موتورولا راه حل های بدست IndigoVision, انگلستان, ارائه دهنده خدمات مبتنی بر End-to-End تصویری راه حل های امنیتی

Motorola Solutions, Inc. (NYSE: MSI) امروز اعلام کرد آن را به اتمام رسانده کسب IndigoVision یک انگلستان ارائه

توسط NEWSCENTERALS در 29 خرداد 1399

Motorola Solutions, Inc. (NYSE: MSI) امروز اعلام کرد آن را به اتمام رسانده کسب IndigoVision یک انگلستان ارائه دهنده خدمات مبتنی بر end-to-end تصویری راه حل های امنیتی.
 
مستقر در ادینبورگ اسکاتلند IndigoVision توسعه کامل end-to-end تصویری راه حل های امنیتی از جمله دوربین های تصویری, نرم افزار مدیریت نرم افزارهای تبدیل کننده و دستگاه های ذخیره سازی.
 
کسب نشان Motorola Solutions' ادامه داد: سرمایه گذاری در تصویری امنیتی و تجزیه و تحلیل و تقویت استراتژی خود را از تبدیل شدن به یک رهبر در نسل بعدی end-to-end تصویری راه حل های امنیتی. IndigoVision محصولات را تکمیل موتورولا راه حل های موجود ویدئو نمونه کارها که شامل دوربین های ثابت در ماشین و بدن فرسوده دوربین های پیشرفته و تجزیه و تحلیل و نرم افزار و ارائه پیشرفته بروید-برای-رسیدن به بازار در سراسر گسترده تر پایه مشتری.
 
"ما به اشتراک بگذارید IndigoVision تعهد به ارائه end-to-end تصویری راه حل های امنیتی است که به منظور افزایش امنیت و بهره وری" گفت: جان Kedzierski ارشد معاون امنیتی تصویری و تجزیه و تحلیل موتورولا راه حل. "IndigoVision را به صورت end-to-end ارائه, جهانی, حضور و پایه مشتری ما تکمیل موجود و رشد حضور در تصویری امنیتی و تجزیه و تحلیل."
 
"کسب فراهم می کند مقیاس برای ادامه سرمایه گذاری در رشد و ما مشتاقانه منتظر به کار با موتورولا راه حل های تیم را تحویل ما چشم انداز مشترک" گفت: پدرو واسکو Simoes ارشد اجرایی IndigoVision. "دسترسی ما را به Motorola Solutions' طیف وسیعی از فن آوری های نوین تخصص فنی و گسترش جهانی رسیدن به ما را قادر به بیشتر هدف ما از ارائه ایمنی و امنیت و هوش کسب و کار."
 
در مورد راه حل های موتورولا
موتورولا راه حل این است که یک رهبر جهانی در ماموریت حیاتی ارتباطات و تجزیه و تحلیل. ما تکنولوژی سیستم عامل در ماموریت حیاتی ارتباطات مرکز فرماندهی نرم افزار security & تجزیه و تحلیل تقویت شده توسط مدیریت و پشتیبانی خدمات را به شهرهای امن تر و کمک به جوامع و رشد کسب و کار. در موتورولا راه حل های ما در طلوع یک عصر جدید در ایمنی و امنیت. اطلاعات بیشتر در www.motorolasolutions.com
 
به دنبال اظهارات
این آزادی مطبوعات شامل "به دنبال اظهارات" در معنای قابل اجرا اوراق بهادار فدرال قانون است. این اظهارات در حال ساخته شده به موجب مفاد بندر امن از اصلاحی دادخواهی اوراق بهادار خصوصی عمل از سال 1995 و به طور کلی شامل کلمات مانند "معتقد" "انتظار" "در نظر دارد," "پیش بینی," "برآورد" و عبارات مشابه. موتورولا راه حل می دهد هیچ تضمینی وجود ندارد که هر گونه واقعی و یا در آینده نتایج و یا حوادث مورد بحث در این اظهارات به دست خواهد آمد. هر گونه اظهارات به جلو نگاه به نمایندگی موتورولا راه حل' views تنها به امروز و نباید با اتکا به نمایندگی موتورولا راه حل' انداز به عنوان هر یک پس از آن تاریخ است. خوانندگان هشدار داد که چنین اظهارات به جلو نگاه در معرض انواع خطرات و عدم قطعیت است که می تواند این شرکت را با نتایج واقعی و یا حوادث مورد بحث در این اظهارات به اختلاف مادی از اظهارات موجود در این نسخه. چنین اظهارات به جلو نگاه شامل, اما نه محدود به) (1) Motorola Solutions' توانایی ادغام محصولات و خدمات به نمونه کارها خود را; و (2) رشد امنیتی تصویری و تجزیه و تحلیل ترافیک کسب و کار. موتورولا راه حل های هشدار خواننده که خطر عوامل زیر را به عنوان به خوبی به عنوان کسانی که در صفحات 10 از 22 در مورد 1A موتورولا راه حل های 2019 گزارش سالانه در فرم 10-K در صفحه 34 در مورد 1A موتورولا راه حل گزارش سه ماهه در فرم 10-Q برای سه ماهه منتهی به مارس 28 سال 2020 و در آن دیگر براده SEC در دسترس به صورت رایگان در وب سایت SEC در www.sec.gov و در موتورولا راه حل های وب سایت در www.motorolasolutions.com/investor,می تواند باعث Motorola Solutions' نتایج واقعی و یا حوادث مورد بحث در این اظهارات به اختلاف مادی از آن برآورد یا پیش بینی شده در اظهارات به جلو نگاه. بسیاری از این خطرات و عدم قطعیت نمی توان کنترل توسط موتورولا راه حل ها و عواملی که ممکن است تاثیر به دنبال اظهارات شامل, اما نه محدود به: (1) آینده نتایج عملیات IndigoVision و (2) Motorola Solutions توانایی به موفقیت ادغام و عمل IndigoVision. موتورولا راه حل متعهد هیچ الزامی برای عموم به روز رسانی به دنبال بیانیه و یا عامل خطر است, آیا به عنوان یک نتیجه از اطلاعات جدید حوادث آینده و یا در غیر این صورت.
 

موتورولا, موتورولا, راه حل ها و تلطیف M لوگو علائم تجاری و یا علائم تجاری ثبت شده موتورولا علامت تجاری Holdings, LLC و تحت لیسانس استفاده می شود. همه علائم تجاری دیگر شده دارایی صاحبان مربوطه می باشند. ©2020 Motorola Solutions, Inc. تمام حقوق محفوظ است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب