موتورولا razr با Android™ 10: به طور کامل بسته شده است. به طور کامل قادر است.

موتورولا razr را نوآورانه سخت افزار طلیعه دوره جدیدی از گوشی های هوشمند در خط مقدم foldable انقلاب است. اما سخ

توسط NEWSCENTERALS در 24 اردیبهشت 1399

موتورولا razr را نوآورانه سخت افزار طلیعه دوره جدیدی از گوشی های هوشمند در خط مقدم foldable انقلاب است. اما سخت افزار نیست و تنها در منطقه تمرکز – ما می دانیم که نرم افزار می تواند مزایای نامحدود به این شکل جدید عامل, بیش از حد. به همین دلیل ما ایجاد یک دولت از هنر نرم افزار با ما تجربه کاملا منحصر به فرد نمایش سریع صفحه نمایش را قادر می سازد یک راه جدید برای برقراری ارتباط با گوشی خود را.

Razr صاحبان عشق razr, ابزار همه کاره, و توانایی به نگه داشتن آنها را در حلقه بدون کشیدن آنها را دور. Razr را ارتقاء به آندروید™ 10 فراهم می کند ساده نگاه جدید و احساس در حالی که به طور قابل توجهی بهبود و گسترش نمایش سریع نمایش قابلیت ارائه بی نظیر foldable تجربه ساخته شده بر روی بازخورد مصرف کنندگان است.

سریعتر گزینه برای نگه داشتن در تماس

به مخاطبین مورد علاقه خود را در یک حلقه بدون باز کردن گوشی خود را – فقط کش رفتن به سمت چپ در نمایش سریع صفحه نمایش برای دسترسی به مخاطبین مورد علاقه خود را.* نگه داشتن در تماس است راحت تر از همیشه در حال حاضر که شما قادر به خواندن و پاسخ دادن به پیام ها از محبوب ترین برنامه های پیام رسانی با هوشمند جدید یا پاسخ جدید نمایش سریع صفحه کلید.

راه های جدید برای ضربه محکم و ناگهانی یک عکاسی از خود

ما گسترش razr را جلوی نمایش سریع ویژگی های دوربین به شما اجازه می دهد برای گرفتن عکس های سلفی در راه و حتی بیشتر زمانی که دستگاه های بسته از جمله دوربین بیشتر حالت مانند گروه عکاسی پرتره حالت نقطه رنگ و دیگران. دسترسی به دوربین خود را فقط با یک ضربه تند وشدید زدن ساده دور بیش از حد. هنگامی که خود را razr بسته است و قفل باز کردن دوربین با کشیدن سمت راست و یا با استفاده از جذب سریع با یک پیچ و تاب و از مچ دست.

برنامه های بیشتر در نوک انگشتان خود را

با Android™ 10, ما در حال ارائه قابلیت های بیشتر و سازگاری با برنامه های شما با استفاده از ترین. در حال حاضر شما می توانید به نوبه خود توسط نوبه خود ناوبری از نقشه های گوگل و موسیقی از بازیکنان مورد علاقه خود را در برنامه های موسیقی مانند Spotify در یوتیوب, موسیقی و پاندورا همه از نمایش سریع صفحه نمایش. و صحبت از گزینه های بیشتر شما همچنین می توانید با استفاده از نمایش سریع صفحه نمایش برای نشان دادن بیشتر از سبک شخصی خود را با تم های جدید.

ما در حال حاضر مجموعه ای از نوار خارجی برای نمایش در یک foldable دستگاه, اما ما در حال حرکت آن را حتی بالاتر است. همانطور که ما مرزهای نوآوری با foldable دستگاه های ما همچنان به اولویت بندی و بهبود تجربه ما مشاهده سریع صفحه نمایش بصری ترین و لذت بخش و بدون درز تجربه ممکن است.

Android™ 10 شروع به رول کردن بر روی razr جهان امروز, مارس 11th. در ارتباط باشید به صورت محلی در دسترس است.

حقوقی تکذیبنامهها

*از ویژگی های در حال حاضر در دسترس در ایالات متحده تنها با در دسترس بودن در کشورهای خارج از ایالات متحده انتظار می رود با به روز رسانی نرم افزار مدتی در آوریل سال 2020 است.

موتورولا, تلطیف M, لوگو, موتور و موتور خانواده از علائم تجاری موتورولا علامت تجاری Holdings, LLC. گوگل و اندروید علائم تجاری گوگل, LLC. همه علائم تجاری دیگر شده دارایی صاحبان مربوطه می باشند. © 2020 Motorola Mobility LLC. تمام حقوق محفوظ است.

موسیقی یوتیوب یک علامت تجاری گوگل, LLC.
پاندورا یک علامت تجاری ثبت شده از Pandora Media, LLC
Spotify یک علامت تجاری ثبت شده از Spotify AB.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن