هتل مسکو میزبان خشونت خانگی بازماندگان به عنوان سوء استفاده از موارد افزایش می یابد

برخی از زنان در گروه های حمایت در روسیه گزارش 70% افزایش در تماس برای کمک. با پناهگاه در قرنطینه بیش از corona

توسط NEWSCENTERALS در 17 خرداد 1399

برخی از زنان در گروه های حمایت در روسیه گزارش 70% افزایش در تماس برای کمک. با پناهگاه در قرنطینه بیش از coronavirus یک هتل مسکو است و به زنان جایی برای رفتن.

آبی های چوبی راه پله منجر به هتل Skazka – که ترجمه را به عنوان "پری هتل." در واقع واقعیت تلخ مسکو ترافیک و خاکستری بلوک آپارتمان به نظر می رسد دور. هتل مخفی دور در وسط Izmailovsky بازار است. قبل از coronavirus همه گیر گردشگران به اینجا آمدند برای خرید عتیقه شوروی و روشن انواع ماتروشکا عروسک.

داخل هتل Skazka پری چراغ روشن و خاموش شدن در سقف قناری کردن بیش از موسیقی آرام و جنس زنبق و سوسن گربه slinks بین عدم تطابق با دقت مبلمان.

برای Ineta Riekstynya هتل آمده است به احساس کمی شبیه خانه است. او شده است زندگی در اینجا برای حدود یک ماه از شوهرش ضربه او در طول مستند. "این اولین بار نیست حتی بدون قرنطینه. اما هنگامی که شما در عشق با یک فرد شما آنها را ببخش" او می گوید DW. "شما به خودتان بگویید:" او فقط کرک این زمان. همه چیز اتفاق می افتد.' بار دوم این اتفاق می افتد شما هنوز هم فکر می کنم او را تغییر دهید. اما چهارمین و یا پنجمین بار آن را می شود غیر ممکن است برای خرس. چیزی کلیک در سر خود را. این زمان از آن ساخته شده من فقط و ترک."

نوازنده حرفه ای می گوید که در مستند هم با هیچ کار قطعا این وضعیت در خانه بدتر است. اما همه گیر نیز ساخته شده آن را سخت هنگامی که او را ترک. دوستان نگران بودند که او را در معنی شکستن خود انزوا قوانین و یا خطر عفونت است. و زنان پناهگاه تا به حال به نوبه خود به دور زیرا آنها بیش از حد مجبور به رفتن به قرنطینه و فقط می توانیم از زنان که در حال حاضر در قرنطینه به مدت 14 روز و یا یک آزمون اثبات آنها ندارد COVID-19.

"من به پایان رسید تا در خیابان با هیچ چیز اما لباس من ، من نمی دانم که به کجا برود. من فقط نشستن بر روی یک نیمکت در خارج و تفکر آن را تاریک" Ineta می گوید. خوشبختانه زنان در بحران مرکز Kitezh به نام او بازگشت و او را تا در هتل Skazka.

Valentina Konstantinovo (DW/A. Ulianova)

Kostantinova هتل در خشونت خانگی بازماندگان رایگان از هزینه

هتل صاحب والنتینا Konstantinova شده است کار با Kitezh از آغاز ماه آوریل در خشونت خانگی بازماندگان به صورت رایگان و بدون آزمون برای کوروناویروس. والنتینا در تماس با سازمان های زنان خودش را تقریبا بلافاصله بعد از مستندات در روسیه آغاز شد در پایان ماه مارس.

"اگر هتل خالی است چرا اتاق را به افرادی که به آنها نیاز دارید؟" والنتینا می گوید. "من بسیار زیادی از دوستان و یا آشنایان که قربانیان خشونت خانگی است. من نمی توانستم همیشه به کمک دوستان من پس از آن اما در حال حاضر من می تواند کمک به شخص دیگری است." هتل Skazka نیز گرفته شده در پناهندگان و پزشکان در طول بیماری همه گیر. اما این هتل را تبدیل به یک منجی برای زنان شدند.

صدایی زنگ

سازمان های غیر دولتی تلاش برای کمک به قربانیان خشونت های خانگی در روسیه گزارش شده است افزایش موارد سوء استفاده از lockdown آغاز شد. با توجه به آنا مرکز پیشگیری از خشونت تماس خود را به روسیه-شبکه تلفنی برای زنان بودند تا 74 درصد در ماه مه نسبت به ماه فوریه است.

در اوایل ماه مه روسی کمیشنر حقوق بشر تاتیانا Moskalkova قرار داده و تعداد و حتی بالاتر. او گفت: موارد خشونت داخلی در روسیه تا به حال بیش از دو برابر در طول مستند. بیانیه در تضاد زودتر گزارش از پلیس روسیه که جنایات تا به حال 13 درصد کاهش یافته است.

کشورها در سراسر جهان گزارش داده اند که افزایش موارد خشونت خانگی به عنوان ناکامی مستند و اقتصادی خرید اینترنتی از این بیماری همه گیر بدتر تنش در خانه. اما در روسیه, خشونت خانگی شده است جرمزدایی پس از 2017. در حال حاضر آن را می توان به عنوان یک جرم اداری در کشور است. سال گذشته یک گروه از قانونگذاران روسی تمدید فشار برای خشونت خانگی و قانون اما خود ابتکار بحث برانگیز و موجب تظاهرات از گروه های محافظه کار که استدلال زندگی خانوادگی باید مقدس — و معاف از دخالت دولت.

Russland | Proteste gegen russischen Gesetz über häuslicher Gewalt (DW/E. Barysheva)

این بنر در یک اعتراض در برابر خشونت خانگی و قانون در روسیه می گوید آن را "تخریب خانواده"

این ابزار برای تغییر

ماریا Tvardovskaya از حقوق سازمان Nasilu.net ("نه به خشونت") استدلال می کند که وضعیت حقوقی باعث می شود قربانیان خشونت های خانگی در روسیه بسیار آسیب پذیر تر از در دیگر کشورها از جمله در مستند. "[در کشورهای دیگر] وجود دارد محدود کردن دستورات و قوانین سفت و سخت وجود دارد که سازمان های اجرای قانون که آموزش آنها در نحوه برخورد با این شرایط. روسیه ندارد که متاسفانه. همین دلیل است که بیشتر موارد در اینجا پایان در قتل و زنان بیشتر ماندن در این روابط به دلیل آنها نمی باید ابزار برای خارج شدن از آنها."

به عنوان روسیه به آرامی برطرف کردن از مستند مدافعان حقوق زنان مانند Tvardovskaya فکر نمی کنم تعداد زنانی که نیاز به کمک افت خواهد کرد. "ما را در برخورد با عواقب ناشی از این قرنطینه برای مدت زمان طولانی — به خصوص ما وکلا و روانشناسان. مردم می خواهند به آنها را با وحشتناک داستان بزرگ صدمات جدی و تراژدی."

Alyona Sadikova مدیر مرکز بحران Kitezh پیش بینی زنان بیشتر حفظ خواهد شد ترک سوء استفاده از خانه های. او می گوید: تماس به Kitezh شد تا حدود 15 درصد در طول مراحل اولیه روسیه مستند اما در هفته های اخیر حتی این تعداد بیش از دو برابر شده. در حال حاضر او ترس از "رکود اقتصادی" در روسیه را حفظ خواهد کرد تنش ها در خانه های بالا حتی پس از مستند ساخت قربانیان خشونت خانگی متوجه است که آنها به سادگی نمی توانید صبر کردن بار دشوار است.

Stalls at Izmailovsky Market are closed during lockdown (DW/E. Sherwin)

Izmailovsky بازار محل هتل معمولا شلوغ با گردشگران و فروشندگان

تنفس آسان

با منابع در Kitezh در حال حاضر کشیده و یک ماشین شکسته در مرکز ایجاد اضافی لجستیکی مشکلات Alyona Sadikova سپاسگزار است که او می تواند نگاه به والنتینا Konstantinova و هتل خود را برای قرار دادن برخی از زنان حتی اگر آن را فقط یک راه حل موقت.

صاحب هتل است که مصمم به نگه داشتن چند از اتاق های موجود برای خشونت خانگی بازماندگان حتی پس از مستند, در مسکو به پایان می رسد. والنتینا می گوید کمک به مردم برداشته شده روح او و حتی او را "آماده برای مبارزه با" برای هتل خود را به عنوان نگه می دارد همه گیر گردشگران دور. با وجود نگرانی در مورد کسب و کار خود را, او فکر می کند هتل ها نباید دیدن آنچه که او انجام شده است به عنوان "یک قربانی بزرگ به جامعه" افزود: "هزینه آن تقریبا هیچ چیز. اساسا این فقط هزینه تمیز کردن ورق."

در ضمن Ineta Riekstynya تماس اقامت خود را در هتل Skazka "شادی خالص." پس از مستند او می خواهد برای ساخت یک زندگی جدید برای خودش و راه اندازی مجدد کار خود را به عنوان یک خواننده حرفه ای. او می گوید که در طول پیاده روی های طولانی در اطراف او حفظ شده است تا آواز او اجازه دادن به صدای او بالاتر از خالی اصطبل بازار.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب