مسکو مجموعه گواهی هدیه و قرعه کشی برای جلب رفراندوم رای دهندگان

هر مسکو ساکن که رای در همه پرسی آینده را یک شانس برای برنده یک هدیه رایگان گواهی, مقامات گفت. این پیشنهاد را ب

توسط NEWSCENTERALS در 23 خرداد 1399

هر مسکو ساکن که رای در همه پرسی آینده را یک شانس برای برنده یک هدیه رایگان گواهی, مقامات گفت. این پیشنهاد را به باز کردن درب برای ولادیمیر پوتین به ماندن در اتاق تا 2036.

به عنوان رای دادن به اصلاحات در قانون اساسی تساوی نزدیکی در روسیه ارشد شهرستان رسمی در مسکو متعهد شدند که بیش از 2 میلیون کوپن به عنوان جایزه برای همه پرسی از رای دهندگان.

"گواهی معتبر خواهد بود به طور انحصاری در مسکو مصرف کننده خدمات صنعت رستوران ها و شرکت های بزرگ تجاری" رسمی الکسی Nemeryuk شد به نقل از به نقل از اینترفاکس اعلام کرد.

هر مسکو چه کسی رای در همه پرسی خواهد "دریافت کد وجود خواهد داشت و قرعه کشی برای نقاط."

"پس از قرعه کشی مردم خواهد امتیاز دریافت خواهید کرد که آنها می توانید استفاده کنید," او اضافه شده است.

همه گیر به تعویق انداختن همه پرسی

Nemeryuk که سران مسکو پایتخت تجارت و بخش خدمات گفت: قرعه کشی با هدف تحریک اقتصاد در پایتخت روسیه است. شهر 12.5 میلیون نفر تا به حال با آن مواجه هفته از مستند در حالی که مبارزه با شیوع کروناویروس.

این حرکت همچنین می تواند در خدمت برای افزایش مشارکت مردم در همه پرسی. در صورت تصویب مورد حمایت دولت اصلاحات اجازه می دهد زمان رئیس جمهور روسیه, ولادیمیر پوتین, به ماندن در اتاق تا 2036. رای گیری در اصل برای ماه آوریل 22, اما کرملین مجبور شد برای به تعویق انداختن آن به دلیل coronavirus.

ادامه مطلب: بعد از 20 سال است که ولادیمیر پوتین نجس تصویر فاسد?

رفتن مایل اضافی

جدید رسمی تاریخ ژوئن 1. در عمل اما مسکو و شهر نیژنی نووگورود را شروع به دریافت الکترونیکی رای گیری در ژوئن 25th, پس از مقامات تصمیم به اجازه می دهد تا گزینه رای گیری آنلاین در این دو حوزه. این هفته مقامات روسی گفت که آنها تا به حال اعزام مقامات برای جمع آوری رای اولیه از شهروندان روسیه واقع شده در این کشور در دور افتاده ترین مناطق از جمله گوزن دامداران و ماهیگیران و کارگران معدن در سیبری است.

حاکم روسیه متحد شده است در حال اجرا گسترده در مبارزات انتخاباتی پیش از همه پرسی با افراد مشهور و طرفدار دولت رسانه ترغیب مردم به رای دادن برای اصلاحات.

یک نظرسنجی منتشر شده توسط روسیه را معتبر Leveda ناظر انتخابات در ماه گذشته نشان داد که 66 درصد از شرکت کنندگان شد و به احتمال زیاد برای شرکت در همه پرسی. از آن گروه 55 درصد خواهد رای به نفع در حالی که تنها 19 درصد خواهد رای در برابر اصلاحات.

dj/msh (AP, AFP اینترفاکس)

هر شب DW می فرستد یک انتخاب روز اخبار و ویژگی های. ثبت نام در اینجا.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب