ناسا نام اقدام به ایستگاه فضایی بین المللی, مدیر برنامه

کتی Lueders ناسا دانشیار مدیر بشر اکتشاف و عملیات به نام Joel Montalbano به عنوان سرپرست و مدیر ایستگاه فضایی

توسط NEWSCENTERALS در 29 خرداد 1399

کتی Lueders ناسا دانشیار مدیر بشر اکتشاف و عملیات به نام Joel Montalbano به عنوان سرپرست و مدیر ایستگاه فضایی بین المللی برنامه. انتصاب موثر است جمعه, ژوئن 26, تاریخ کرک Shireman شده است که در موقعیت پس از 2015 بازنشسته است و از این سازمان را به یک موقعیت در خصوصی میباشد.

"کرک اختصاص داده است 35 سال کار خود را پیشبرد و بهبود بشر spaceflight و انجام آن در یک مشارکتی راه" گفت: Lueders. "روابط او پرورش در ناسا و بین المللی ما و شرکای تجاری ساخته شده اند به ایستگاه فضایی بین المللی یک مدل برای دستاوردهای باور نکردنی ممکن است از طریق همکاری جهانی. من از کرک برای خدمات خود را به آمریکا برنامه فضایی. من مطمئن هستم Joel رهبری از این برنامه ادامه خواهد داد به گسترش نقش ایستگاه فضایی به عنوان یک دارایی ملی برای اکتشاف علم و تجاری استفاده کنید."

Montalbano به عنوان معاون مدیر برنامه از سال 2012. Kenneth تاد ادامه خواهد داد به عنوان معاون مدیر برنامه.

قبل از تبدیل شدن به معاون مدیر برنامه Montalbano شد مدیر ناسا بشر در فضا پرواز برنامه در روسیه از سال 2008 به 2012. او ناسا پرواز مدیر از 2000 به 2008. Montalbano شروع کار خود را در ناسا در ژانویه سال 1989 پس از کسب مدرک لیسانس خود را در هوافضا هوانوردی و فضانوردان مهندسی از دانشگاه ایالتی آیووا در Ames, Iowa.

Montalbano به دست آورده متعدد ناسا جوایز از جمله خدمات برجسته و خدمات استثنایی مدال. او همچنین اهدا شد فضانوردان' نقره پویان جایزه و آمریکا فصل های جامعه پیشرفت همکاری های بین المللی جایزه.

"ایستگاه فضایی بین المللی است که سنگ بنای جهان انسان spaceflight جعل مشارکت جهانی و اثبات این است که اقامت دائمی انسان در فضا امکان پذیر است گفت:" علامت گذاری Geyer, مدیر ناسا در مرکز فضایی جانسون در هوستون است که به ایستگاه فضایی برنامه ، "کرک رهبری بوده است در آن دستاوردهای. خدمات خود را به ناسا هدایت ایستگاه به مناسبت 20 سال دائم اشغال این سال است. ما برای او آرزوی خوبی است."

Shireman شده است مدیر برنامه های پس از 2015 که در طی آن زمان ایستگاه فضایی گسترش نقش خود را به عنوان منحصر به فرد ایستگاه فضایی آزمایشگاه میزبانی بیش از 2800 پژوهش و تحقیقات از محققان در 108 کشور و مناطق و بازگشت مزایای آمریکایی ها بر روی زمین از طریق نقش خود را به عنوان یک مقام رسمی ایالات متحده آزمایشگاه ملی. در طول تصدی خود در این برنامه گسترش و پشتیبانی از تجاری و بازاریابی فرصت های خصوصی فضانورد ماموریت تجاری ماژول ها و در فضای تولید برای فعال کردن قوی کم مدار زمین اقتصاد است. تحت رهبری او ناسا همکاران SpaceX و نورث روپ گرومن تکمیل بیش از 30 تجاری عرضه مجدد ماموریت و SpaceX راه اندازی اولین تجاری خدمه پرواز آزمایشی به ایستگاه. Shireman پیوست ناسا در سال 1985.

"آن بوده است به افتخار یک عمر به کار کرده اند و از طریق توسعه ایستگاه فضایی بین المللی از یک نوپای تسهیلات به جهان-کلاس آزمایشگاه" Shireman گفت. "ایستگاه فضایی بین المللی ادامه خواهد داد به گسترش و رشد در سال های آینده تخمگذار زمینه را برای آینده کاشفان حرکت رو به جلو به ماه بهبود زندگی بر روی زمین و باز شدن پایین مدار زمین تجاری فعالیت و رشد قوی اقتصاد وجود دارد. این فوق العاده مردم اختصاص داده شده همراه با شرکای بین المللی ما شده اند برجسته از من حرفه ای حرفه ای. من واقعا معتقدم که ISS به دست آورده است در تاریخ به عنوان پیچیده ترین انسان, مهندسی, موفقیت تمام دوران است."

برای تقریبا 20 سال انسان ها زندگی می کردند و مشغول به کار به طور مداوم به ایستگاه فضایی بین المللی پیشرفت دانش علمی و نشان دادن فن آوری های جدید ساخت تحقیقات پیشرفت ممکن نیست بر روی زمین است که قادر خواهد طولانی مدت انسان و رباتیک اکتشافی به اعماق فضا. در این منحصر به فرد بین المللی همکاری 239 نفر از 19 کشور در بازدید از ایستگاه.

اطلاعات بیشتر در مورد ایستگاه فضایی بین المللی در: https://www.nasa.gov/station

-پایان-



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب