ناسا اعلام کرد چالش به دنبال ایده های نوآورانه برای پیشبرد ماموریت های

ناسا باز کرده است یک خلبان کارآفرینان چالش به دعوت ایده های تازه و جدید شرکت کنندگان در حمایت از توسعه ابزارها

توسط NEWSCENTERALS در 16 خرداد 1399

ناسا باز کرده است یک خلبان کارآفرینان چالش به دعوت ایده های تازه و جدید شرکت کنندگان در حمایت از توسعه ابزارهای جدید و فن آوری های پیشرفته این سازمان علم اکتشاف اهداف است.

آژانس علم و ماموریت اداره (SMD) است که به دنبال رمان ایده های انعکاسی از کسانی که در حال حاضر روند در بخش تجاری به ویژه در زمینه هایی مانند یادگیری ماشین, هوش مصنوعی, استقلال, رباتیک و سنسور های پیشرفته. کارآفرینان چالش راستا با ناسا هدف برای پرورش نوآوری و توسعه فن آوری های جدید در هزینه های پایین تر.

"وجود دارد مقدار زیادی از انرژی و تفکر تازه به عنوان یک نتیجه از روحیه کارآفرینی است که پدید آمده در این زمینه ما بیش از چند سال گذشته گفت:" مایکل Seablom ناسا را کارشناس ارشد علوم. "ما می خواهیم به مطمئن شوید که ما در حال خروج از ایده های خوب در جدول و یا از دست رفته به کمک برخی از این شرکای بالقوه می تواند به هیجان انگیز علم و ماموریت های آینده."

برای افزایش مشارکت کارآفرینان در زمینه های مربوط به فن آوری آن, نمونه کارها, SMD جایزه خواهد تا آنجا که $100,000 در جایزه بودجه در سه مرحله فرایند به هر انتخاب شرکت کنندگان. همه awardees داده خواهد شد و این فرصت را به شرکت در دنبال فعالیت های ارائه شده توسط این سازمان کسب و کار کوچک و تحقیقات نوآورانه برنامه برای یادگیری در مورد راه های اضافی برای کار با ناسا. موفق شرکت کنندگان کمک خواهد کرد که ایده های پیشرفت دولت از هنر در سه به طور گسترده تعریف علم و فناوری تمرکز مناطق که همچنین آدرس های علم سوالات مطرح شده در آکادمی ملی' Decadal نظرسنجی.

برای مراسم تحلیف کارآفرینان چالش های مناطق تمرکز خواهد بود:

  • پیشرفته یادگیری ماشین و هوش مصنوعی به صورت مستقل فضاپیما و سطح rovers و همچنین به عنوان برای مشاهده زمین و مدیریت بحران
  • پیشرفته اسپکترومتری جرمی برای زندگی تشخیص و علوم دیگر برنامه های کاربردی با استفاده از ابزار دقیق است که فراتر از دولت از هنر در حال کم قدرت و کم جرم و با استفاده از خلاقیت و نوآوری در نمونه برداری فن آوری و فرآیندهای است که شامل برش لبه مواد یا قطعات
  • کوانتومی سنسور است که پشتیبانی از دقت بالا ارزیابی گرانش و میدان مغناطیسی انرژی تاریک و اندازه گیری دیگر برای حمایت از ناسا علم

جایزه مسابقه برگزار خواهد شد در سه دور. در دور اول شرکت کنندگان ارسال مقالات سفید است که به طور گسترده توصیف قابلیت های ارائه شده خود را در ارتباط به یک تکنولوژی خاص منطقه و علم سوال که آیا این ایده نشان دهنده یک محصول موجود یا مفهوم بلوغ و در طول زمان است. یک قضاوت پنل را انتخاب کنید بهترین 15-20 ایده ها برای پیشبرد به دور بعد این رقابت ها است.

دور دو زنده چالش رویداد که در آن selectees خواهد آورد با هم در یک فروم به دهان سخنرانی در مورد ایده های خود را به یک قضاوت پنل از برنامه ناسا مدیران. این رویداد قضات را انتخاب کنید به عنوان بسیاری از 10 شرکت کنندگان جوایز جایزه از 20000 $در هر. از شرکت کنندگان انتظار می رود که توسعه فن آوری های خود را و گوشت را با مفاهیم به جزئیات پیشنهادات. شرکت های سرمایه گذاری که علاقه به موضوع مناطق خواهد شد دعوت به شرکت در چالش رویداد.

در پاییز آن 10 شرکت کنندگان خواهد شد و سپس ارائه توصیف کامل از فن آوری خود را ایده تا آنجا که $80,000 در جایزه اضافی بودجه به SMD برای ارزیابی در سه دور. برندگان اعلام خواهد شد در نوآوری و فرصت کنفرانس برنامه ریزی برای بعد از این سال.

کاغذ سفید ارسالی به علت چهار شنبه, ژوئن 26 با چالش رویداد برگزار می شود 29 جولای. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد کارآفرینان چالش و به درخواست رفتن به: https://nasa-science-challenge.com

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ناسا علم و فناوری, فعالیت, بازدید: https://science.nasa.gov/

-پایان-



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن