ناب منصوب سه تا رادیو مدیره

مطابق با NAB توسط قوانین و رادیو و رئیس هیئت مدیره دیو Santrella ساخته شده است سه قرار ملاقات به NAB رادیو مدی

توسط NEWSCENTERALS در 3 خرداد 1399

مطابق با NAB توسط قوانین و رادیو و رئیس هیئت مدیره دیو Santrella ساخته شده است سه قرار ملاقات به NAB رادیو مدیره موثر در ابتدای ماه ژوئن جلسه هیئت مدیره برگزار شد 8-9.

منصوب برای یک دوره دو ساله به عنوان رادیو مدیره و نماینده منطقه 10 (ایندیانا) توسط مایک Asphalt chief operating officer برای Neuhoff ارتباطات است.

منصوب به کرسی بزرگ هستند Greg Davis, رئيس جمهور و مدیر عامل شرکت دیویس پخش و عیسی لارا رئیس رادیو در Univision.

Asphalt است رئیس اجرایی برای Neuhoff ارتباطات که صاحب و عمل 20 ایستگاه رادیویی در ایلینوی و ایندیانا است. Asphalt خدمت در کمیته اجرایی رادیو و تبلیغات دفتر رئیس جمهور و بین المللی رسانههای ایده بانک.

Asphalt بنیانگذار کشور به رسمیت شناخته شده برنامه مشاوره برای مشتاق پخش و به عنوان نمایش رادیویی فرمان رئیس کمیته هر دو سال 2015 و 2016. او القاء شد به روی دبیرستان "دیوار مشاهیر" پیوستن قبلی آفرین مانند دیک ون دایک, Gene Hackman و ایروینگ Azoff.

Asphalt و همسرش جولی زنده در دان ویل ایالت ایلینوی است. آنها چهار فیلم کودک و یک نوه.

پس از آغاز کار خود را در رادیو و تلویزیون مشغول به کار در بازاریابی و مدیریت فروش در تلویزیون سمت دیویس آغاز شده Davis Broadcasting, Inc. در سال 1986 با کسب چندین ایستگاه های رادیویی در کلمبوس و آگوستا جورجیا است. او پس متعلق به ایستگاه در آتلانتا و Macon, گرجستان و, Charlotte, North Carolina.

دیویس خدمت در تابلوهای متعدد محلی و ملی سازمان های خیریه و همچنین انجمن ملی سیاه و سفید متعلق به رسانههای گرجستان Association of Broadcasters و کارولینای شمالی Association of Broadcasters. او اخیر مشمول آرکانزاس, سیاه, تالار مشاهیر و گرجستان Association of Broadcasters سالن از شهرت.

دیویس دریافت لیسانس زیست شناسی از خط ، پس از خدمت در ارتش ایالات متحده او موفق به دریافت مدرک کارشناسی ارشد از, Eastern Michigan University. او و همسرش شریل دارای سه فرزند.

دیویس فرض در بزرگ صندلی که قبلا اشغال شده توسط Hubbard Radio صندلی و مدیر اجرایی جینی هوبارد.

به عنوان رئیس جمهور از رادیو لارا مسئول Univision را Uforia #1 هیسپانیک شبکه رادیویی و صوتی پلت فرم در کشور است. مستقر در میامی لارا نظارت Uforia را کراس پلت فرم استراتژی رادیو و خواص صوتی از جمله گسترش TUDN شبکه رادیویی بزرگترین زبان اسپانیایی بحث ورزش شبکه رادیویی در آمریکا و پیشگام راه اندازی Uforia سری موسیقی است که به ارمغان می آورد موسیقی لاتین طرفداران منحصر به فرد موسیقی زنده تجارب جمله خصوصی دعوت-تنها عملکرد و مقیاس را نشان می دهد شامل برخی از بزرگترین نامها در موسیقی لاتین صنعت امروز است.

لارا پیوست Univision با بیش از 20 سال تجربه پیشرو دیجیتال, برنامه نویسی, محتوا و بازاریابی تیم در رادیو موسیقی, و صنعت سرگرمی. او با رسانه ها و شرکت های مطالب شامل ویاکام EMI و دیگر گروه های رادیویی.

لارا فارغ التحصیل از دانشگاه بین المللی فلوریدا در رشته بازاریابی و کسب و کار بین المللی. او دارای مدرک MBA در کسب و کار بین المللی از افزودنیهای تاندربرد دانشکده مدیریت جهانی در دانشگاه ایالتی آریزونا و کارشناسی ارشد در بازاریابی دیجیتال از I. E. مدرسه کسب و کار در مادرید اسپانیا است.

لارا فرض رادیو مدیره صندلی که قبلا اشغال شده توسط Univision شیکاگو, رئيس جمهور & مدیر کل داگ لوی.

در مورد NAB
انجمن ملی رسانههای برتر وکالت کانون برای امریکا پخش. NAB پیشرفت های رادیو و تلویزیون و منافع قانونی نظارتی و امور عمومی است. از طریق حمایت آموزش و پرورش و نوآوری ناب را قادر می سازد پخش به بهترین خدمت به جوامع خود تقویت کسب و کار خود و فرصت های جدید در عصر دیجیتال است. اطلاعات بیشتر در www.nab.org.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب