Morgues سرشار در می سی سی پی و خو یش وحشت زده

منn سال قبل از شهرستان سردخانه نزدیک شدن ظرفیت قبل از او شروع به پوشیدن صورت خود را سپر و "ماه کت و شلوار" برا

توسط NEWSCENTERALS در 13 مرداد 1399

منn سال قبل از شهرستان سردخانه نزدیک شدن ظرفیت قبل از او شروع به پوشیدن صورت خود را سپر و "ماه کت و شلوار" برای پاسخ به تماس ها در همسایگان خانه و قبل از خود coronavirus تشخیص او را بستری, بیمارستان, Coahoma County, Mississippi, پزشکی قانونی Scotty مردیت می دانستم که در این تابستان بود و بدترین در سه دهه در کار است.

در آوریل 3, به عنوان COVID-19 مرگ و میر در می سی سی پی ماند در پایین دو رقم دولت, رئیس پزشکی قانونی, علامت LeVaughn, اخراج کردن یک نامه به مردیت و دولت 80 دیگر خو یش. دولت قانون به تشریح یک روش ساده برای بررسی مرگ و میر در خارج از بیمارستان: پزشکی قانونی جمع آوری شواهد و مدارک در صحنه فرستد و سپس بدن به یک معاینه پزشکی در جکسون برای کالبد شکافی. اما جان کلام من این نامه به دست آمده توسط The Daily Beast این بود که زمانی که آن را آمد به مرگ و میر ناشی از COVID-19, خو یش شد خود به خود.

برای سال در حال حاضر به شدت understaffed دولت دفتر معاینات پزشکی تلاش کرده است مسئولیت رسیدگی به تمام مرگ و میر در می سی سی پی. انجام این کار اغلب به معنای تغییر بیشتر از این بار برای دست زدن به مرگ و میر بر روی county خو یش که بر خلاف بازرسان پزشکی معمولا لازم نیست که مدرک پزشکی و نمی تواند انجام کالبد شکافی.

مشکل با در بسته از دفتر معاینات پزشکی به عنوان مردیت توضیح داد: "نه تنها که آنها در حال گرفتن این موارد وجود دارد اما نه هر ارشاد" برای چه با یک مشکوک coronavirus مورد. چندین خو یش گفت که آنها شروع سهمیه بندی منابع مانند کیت های آزمایش انعکاس زنجیره عرضه گلایه دیگر سخت ضربه متحده از اوایل روز از این بیماری همه گیر است که کارشناسان به طور کلی بر این باورند که تخلیه این COVID-19 تعداد مرگ.

اما در می سی سی پی, بدن هستند تا ستون سریع.

"من سردخانه به طور کامل کامل تمام هفته گذشته" Panola پزشکی قانونی شهرستان Gracie Gulledge گفت: روزانه وحش. "این بد است. ما فقط به حال ما کولر کامل یک یا دو بار در کل زمان من شده است در عمل شده است و 14 سال است."

در طول چند هفته گذشته می سی سی پی به عنوان چیزی از بدترین سناریو در این کشور coronavirus چشم انداز: در حال حاضر فقیر پزشکی زیر منابع دولت که در آن هر دو عفونت و مرگ و میر در حال افزایش سریع تر از تقریبا در هر نقطه.

در هفته گذشته 200 Mississippians درگذشت از coronavirus دوم بالاترین نرخ سرانه در کشور پشت آریزونا با توجه به داده ها از دانشگاه جانز هاپکینز. اما کارشناسان بیماری های عفونی می گویند که عدم وجود استاندارد و منابع در میان خو یش همراه با سی سی پی دیرینه سلامت نابرابری به معنای مرگ و میر وجود دارد به احتمال زیاد حتی بالاتر است. اگر چه undercounting یک مشکل در سراسر کشور در یک دولت مانند می سی سی پی که در آن منابع کمیاب هستند و رهبران دولت شده اند مردد به اعمال ماسک مقررات یا مقیاس بازگشایی آن می تواند یک بحران تمام عیار.

"اگر خو یش ندارد و منابع به دنبال تشخیص یا بالقوه تشخيص COVID-19 در بسیاری از این تنهایی مرگ و میر پس از آن که بدون شک منجر به undercount واقعی کشنده تاثیر این ویروس همه گیر" گفت: دکتر ویلیام Schaffner, یک استاد طب پیشگیری و بیماری های عفونی در مرکز پزشکی دانشگاه واندربیلت در نشویل.

و یک تصویر دقیق او گفت: ضروری است برای پاسخ دقیق.

"از ديدگاه بهداشت عمومی شما می خواهم برای تعریف میزان شیوع به عنوان دقت به عنوان ممکن است" Schaffner گفت. "شما و همه ی این سیاست تصمیم گیری و ما امیدواریم که آنها مطلع هستند با بهترین اطلاعات ممکن است."

Sean Tindell کمیساریای از می سی سی پی, وزارت امنیت عمومی که با نظارت دفتر معاینات پزشکی گفت: سیاست نه کمک به کروناویروس تحقیقات ممکن است نیاز به reexamined.

"من می دانم که برخی از مسائل فرستاده شد به خو یش قبل از من وجود دارد به عنوان آن مربوط به نحوه رسیدگی به شرایط از coronavirus" گفت: Tindell که منصوب به سر این سازمان در ماه مه یک ماه پس از اولین نامه فرستاده شد. "و آن را ممکن است برای ما مهم است به ارزیابی مجدد برخی از اطلاعاتی که قبلا ارائه شده است."

می سی سی پی و وزارت بهداشت در بیانیه ای گفت که خو یش می توانید درخواست کیت های آزمایش از طریق خود county Emergency Management Association هر چند متعدد خو یش اظهارنظر روزانه وحش گفت: تامین نمی همیشه می رسند. وزارت بهداشت سخنگوی لیز Sharlot همچنین گفت که CDC وب سایت راهنمایی در انجام سواب بینی و در حالی که این گروه می تواند برگزاری جلسات آموزشی شهرستانهای اند و نه آن را درخواست.

"ما همیشه نگران جزئیات و تعداد اعداد" Sharlot گفت: روزانه وحش.

از می سی سی پی رژیم صهیونیستی است. تیت ریوز بلافاصله پاسخ به درخواست ها برای اظهار نظر.

می سی سی پی خو یش کردم یک نامه دوم از معاینات پزشکی در ماه ژوئن. چند کالبد شکافی techs استعفا کرده بود و در حال حاضر barebones کارکنان شد و در حال حاضر فقط دو محققین پزشکی و یک واحد فن آوری در سطح ایالت. هنگامی که آن را به 1500 کالبد شکافی که دولت هنوز در اجرای هر سال بیشتر حوادث و قتل—خو یش باید انتظار تاخیر اغلب سه هفته یا بیشتر قبل از بدن می تواند فرستاده شده به جکسون. در این میان شهرستان ها نیاز به پیدا کردن یک محل برای نگه داشتن بدن.

در شرایط عادی یک تاخیر این شدید می تواند در کلمات Gulledge "یک تنگنا است." اما با کروناویروس موارد بستری شدن در بیمارستان و مرگ و میر تمام صعودی در دولت این چیزی کمتر از یک فاجعه است. بولیوار County, رودی که در آن مهر و موم است که پزشکی قانونی را آغاز کرده است, ذخیره سازی بدن در Panola شهرستان تبرید واحد. Gulledge گفت که او امیدوار Panola شهرستان هیئت ناظران را تایید واحد دیگر دارم که یکی به او گفت که Hinds شهرستان به جکسون, دولت, پایتخت و بزرگترین شهر دستور داده است تا یک واحد ویکسبرگ یکی سفارش بیش از حد.

"این است که اخذ هر گونه بهتر از هر زمان به زودی," او گفت: روزانه وحش. "اگر مرگ افزایش ما در حال رفتن به در مشکل است."

مرگ بسیار به احتمال زیاد به افزایش است. دولت تا به حال بیش از 9,000 عفونت های جدید در هفته گذشته ساخت آن را تقریبا با فلوریدا برای این کشور بالاترین سرانه میزان موارد جدید.

"همه این چیزهایی که به دنبال هر یک از دیگر," گفت: دکتر آلن جونز, بالینی, پاسخ رهبر برای COVID-19 در دانشگاه می سی سی پی, مرکز پزشکی. "بستری شدن در بیمارستان در حال رفتن به دنبال مورد مثبت و نرخ مرگ و میر در حال رفتن به دنبال بستری شدن در بیمارستان. و این همه در دو تا سه هفته تاخیر. بنابراین خواهیم دید که افزایش مرگ و میر قبل از ما آنها را رها کنید."

چند متحده کمتر شده و آماده به آب و یک بیماری همه گیر این قدر از می سی سی پی. این حالت کمتر پزشکان سرانه بیش از هر دیگری در کشور ساخت آن را سخت تر برای مردم را برای رسیدن به درمان و یا تست. می سی سی پی نیز منجر co-morbidities از چاقی ابتلا به دیابت و بیماری های قلبی است که می تواند کسی مریض تر از coronavirus. این مسائل Schaffner گفت: افزایش احتمال که واقعی مرگ و میر از coronavirus بسیار بالاتر از داستان رسمی شماره ها گفتن. اگر مردم نمی توانند تست شده در حالی که زنده است, او گفت:, آن را می سازد باید برای پس از مرگ تست حتی بیشتر مهم است به خصوص در دولت مانند می سی سی پی.

"وجود دارد یک زیر قدردانی از چه گسترده COVID است به خصوص در این مناطق روستایی" Schaffner گفت.

در Washington County, پزشکی قانونی Methel جانسون گفت: او می خواهم به طور معمول حدود 30 تماس در یک ماه. اما چهارشنبه شب تنهایی, دفتر او در پاسخ به شش متفاوت مرگ و میر. در Panola شهرستان Gulledge تخمین زده می شود او تقریبا دو برابر تماس های او به طور معمول. و او با اشاره به این تماس ها حتی نمی نشان دادن هر کس در این شهرستان که در حال مرگ است. خو یش تنها پاسخ به مرگ زمانی که آنها اتفاق می افتد خارج از بیمارستان. در دیوار خود پزشکان هستند که ثبت نام در گواهی مرگ.

"شما یک افزایش در افراد مسن که در حال عبور از دور می گویند, سریع تر از آنها باید گفت:" مهر و موم پزشکی قانونی در شهرستان بولیوار. مهر گفت که اگر کسی دریافت کرده بود یک تست مثبت برای COVID قبل از مرگ خواهد بود که به اندازه کافی دلیل برای علامت گذاری آن را در گواهی فوت است. اخیر تب بالا ممکن است دلیلی برای دادن آزمایش به عنوان خواهد اخیر در تماس با کسی که تا به حال آزمایش مثبت خود را دارند. اما علائم دیگر به خصوص در افراد مسن و یا در غیر این صورت ناسالم نیست به اندازه کافی از یک دلیل. آزمون در شهرستان بولیوار, او گفت:, شده اند بسیار سخت است.

"اگر شما لازم نیست که هر گونه پرچم قرمز شما نمی سواب," او گفت: روزانه وحش.

"من پزشک نیستم ، من پزشکی قانونی," او اضافه شده است. "این به من می گویند: " این ذات الریه ناشی از COVID' اگر آن نبود. بنابراین نوشتن COVID وقتی که من نمی دانم برای مطمئن است که می تواند اطلاعات نادرست و رانندگی اعداد بالاتر از ما در حال حاضر می دانم که آنها هستند. من خیلی دوست دارم به صحبت کردن با کسی که در CDC و یا در جای دیگر که می تواند به من راهنمایی کنم. اما این انتخاب من را تا زمانی که من دستور به انجام در غیر این صورت."

اذعان مسائل نیروی انسانی در دولت معاینات پزشکی, اتاق کار, Tindell گفت: او می خواهم شروع با تمرکز بر استخدام روز اول خود را در کار.

"از دیدگاه من آنچه که ما در حال تلاش برای انجام این کار در دفتر معاینات پزشکی است که نگاهی به آنچه باید انجام شود را استراتژیک پیشرفت کنید و سعی کنید برای ایجاد یک وضعیت بهتر," Tindell گفت.

برای اجرا به پزشکی قانونی شهرستان می سی سی پی تنها نیاز به ساکنان یک دیپلم دبیرستان. به همان اندازه مهم و قابل توجهی بیشتر نادر است که آنها راحت با مرگ است. به عنوان یک نتیجه, بعد شغل بسیاری از می سی سی پی خو یش آج در شبیه خاک. Gulledge است پیراپزشک. مردیت اجرا می شود یک مراسم تشییع جنازه به خانه.

اما 10 روز به نبرد خود را با coronavirus مردیت اعتراف کرد که پس از دیدن آن را به دیگران زندگی می کند ده ها تن از زمان او در حال حاضر ترس خود را.

"من استفاده می شود به من می گویند ترس از coronavirus اما من به احترام آن او گفت:" در بین دندانه دار بکشید. "در حال حاضر من می ترسم از آن و من به آن احترام بگذارند."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب