فیلم Nite @ حزب رویال صفحه نمایش ویژگی های زمان آغاز بتمن آغاز می شود و یا اعتبار

گرفتن پاپ کورن! ما در حال تست فیلم Nite در رویال را صفحه نمایش بزرگ است. ما در حال ارائه محدود نمایش از یکی از

توسط NEWSCENTERALS در 9 تیر 1399

گرفتن پاپ کورن! ما در حال تست فیلم Nite در رویال را صفحه نمایش بزرگ است. ما در حال ارائه محدود نمایش از یکی از سه روش متفاوت کریستوفر نولان کلاسیک تمام طول فیلم سینمایی-یا آغاز بتمن آغاز می شود و یا اعتبار -- به طور مستقیم در Fortnite.

مرور توزیع حقوق برای کشورهای مختلف و زبان ها به صورت کامل فیلم های چالش برانگیز است. به عنوان بخشی از این آزمون برای اولین بار ما می خواستیم به عنوان بسیاری از مردم را به تجربه فیلم Nite به عنوان امکان پذیر است. این فیلم شما قادر خواهید بود به تماشای شما بستگی دارد و متاسفانه ما نمی تواند رسیدن به هر کس با این نمایش. ما معتقدیم ایده گرفتن همراه با دوستان و خانواده خود را در حزب رویال برای تماشای یک فیلم قدرتمند و هیجان انگیز است و ما به دنبال راه هایی برای افزایش جهانی مشارکت در آینده است.

برای جزئیات بیشتر در زمانهای اتمام برنامه کامل. ما خواهید بود با حمایت از زیرنویس برای نمایش فیلم. اگر شما می خواهید زیرنویس را فعال کنید, ما را دنبال کنید و تنظیمات صوتی راهنمای. و به یاد داشته باشید درست مثل هر تئاتر - هیچ رادیو و تلویزیون و یا ضبط این فیلم در نشان می دهد. بنابراین مطمئن شوید که خدمه خود را وجود دارد زندگی می کنند! هر جریان و یا فیلم ها از این فیلم ها خواهد بود موضوع را به anti-piracy و DCMA مقررات.

وقتی که شما آماده به تماشای یکی از برنامه ریزی نمایش فیلم پرش به حزب رویال و سر به جزیره صفحه نمایش بزرگ است.

لذت بردن از نشان می دهد!



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب