همسایه من توتورو و شاهزاده مونونوکه می رسند در نسخه محدود Steelbook™

استودیو Ghibli و GKIDS با توزیع توسط فریاد! کارخانه را رها همسایه من توتورو و شاهزاده مونونوکه, از مشهور Studi

توسط NEWSCENTERALS در 27 تیر 1399

استودیو Ghibli و GKIDS با توزیع توسط فریاد! کارخانه را رها همسایه من توتورو و شاهزاده مونونوکه, از مشهور Studio Ghibli کتابخانه از فیلم در اکتبر 20, 2020 در نسخه محدود SteelBook بسته بندی با توجه به هنر جدید است. هر SteelBook یک بلو-ری و دی وی دی دسته کوچک موسیقی جاز بسته ارائه این فیلم در کنار ساعت از ویژگی های اضافی و یک دفترچه با هنر خیره کننده و اظهارات از فیلمسازان.

با انتشار این دو مشهور فیلم از یکی از پرطرفدار ترین انیمیشن مجموعه می توانید به خانه می آیند به جمع محدود نسخه SteelBook بسته بندی برای اولین بار در شمال امریکا است.

همسایه من توتورو و شاهزاده مونونوکه در حال حاضر پیوستن به howl's Moving Castle, Ponyo, kiki's Delivery Service و Nausicaä از دره باد در یک سری از SteelBook منتشر شده از استودیو Ghibli مجموعه ای از فیلم.

همسایه من Totoro
از افسانه ای Studio Ghibli سازندگان Spirited Away و Ponyoو جایزه اسکار®برنده جایزه هایائو میازاکی می آید یک داستان کلاسیک از سحر و جادو و ماجراجویی برای تمام خانواده است.
زمانی که Satsuki و خواهرش مه حرکت با پدر خود به یک خانه جدید در حومه شهر آنها پیدا کردن کشور زندگی است که به عنوان ساده به عنوان آن را به نظر می رسد. آنها به زودی کشف که در خانه و در نزدیکی جنگل های عجیب و غریب و لذت موجودات از جمله غول پیکر اما آرام روح جنگل به نام Totoro که نه تنها می تواند توسط کودکان است. Totoro و دوستان خود معرفی دختران به یک سری از ماجراهای از جمله سوار شدن در کشتی فوق العاده گربه اتوبوس در, این همه سنین متحرک شاهکار از جایزه اسکار®برنده جایزه هایائو میازاکی که ویژگی های صدای Tim Daly Lea Salonga و زندگی واقعی خواهر داکوتا و ال فانینگ در یکی از قدیمیترین نقش.

ویژگی های اضافی:
– ویژگی-استوری بورد ظهر
– اصلی تئاتر تریلر
– پشت میکروفون
– Textless باز و پایان اعتبار
– ایجاد My Neighbor Totoro
– ایجاد شخصیت های
– این Totoro تجربه
– مکان های همسایه من Totoro
– تولید کننده دیدگاه: ایجاد Ghibli
– 8-صفحه جزوه با تهیه کننده و کارگردان اظهارات

Princess Mononoke
از افسانه ای Studio Ghibli سازندگان Spirited Awayو جایزه اسکار®برنده جایزه هایائو میازاکی می آید حماسی شاهکار است که خیره شدن مخاطبان در سراسر جهان با آن نفس تخیل و هیجان انگیز جنگ و عمیق بشریت است.
ببین با لعنت مرگبار جوان جنگجو Ashitaka سران غرب در جستجوی یک درمان است. او تصادفا به یک تلخ درگیری بین بانو Eboshi این مردم افتخار آهن شهر و مبهم Princess Mononoke, یک جوان دختر بچه raised by wolves که در هیچ چیز متوقف خواهد برای جلوگیری از انسان و از بین بردن خانه و جنگل ارواح و حیوانات خدایان که زندگی می کنند وجود دارد. این برنامه شامل صدای Gillian Anderson, Billy Crudup, Claire Danes, مینی, راننده, Jada Pinkett Smith, و بیلی باب تورنتون.

ویژگی های اضافی:
– ویژگی-استوری بورد ظهر
– اصلی تئاتر تریلر
– لکه های تلویزیونی
– Princess Mononoke در ایالات متحده آمریکا
– پشت میکروفون
– 8-صفحه جزوه با تهیه کننده و کارگردان اظهارات



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن