MPC می رود عمودی در هایلند توسعه شرکت گذشتن از چند پروژه در غرب خط ایجاد کرد

Martines Palmeiro ساخت و ساز (MPC) را شکست زمین به عنوان پیمانکار عمومی در مارس در هایلند شرکت توسعه اولین زمی

توسط NEWSCENTERALS در 17 اردیبهشت 1399

Martines Palmeiro ساخت و ساز (MPC) را شکست زمین به عنوان پیمانکار عمومی در مارس در هایلند شرکت توسعه اولین زمین-آپارتمان جامعه در دنور منطقه جدایی ناپذیر علاوه بر این به غرب خط توسعه روستا در نزدیکی شریدان ایستگاه. این پروژه در حال رفتن عمودی با بتن در گاراژ با پایین تر از سطح دیوار گاراژ آغاز این هفته است. پس از اتمام دو سطوح پایین تر از گاراژ بتن ریخته می شود برای آپارتمان مناطق در حالی که گاراژ قبل از بازیگران در حال تکمیل است.

"ما هیجان زده برای شروع به دیدن این پروژه به زندگی می آیند! ما مشغول به کار دست در دست با مشتریان و ایجاد روابط و خیاطی مقرون به صرفه تحویل پروژه راه حل های مانند گذشتن پروژه گفت:" استیو Clouten معاون رئیس جمهور از عملیات. "غرب خط جامعه ایجاد کرد و دو Creeks انجمن محله مراقبت عمیقا در مورد داشتن یک کار خوب و با کیفیت پروژه های اضافه شده به این چشم انداز است."
 
این گذشتن از آپارتمان خواهد شد در یک ساختمان پنج طبقه است که شامل یک استخر شنا, وان آب داغ, پشت بام, پاسیو حیاط مناطق سالن محل باشگاه وانجمن, کسب و کار, مرکز تناسب اندام, مرکز رسانه های اتاق حیوان خانگی اسپا و مرکز کسب و کار در فضا. توسعه خواهد آمد با 362 فضاهای پارکینگ و واقع خواهد شد در مجاورت شریدان ایستگاه در 1198 شریدان بلوار. ساکنان آپارتمان پیچیده خواهد شد که دسترسی نزدیک به لیکوود خشک دره گود و باریک دنباله دار برای پیاده روی و دوچرخه اتصالات.

"غرب خط ایجاد کرد است, پر انرژی, حمل و نقل محور جامعه لنگر بین رشته کوه های راکی و این شهر که در مرکز شهر دنور است که فقط پنج متوقف می شود و دور آن را مدرن هیون که چیزی برای ارائه ساکنان شهری و علاقه مندان به طور یکسان" سعید بن Lu, MPC, معاون رئیس جمهور از Preconstruction, "علاوه بر این از گذشتن را یک کلاس چند خانواده ملک برای Lakewood و باز کردن گزینه های مسکن."
 
ساخت و ساز از گذشتن آپارتمان در همکاری با Trailbreak همکاران و T. O. D. خواص زنجان به باز کردن در اوایل سال 2022. KTGY معماری + برنامه ریزی طراحی شده در این پروژه است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب