسئولیت محدود و شد در "خوب فعال ایستاده است." در حالی که هنوز متعلق به مایکل Rozell برگر زنجیره ای است که دیگر تحت پاتر زمینه وزارتخانه چتر دولت, سوابق نشان می دهد.

برای Randall و دیگر معترضان اما MudMan و Rozells دیگر خوش آمدید در مونتانا. این گروه قصد دارد در اعتراض به دوباره در روز جمعه.

"ما نمی تحمل سوء استفاده تحت پوشش دین در دره" Randall گفت. "هرگز صندوق یک فرقه!"



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب