"MS سلامتی راه حل" آمازون بهترین-فروش کتاب رایگان برای یک روز بیشتر (تا 7/10/2020) -

بهترین فروشنده انتشار اعلام انتشار فلفل Pavlish جدید کتاب "MS سلامتی راه حل: چگونه برای گوش دادن به بدن خود را

توسط NEWSCENTERALS در 19 تیر 1399

بهترین فروشنده انتشار اعلام انتشار فلفل Pavlish جدید کتاب "MS سلامتی راه حل: چگونه برای گوش دادن به بدن خود را عقل به کلی نگر مدیریت سلامت خود را." از آن خواهد شد در دسترس برای دانلود رایگان در فروشگاه آمازون روشن شدن برای یک روز بیشتر در جولای 10th.
 
پس از پیدا کردن خودش در یک بیمارستان در پاریس بدون استفاده از سمت راست بدن فلفل مشخص شد به مدیریت او اسکلروز متعدد بدون دارو. با بیست سال از ذهن-بدن مطالعه و تمرین فلفل توسعه "MS سلامتی راه حل است." ماموریت آن این است برای هدایت افراد مبتلا به اسکلروز متعدد در یادگیری برای گوش دادن به بدن خود را عقل به کلی نگر خود را مدیریت ایمنی علائم. فلفل Pavlish یک ERYT و کمکی مربی یوگا شامل همه چیز است که به او کمک کرد تا بطور همه جانبه مدیریت او MS برای بیش از بیست سال از جمله هاتا یوگا و پرانایاما تنفس شیوه به عنوان به خوبی به عنوان خود-کمک به راهنمایی و ابزار برای تیز کردن شهود. همچنین شامل برخی از مورد علاقه او دستور غذاهای وگان و لبنیات و گوشت تعویض برای کمک به مردم انتقال به یک رژیم غذایی مبتنی بر گیاه آسان تر است. وجود یک همراه و همدم صفحه ای از آموزش های ویدئویی نیز گنجانده شده است. این است که نه تنها داستان بلکه تمام راهنمایی و ترفندها برای زندگی یک سرپايي و سالم و الهام گرفته از زندگی است.

"MS سلامتی راه حل" توسط فلفل Pavlish رایگان خواهد بود و برای دانلود در دسترس در آمازون برای 1 روز بیشتر (7/10/2020) در: https://www.amazon.com/dp/B08B2NJMQL.

"MS سلامتی راه حل" تا 5.0-امتیاز ستاره در Amazon.com. در اینجا چیزی است که برخی از مردم می گویند:
 
"فلفل Pavlish شده است یک کمک ارزشمند در تجربه شخصی من از زندگی با بیماری های خود ایمنی. این کتاب نتیجه سالها تحقیق و کشف خود. آن را ترکیبی از علم و تجربیات شخصی اوج خود رسید در یک روز-به-روز, راهنمای زندگی با یک بیماری خود ایمنی (از جمله ملایم و قابل دسترس تمرینات, رژیم غذایی, توصیه ها و دستور العمل ها و همچنین شیوه های مراقبه.)

"این کتاب شامل نمی شود درمان (اگر فقط!) اما آنچه در آن است یک راه برای کاهش علائم و بازسازی خود ما نگرش در مورد زندگی با بیماری خود ایمنی است. آن است که یک منبع فوق العاده!" – G کی

"حتی اگر شما لازم نیست که MS از جمله خودم یادگیری برای گوش دادن به بدن ما حکمت گرانبها مهارت به زحمت زندگی می کنند یک زندگی سالم و شاد. فلفل Pavlish سهام با شما چگونه به انجام این کار در یک آسان به دنبال راه در این کتاب است. این کتاب همچنین دارای ورزش های مفید و دستور العمل های بزرگ. من یک فن پخت و پز, اما این دستور العمل های سالم صدا آنقدر بزرگ من تصمیم به آن را امتحان کنید و آنها بسیار جذاب است. این کتاب است که باید برای هر کسی که مرور MS و شدت توصیه می شود برای هر کسی که می خواهد به زندگی می کنند به طور طبیعی زندگی سالم است." – دکتر Briggitte قهوهای مایل به زرد

برای کسب اطلاعات بیشتر:

برای سوالات بیشتر و یا به برنامه مصاحبه ای در مورد این آزادی مطبوعات لطفا با ما تماس بگیرید در (626) 765-9750 یا ایمیل info@bestsellerpublishing.org.

بهترین فروشنده انتشار لس آنجلس شرکت چاپ و نشر اختصاص داده شده به کمک به صاحبان کسب و کار و کارآفرینان تبدیل به "شکار" خود را با بهترین-فروش کتاب.
 
درباره نویسنده:

فلفل یک نویسنده مسافر و معلم است. در حال حاضر او وابسته است و کمکی مربی یوگا در دانشگاه کلمبیا و سنت فرانسیس کالج بود. او زندگی در نیویورک با او بچه و سگ.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب