راننده نسکار بابا والاس آتش سوزی در مغلوب ساختن پیشی جستن برای لکه دار او را در توییتر

در اوایل این هفته رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن خواستار عذرخواهی از بابا والاس ظاهرا برای ارتکاب آنچ

توسط NEWSCENTERALS در 18 تیر 1399

در اوایل این هفته رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن خواستار عذرخواهی از بابا والاس ظاهرا برای ارتکاب آنچه که او به دروغ برچسب نفرت-جرم "جعل" پس از آنچه در نگاه بسیاری مانند یک طناب دار داشت در راننده نسکار پارکینگ غرفه.

والاس پاسخ در رسانه های اجتماعی با پیام های مثبت و دوست دارم اما او تا به حال کمی بیشتر به می گویند که او به نظر می رسد به عنوان یک مهمان در Jimmy Kimmel Live! سه شنبه شب.

کمدین و black-ish ستاره Anthony Anderson, که پر بود به عنوان مهمان میزبان برای کیمل گفت: "به عنوان یک بچه در حال رشد نیست پس آیا شما تا کنون فکر می کنم که شما را در به دست آوردن توجه رئیس جمهور ایالات متحده امریکا در یک مثبت یا منفی در راه است. افکار خود را در مورد چگونه او آمده پس از شما در رسانه ها در مطبوعات و در رسانه های اجتماعی به دلیل آنچه که برخوردی تا کنون؟"

زمانی که او برای اولین بار شاهد تهمت توييتها والاس گفت: او فکر کرد که: "انسان وجود دارد بنابراین بسیاری از چیزهایی که می خواهید در جهان است که من احساس می کنم مثل او باید در مورد نگران است."

"برای اینکه دیر به حزب یک چیز است و به اشتباه در اطلاعات واقعی است دیگر," او اضافه شده است. "اما همه در همه, او یک چیز حق این مقامات است که در ادامه به ایستادن پشت سر من رانندگان نسکار و مقامات است که در ادامه به پشت من را از طریق آن تمام. او که بخشی درست است."

والاس در ادامه برای روشن شدن برخی از تصورات غلط در مورد طناب دار حادثه از جمله این واقعیت است که او حتی کسی که در بر داشت و آن را در گاراژ خود را. این بود که رئیس جمهور از نسکار آورده است که آن را به توجه خود را. "اولین کسی که من فکر می کردم از زمانی که آن را به توجه من بود که طناب دار موجود در گاراژ من بود یک عضو خدمه که اتفاق می افتد به آفریقایی-آمریکایی در تیم من" او گفت و توضیح داد که آن این بود که اعضای خدمه که طناب دار.

"نه یک بار من آن را گزارش" والاس گفت. "من حتی نمی دیدن تصویر طناب دار یا گاراژ بکشد تا سه شنبه پس از مسابقه و پس از من در حال حاضر در صفحه اصلی بعد از من دوم تلفن تماس با اف بی آی است. بنابراین من آن را گزارش. من فقط گفته شد در مورد آن و چیزی که بعد از شما می دانید یک چیز به دیگری منجر شد."

در صدای جیر جیر خود را تهمت به نظر می رسید نشان می دهد که والاس هم تیمی ها و رانندگان بسیج در اطراف او تحت ادعای نادرست اما هر دو اندرسون و والاس به رسمیت شناخته شده بود که آن را "قدرتمند" لحظه ای که آیا طناب دار بود به عمد به سمت چپ خود را به غرفه یا نه.

"بدیهی است که شما می توانید احساسات" او گفت:. "من سعی کردم به راه رفتن قبل از آن لحظه. من تا به حال فقط یک تن از انرژی مثبت است. و پس از آن لحظه ای که با وجود شکست و فقط در مجموع قرار داده و من احساس می کند. و آن را فقط نشان داد که قدرت و وحدت عشق و محبت و درک است که همه ما باید برای یکی دیگر."

"در آن لحظه وجود همه اجازه گارد خود را و یا اجازه دهید خود را انسان بودن و انسان بودن طرف" او ادامه داد. "من فکر کردم که بسیار قدرتمند را به جهان نشان می دهد که ورزش ما با هم می آیند, ورزش نسکار که در آن بسیاری از مردم خود را مورد شک و تردید است که ما نشان می دهد این نوع از وحدت و عشق و درک. و این همه همان چیزی را انجام دهید, بنابراین من فکر کردم که خیلی قوی و خیلی تاثیرگذار."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن