مونته نگرو: مجلس قانونی همجنسگرایان مدنی مشارکت

مونته نگرو اولین کشور اروپایی است خارج از اروپای غربی و اتحادیه اروپا به طور قانونی تشخیص هستند. رئیس جمهور می

توسط NEWSCENTERALS در 12 تیر 1399

مونته نگرو اولین کشور اروپایی است خارج از اروپای غربی و اتحادیه اروپا به طور قانونی تشخیص هستند. رئیس جمهور میلو Djukanovic گفت: این یک تایید است که Montenegrin جامعه "بلوغ است."

بالکان ملت مونته نگرو قانونی در رابطه با مشارکت در روز چهارشنبه. رئیس جمهور میلو Djukanovic توصیف لحظه به عنوان "یک گام نزدیک تر به پیوستن به پیشرفته ترین دموکراسی های جهان."

مونته نگرو در نظر گرفته شده است که عمدتا محافظه کار و جامعه مردسالار که در آن همجنسگرایان+ جامعه است و اغلب با آن مواجه رد و آزار و اذیت.

اما دولت این کشور در حال حاضر تحت پیشرفته مذاکرات برای پیوستن به اتحادیه اروپا. افزایش حقوق گروه های اقلیت دیده شده است که لازم است برای ادغام در اتحادیه اروپا روند.

این حرکت باعث می شود مونته نگرو اولین کشور اروپایی خارج از اروپای غربی و اتحادیه اروپا به صورت قانونی رسمیت شناختن همجنسگرایان مشارکت.

ادامه مطلب: بالکان همجنسگرایان+ هنرمندان هنوز مبارزه برای غرور

Djukanovic گفت در توییتر که قانونی در رابطه با مشارکت بود "تایید است که جامعه ما این است که بلوغ پذیرش و زندگی تفاوت است. آزاد متولد شده و در برابر کرامت و حقوق!"

این قانون که به همجنسگرایان همان حقوق قانونی به عنوان جنس مخالف به جز آنهایی که بیش از کودک تصویب, تصویب مونته نگرو را 81-صندلی قوه مقننه توسط یک حاشیه از 42 رای به پنج.

"این یک جهش بزرگ در مسیر درست برای Montenegrin جامعه" نخست وزیر Dusko Markovic گفت. "در مونته نگرو وجود دارد و باید وجود داشته باشد هیچ جایی برای تبعیض جنسی" Markovic اضافه شده است.

اکثر اعضای پارلمان که مخالف این لایحه تصمیم به رای دادن بر روی آن و توصیف همان مدنی مشارکت به عنوان چیزی اعمال شده توسط "جهانی شیطان پرستان."

همجنسگرایان پیشرفت انجمن گروه گفت: قانون بود "آنقدر اهمیت فوق العاده ای برای همه همجنسگرایان نفر در مونته نگرو."

"من صادقانه من در آن انتظار نیست" گفت: جان Barac مدیر اجرایی همجنسگرایان فروم پیشرفت است. "این واقعا فوق العاده ای; این یک روز بزرگ برای همه ما است."

jcg/اس ام اس (ایسنا AP dpa)



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن