ناب بیانیه محکوم کردن حمله به روزنامه نگاران پوشش تظاهرات

در پاسخ به حوادث از آزار و اذیت و اعمال خشونت علیه روزنامه نگاران پوشش نژادی و نابرابری تظاهرات در سراسر کشور

توسط NEWSCENTERALS در 13 خرداد 1399

در پاسخ به حوادث از آزار و اذیت و اعمال خشونت علیه روزنامه نگاران پوشش نژادی و نابرابری تظاهرات در سراسر کشور بیانیه زیر را می توان به NAB رئیس جمهور و مدیر عامل شرکت گوردون اسمیت:

"NAB عظیم احترام به اجرای قانون و برای حقوق از آمریکایی ها به اعتراض مسالمت آمیز به صدایشان شنیده شود. اما من به شدت نگران خشونت های اخیر علیه روزنامه نگاران که از نظر قانونی پوشش تظاهرات در سراسر کشور در پی بی وجدان مرگ جورج فلوید.

"ما التماس هر دو پلیس و معترضان به احترام این کار دشوار روزنامه نگاران و تشخیص نقش اساسی خود را در دموکراسی است. اختصاصی پخش روزنامه نگاران در حال قرار دادن خود در معرض خطر به پوشش اخبار و نور به درخشش در ناآرامی های مدنی. این خبرنگاران باید فراهم شود مناسب متمم اول قانون اساسی حمایت از آنها به عنوان پوشش اخبار برگزاری مقامات مسئول و درخشش یک نور افکن در چالش های پیش روی جامعه ما است."

در مورد NAB
انجمن ملی رسانههای برتر وکالت کانون برای امریکا پخش. NAB پیشرفت های رادیو و تلویزیون و منافع قانونی نظارتی و امور عمومی است. از طریق حمایت آموزش و پرورش و نوآوری ناب را قادر می سازد پخش به بهترین خدمت به جوامع خود تقویت کسب و کار خود و فرصت های جدید در عصر دیجیتال است. اطلاعات بیشتر در www.nab.org.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن