N. A. E. راه اندازی جامدات جعبه

زیبایی آلی نام تجاری N. A. E. شروع یک تجارت الکترونیک پروژه آزمایشی در همکاری با آمازون است. با کاهش مواد بسته

توسط NEWSCENTERALS در 15 تیر 1399

زیبایی آلی نام تجاری N. A. E. شروع یک تجارت الکترونیک پروژه آزمایشی در همکاری با آمازون است. با کاهش مواد بسته بندی و بهینه سازی زنجیره تامین روشهای تجاری بیشتر باعث افزایش تعهد به پایداری.

N. A. E. Naturale Antica Erboristeria – آلی است. به روش ایتالیایی

مخفف N. A. E. مخفف "Naturale Antica Erboristeria" – که ایتالیایی است و به معنی "طبیعی سنتی و گیاهان دارویی." با مواد طبیعی, ظریف, رایحه ابریشمی بافت گیاهی وگان و فرمول های تجاری منطبق با روند فعلی ارگانیک محصولات زیبایی. حداقل 97% از مواد با منشاء طبیعی مانند لیمو, ماندارین, آویشن, روغن هسته انگور و رزماری. با آن گیاهی لوله و بازیافت بطری های PET نام تجاری است که یک حزب سوسیالیست در پایداری.

در همکاری با آمازون آلی-گواهی زیبایی با نام تجاری گرفته گام بیشتر به سمت توسعه پایدار با راه اندازی آن پلاستیکی جدید-رایگان بسته بندی محصول. N. A. E. جامدات جعبه در حال حاضر برای خرید در دسترس در آلمان و ایتالیا و فرانسه و می تواند دستور داده شود به طور انحصاری در آمازون است. هر جعبه شامل یک جامد پوست صورت و بدن و شامپو بار به عنوان به خوبی به عنوان یک صابون قابل استفاده مجدد کیسه. جامد میله از N. A. E. هستند وگان ارگانیک گواهی شده و حاوی مواد تشکیل دهنده با 99% با منشا طبیعی است. به عنوان یک هدیه منحصر به فرد-به-خرید جعبه نیز حاوی مقدار قابل استفاده مجدد صابون کیسه است که برای فروش در دسترس به طور جداگانه.

کاهش می یابد و بسته بندی در داخل و خارج

در جامدات جعبه سه میله اضافی و بدون هر گونه بسته بندی و در نتیجه "برهنه". این راه بدون مواد اضافی استفاده می شود به صورت بسته بندی تک اقلام داخل جعبه. اما نه تنها در نیز در خارج از جعبه, بسته بندی, مواد کاهش می یابد. 100% FSC-گواهی کاغذی ظروف آماده برای حمل و نقل بدون استفاده از هر گونه بسته بندی ثانویه از آمازون. تنها یک آدرس برچسب مورد نیاز است به طوری که جعبه که مناسب به هر یک به طور منظم صندوق پستی آماده به ارسال می شود به مصرف کنندگان است. بعلاوه بسته بندی در نظر گرفته شده است "سرخوردگی رایگان" به این معنی است که آن را آسان به رسیدگی و – از همه مهمتر – که همه آن مواد 100% قابل بازیافت است. پلاستیک-رایگان بسته بندی و آب-کاهش فرمول از مواد جامد را در این پروژه یک مثال از شتاب پایداری.

ساده سازی زنجیره تامین

از طریق بسته بندی خلاقانه از مواد جامد جعبه نه تنها مواد بسته بندی است که کاهش می یابد بلکه زنجیره تامین فرآیند ساده است. از آنجا که محصولات به طور مستقیم عرضه شده در این مقاله ظرف خود را از جعبه های آماده برای اعزام و لازم نیست که علاوه بر این بسته بندی که دوباره اجازه می دهد تا به جست و خیز برخی از مراحل در زنجیره تامین.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب