Movistar+ ارائه می دهد امکان داشتن یک صفحه نمایش دو در تلویزیون

این اپراتور همچنین ارائه ویژگی های جدید در صدا کنترل از راه دور مانند امکان انتخاب صدا و زیرنویس و یا کنترل پخ

توسط NEWSCENTERALS در 21 تیر 1399
  • این اپراتور همچنین ارائه ویژگی های جدید در صدا کنترل از راه دور مانند امکان انتخاب صدا و زیرنویس و یا کنترل پخش زنده از طریق آن دستیار مجازی اورا.

با هدف ساخت فن آوری های در دسترس را به مشتریان خود و بهبود زندگی مردم Movistar+ مشتریان هم اکنون می توانید لذت بردن از امکان تماشای دو مطالب از دو کانال مختلف به طور همزمان بر روی صفحه نمایش با یک ویژگی شناخته شده به عنوان تصویر در تصویر (PiP).

این تابع می تواند مورد استفاده توسط بیش از یک میلیون مشتریان که یک UHD رسیور و متصل از طریق فیبر نوری که Movistar رهبر در اسپانیا. کاربر می تواند انتخاب کنید از بیش از 100 کانال بسته به قراردادی که دو کانال آنها می خواهید به تماشای به طور همزمان قادر به دنبال دو بازی در همان زمان و یا به می دانم که برای مثال زمانی که برنامه شروع می شود در یکی دیگر از کانال. به این ترتیب کانال اصلی باقی خواهد ماند و در صفحه نمایش کامل و ثانویه کانال نمایش داده خواهد شد در یک پنجره در سمت راست بالای صفحه نمایش در حالی که موقعیت بین کانال ها را می توان در هر زمان تغییر.

"در Movistar+ ما محتوای بسیار است که از آن آسان است را انتخاب کنید بنابراین ما فکر کردیم که اگر شما می توانید ببینید دو در یک بار ما می خواهم آن را آسان تر برای مشتریان خود. این امر به ویژه مهم است با ورزش شراب خواری ما در حال رفتن به ضربه در این تابستان. ما فیبر اجازه می دهد تا دسترسی به دو 1080 HD مطالب به طور همزمان و بدون هر گونه تاخیر و یا همزمانی مشکلات گفت:" فرناندو انریل مدیر استراتژی و توسعه در Movistar+.

ویژگی های جدید صدا کنترل از راه دور

این شرکت همچنین ارائه یک سری از ویژگی های جدید در امکانات ارائه شده توسط آن Voice کنترل از راه دور در دسترس از ماه فوریه است که شامل یک دکمه خاص برای هاله Telefónica را دستیار مجازی با هوش مصنوعی به ارتباط برقرار کردن با Movistar+ خدمات توسط voice.

از طریق هاله, در علاوه بر این به درخواست برای توصیه, درخواست برای اتصال به یک کانال و یا جستجو برای محتوای مشتریان هم اکنون می توانید کنترل پخش محتوا (عقب مکث یا توقف) رفتن به طور مستقیم به بخش های مختلف خدمات و یا تغییر فایل های صوتی و زیرنویس از محتوا. از امروز همچنین ممکن است به استفاده از تمام کلیدهای کنترل از راه دور توسط صدای خاموش, بالا, پایین,, OK, وارد, رکورد بازی). در ضمن هاله دکمه نیز شامل "گفتار به نوشتار" ویژگی در Movistar+ موتور جستجو بنابراین شما می توانید جستجو با صدا به جای تایپ کردن با صفحه کلید روی صفحه نمایش. این همچنین شامل باز کردن و مرور از زندگی در برنامه های خود شرکت و برنامه های شخص ثالث که با ارائه جدید دیجیتال تجارب به تلویزیون پلت فرم مشتریان.

کنترل از راه دور صدای تعامل قابلیت ها به طور مداوم در حال تحول و ویژگی های جدید اضافه خواهد شد به بهبود و غنی سازی خانه تلویزیون را تجربه کنند. برای لذت بردن از تجربه کامل ارائه شده توسط صدا کنترل از راه دور لازم است به UHD رسیور.

این راه Telefónica همچنان به ارائه بهترین تجربه کاربر همراه با یک اعتماد و پایدار و امن اتصال و بهبود مستمر در تلویزیون پلت فرم مانند خودکار دسترسی به Movistar+ نرم افزار برای تلویزیون های هوشمند در خانه و یا پشتیبانی از Chromecast برای اندروید, آیفون و دستگاه های اپل و به زودی تلویزیون اپل برنامه.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن