قدرت بیشتر دوربین بیشتر سرگرم کننده است. دیدار با جدید moto g سریع و moto e.

ما در حال ادامه برای ما ساخت و مصرف کنندگان با شور و شوق و حمایت از moto g و moto e خانواده ها با راه اندازی د

توسط NEWSCENTERALS در 19 خرداد 1399

ما در حال ادامه برای ما ساخت و مصرف کنندگان با شور و شوق و حمایت از moto g و moto e خانواده ها با راه اندازی دو دستگاه جدید moto g سریع و moto e.

موتورولا طرفداران عشق moto g fast اگر آنها به دنبال قدرتمند عملکرد و عمر باتری همراه با منحصر به فرد ویژگی های دوربین در حالی که moto e مناسب برای کسانی که به دنبال یک بازی سرگرم کننده و قابل اعتماد در سطح ورود تلفن.

فوق العاده سریع و فوق العاده پاسخگو moto g fast

عملکرد برتر است درست در نوک انگشتان خود را با جدید moto g سریع. طراحی شده توسط پاسخگو فوق العاده پردازنده moto g سریع شما را قادر به گرفتن عکس های فوق العاده تیز در هر وضعیت با سرعت فوکوس سه گانه سیستم دوربین بنابراین شما آماده برای هر چیزی.

moto g fast حمایت با 3GB رم1 و Qualcomm Snapdragon 665 octa هسته پردازنده که دارای هوش مصنوعی پیشرفته قابلیت پردازش است که افزایش عملکرد به سطح بعدی. این را قادر می سازد بازی بهتر عملکرد و پیشرفته تر و ویژگی های دوربین. شما می توانید تعداد 32GB از ذخیره سازی با ارتقا کارت SD پشتیبانی تا 512GB (فروش جداگانه) برای تمام برنامه های مورد علاقه, موسیقی, فیلم و عکس.

نگاهی تیز و تصاویر حتی در نور کم با استفاده از 16MP سرعت فوکوس دوربین اصلی در موتور g سریع. به صورت گسترده عکس های پانوراما یا هر زمان که شما می خواهید به فشار همه عمل به یک شات شما می توانید متناسب با 4x بیشتر در قاب خود را با استفاده از فوق العاده لنز زاویه گسترده ای.2 و اختصاصی ماکرو دوربین دید شما می شود 5x نزدیک به موضوع خود را از یک لنز نرمال به صورت باور نکردنی, نزدیک یو پی اس که در آن جزئیات را تمام تفاوت.

moto g سریع همراه با 4000 mAh است که طراحی شده است برای رفتن تا 2 روز با یک شارژ,3 بنابراین شما می توانید خود را ترک پشتیبان و شارژر در خانه و قدرت از طریق روز بدون توجه به آنچه شما باید در برنامه خود را.

همه که قدرت همراه با یک صفحه نمایش زیبا و صدای سیستم ایجاد نهایی on-the-go تجربه سرگرمی. محتوای مورد علاقه خود را نگاه کنید و صدا بهتر از همیشه در خیره کننده 6.4" HD+ حداکثر چشم انداز صفحه نمایش توسط یک حمایت قدرتمند بلندگو.

moto g سریع همراه با منحصر به فرد موتور تجارب و جدید موتور Gametime,4 یک نرم افزار منحصر به فرد از ویژگی های است که حداکثر تجربه بازی خود را و آن را گویا تر از همیشه با مسدود کردن وقفه برای کمک به شما در نگه داشتن سر خود را در بازی. تمام این ویژگی های بزرگ هستند توسط یک فوق العاده تمیز نسخه Android™ 10.

moto e ارائه دو دوربین و دو قدرت

انتظار بیشتر از تلفن خود را. با یک همه کاره, دوربین دو سیستم باتری طولانی مدت و فوق العاده پاسخگو عملکرد moto e است همه چیز در مورد دادن به شما بیشتر در یک قیمت شما را دوست دارم.

با moto e, شما می توانید خلاق و شوت درخشان حرفه ای-عکس با کیفیت در یک ضربه محکم و ناگهانی با دوربین دو سیستم. با استفاده از سرعت فوکوس دوربین 13 مگاپیکسل برای گرفتن عکس های sharp و با استفاده از سنسور عمق به بازی با عمق میدان برای یک حرفه ای به دنبال محو کردن پس زمینه و پرتره های زیبا.

قدرت امروز و فردا با یک 3550 میلی آمپر باتری طراحی شده است برای رفتن تا 2 روز باتری با هر بار شارژ.3 آیا شما می خواهید به جریان نشان می دهد و فیلم برای 11 ساعت یا 15 روز زمان آماده به کار, شما می دانید شما می خواهید عمر باتری زمانی که شما به آن نیاز دارید.3

آوردن محتوای مورد علاقه خود را به زندگی در یک زرق و برق دار 6.2" Max Vision HD+ صفحه نمایش. در حال حاضر شما باید یک دیدگاه گسترده ای است که به شما فیلم های مورد علاقه را نشان می دهد و بازی به زندگی مانند قبل از هرگز – در حالی که هنوز اتصالات به راحتی در دست خود را.

دسترسی سریع و آسان به دستگاه خود را با یک اثر انگشت خوان قرار دارد به راحتی و با احتیاط در پشت تلفن. و هنگامی که شما را در لذت بردن از سریع تر به لطف عملکرد فوق العاده پاسخگو Qualcomm® Snapdragon™ 632 octa-core processor. moto e قابل اجرا بر روی آندروید™ 10 بنابراین شما می توانید لذت بردن از بهترین نرم افزار های گوگل را ارائه کرده است و می دانیم که همه چیز خواهد شد در حال اجرا هموار.

در دسترس بودن و قیمت گذاری

moto g fast

در ایالات متحده moto g سریع در دسترس خواهد بود جهانی باز شروع 12 ژوئن (pre-order در تاریخ 5 ژوئن) در بهترین خرید, B&H Photo, خارج, Amazon.com و Motorola.com (MSRP: $199.99) پس از آن با در دسترس بودن در افزایش همراه است.
در کانادا moto g سریع در دسترس خواهد بود با شروع تابستان امسال در TELUS, زنگ, راجرز, Fido, Koodo و باکره.

moto e

در ایالات متحده moto e در دسترس خواهد بود جهانی باز شروع 12 ژوئن (pre-order در تاریخ 5 ژوئن) در بهترین خرید, B&H Photo, خارج, Amazon.com و Motorola.com (MSRP: $149.99) پس از آن با در دسترس بودن در T-Mobile مترو توسط T-Mobile, افزایش, تلفن همراه, تلفن همراه ایالات متحده مصرف کننده تلفن همراه, Xfinity, تلفن همراه, جمهوری بی سیم و گواهی اعتباری در ورایزون.

در کانادا moto e در دسترس خواهد بود با شروع تابستان امسال در TELUS, زنگ, راجرز, باکره, خوش شانس, تلفن همراه, Fido, قطار, SaskTel, Videotron آزادی تلفن همراه*.

*آزادی تلفن همراه به اجرا در آلبرتا, بریتیش کلمبیا و انتاریو

حقوقی تکذیبنامهها

موتورولا, تلطیف M, لوگو, موتور و موتور خانواده از علائم تجاری موتورولا علامت تجاری Holdings, LLC. گوگل و اندروید علائم تجاری گوگل, LLC. Qualcomm Snapdragon محصول کوالکام Technologies, Inc. و/یا شرکت های تابعه آن. Qualcomm Snapdragon علائم تجاری کوالکام گنجانیده شده است, ثبت شده در ایالات متحده و کشورهای دیگر است. همه علائم تجاری دیگر شده دارایی صاحبان مربوطه می باشند. © 2020 Motorola Mobility LLC. تمام حقوق محفوظ است.

1 واقعی ظرفیت موجود کمتر است و متفاوت است با توجه به بسیاری از عوامل از جمله سیستم عامل, نرم افزار و توابع دیگر که با استفاده از بخشی از این ظرفیت است. ظرفیت موجود ممکن است تغییر کند با به روز رسانی نرم افزار.

2 در مقایسه با اندازه گیری مساحت اصلی 78° (FOV) دوربین در همان نسبت.

3 همه عمر باتری ادعا تقریبی و بر اساس ميانه کاربر تست شده در سراسر مخلوط با استفاده از پروفایل (که شامل هر دو استفاده و زمان آماده به کار) مطلوب تحت شرایط شبکه. واقعی عملکرد باتری متفاوت خواهد بود و بستگی به عوامل بسیاری از جمله قدرت سیگنال شبکه و تنظیمات دستگاه و درجه حرارت و وضعیت باتری و استفاده از الگوهای.

4 در آمریکای لاتین موتور Gametime در دسترس خواهد بود پس از اولیه نرم افزار به روز رسانی.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن