ناسا به نام ستاد پس از "پیشگامی" سیاه مهندس مریم جکسون

مری جکسون بود که آژانس فضایی آمریکا اولین زن آفریقایی-آمریکایی مهندس که محاسبات کمک ارسال فضانوردان به فضا است

توسط NEWSCENTERALS در 5 تیر 1399

مری جکسون بود که آژانس فضایی آمریکا اولین زن آفریقایی-آمریکایی مهندس که محاسبات کمک ارسال فضانوردان به فضا است. بیش از چندین دهه زندگی حرفه ای طولانی او نیز تحت فشار قرار دادند برای حمایت از زنان در ناسا.

ناسا دفتر مرکزی آن در واشنگتن دی سی خواهد بود تغییر نام داد و به افتخار آژانس فضایی آمریکا اولین آفریقایی-آمریکایی خانم مهندس مریم W. Jackson, مقامات اعلام کرد.

"مری هرگز پذیرفته وضع موجود او کمک کرد تا شکستن موانع و باز کردن فرصت های شغلی برای آمریکایی های آفریقایی تبار و زنان در زمینه مهندسی و فناوری" ناسا مدیر جیم Bridenstine در بیانیه ای گفت.

جکسون شروع به کار برای آژانس فضایی آمریکا در 1950s در زمانی که ناسا بود که تفکیک نژادی. او رسما ارتقا به یک مهندس در سال 1958.

کار و کار آژانس دیگر سیاه زن ریاضیدانان شد تا حد زیادی ناشناخته تا زمانی که یک کتاب و پس از آن فیلم هالیوود "چهره های پنهان" آورده داستان خود را به مردم است.

ادامه مطلب: ناسا شیپور خاموشی برای رهبری بشر spaceflight

"پنهان ما ادامه خواهد داد برای به رسمیت شناختن سهم زنان آفریقایی آمریکایی ها و مردم در تمام زمینه های را ساخته اند که ناسا موفق تاریخچه اکتشاف ممکن است" Bridenstine گفت.

ترویج زنان در ناسا

جکسون دختر کارولین لوئیس گفت که او و بقیه خانواده اش شد "افتخار" توسط ناسا تصمیم گیری است.

"او یک دانشمند انسانی, همسر, مادر و پیشگامی که هموار راه را برای هزاران نفر از دیگران برای موفقیت نه تنها در ناسا, اما در سراسر این کشور" لوئیس گفت.

بیش از چندین دهه زندگی حرفه ای طولانی در ناسا جکسون نیز رهبری برنامه هایی که برای حمایت از استخدام و ارتقاء زنان در ناسا به خصوص در آژانس علم و تکنولوژی و مهندسی و ریاضیات بخش است.

جزئیات بیشتر: می خوام یک فضانورد ؟ در اینجا این است چگونه می توانید پای خود را در درب در ناسا و ESA

جکسون در گذشت در سال 2005 بود اما پس از مرگ اهدا کنگره مدال طلا به افتخار دستاوردهای او در سال 2019.

رسمی مراسم نامگذاری ساختمان که نشسته در یک خیابان به نام "چهره های پنهان راه" است که با توجه به برگزار می شود.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن