National Enquirer ناشر امی التماس مغلوب ساختن پیشی جستن دولت برای هفت شکل جزوه

کمبود مالی American Media Inc. که تحت رهبری رئیس اجرایی دیوید دماغ weaponized the National Enquirer به خدمت دو

توسط NEWSCENTERALS در 17 اردیبهشت 1399

کمبود مالی American Media Inc. که تحت رهبری رئیس اجرایی دیوید دماغ weaponized the National Enquirer به خدمت دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن انتخابات ریاست جمهوری و پس از آن اذعان کرد نقض فدرال کمپین قوانین با پرداخت 150.000 دلار در hush پول به اتهام تهمت, معشوقه, است تقاضا برای مالیات دهندگان حمایت چک حفاظت از برنامه وام.

روز سه شنبه این شرکت کاهش یافته است به فاش کردن مقدار وام درخواستی, اما آگاه در صنعت رسانه ها گفت که روزانه وحش که امی است دست خود را از بین 5 میلیون و 6 میلیون دلار در دولت پول زیادی از آن می توان ببخشند تحت اضطراری PPP قانون اگر این شرکت حفظ آن زمان حقوق و دستمزد حداقل به مدت هشت هفته.

"رسانه های آمریکایی تصمیم به درخواست برای PPP حمایت در تلاش برای امن صدها نفر از کارهایی که ممکن است از دست داده اند به ما و دیگر ناشران همچنان به حرکت آب و هوای فعلی اقتصادی ایجاد شده توسط Covid-19 همه گیر" امی در بیانیه ای گفت به The Daily Beast.

گذشته از امتناع از فاش کردن این مقدار پول آن را به دنبال AMI نیز کاهش یافته است به شناسایی شرکت های بزرگ بانک است که تقاضا برای PPP وام به اداره کسب و کار کوچک در این شرکت نمایندگی. یک فرد آشنا با این وضعیت گفت: AMI بانک جی پی مورگان چیس—که عمده مستاجر از همان مرکز شهر منهتن ساختمان اداری به عنوان تلخیص ناشر—همراه با سیتی بانک و بانک مرکزی امریکا.

PPP درخواست وام باعث خشم و انزجار در میان چندین امی کارکنان.

"اگر آنها پول دریافت آنها باید به نام فرش" یک AMI کارمند گفت: روزانه وحش درخواست برای گمنامی برای ترس از اقدامات تلافی جویانه.

"خود ابتکار عمل نفس است. این درست نیست—می توان آنها را به گرفتن پول از یک کسب و کار کوچک است که واقعا به آن نیاز دارد. این جای تعجب نیست من دماغ در تلاش است تا این که او را از جان گذشته, اما گرفتن پول از دولت و تهمت و پس از همه آنها انجام داده اند مشمئز کننده است."

این فرد اشاره کرد که چگونه دماغ سعی کرده بود در موارد متعدد برای دریافت پول نقد برای خود بیمار امپراتوری از عربستان شاهزاده محمد بن سلمان و عربستان سعودی و حتی تلاش برای پیروزی به نفع و بودجه—با تولید یک sycophantic 102-صفحه ویژه نشریه تحت عنوان پادشاهی جدید به پایان رسیده برای مادربورد را تا سال 2018 تور ایالات متحده است. براق خاص مجله به طور گسترده ای دیده می شود به عنوان چاپلوس تبلیغات برای جلب عربستان حاکم—که بعدها درگیر در قتل روزنامه نگار جمال Khashoggi—به حفاری عمیق خود را در جیب و چنگال به امی.

آن کار نمی کند.

"ما یک کسب و کار کوچک" یکی دیگر از امی کارمند گفت: روزانه وحش. "من نمی توانید ببینید که چگونه ما واجد شرایط برای این. مردم در حال حاضر در حال کار سخت برای پول کمتر و وجود دارد مقدار زیادی از خشم نسبت دماغ. خلق و خوی تلخ است."

اخبار امی را گریه می آید برای کمک به یک کمی بیشتر از یک ماه پس از دماغ به اطلاع شرکت 450-یا-بنابراین کارمندان—که به خاطر آن زیر 500, واجد شرایط شرکت برای PPP وام—که او برش پرداخت خود را در سراسر هیئت مدیره با 23 درصد است. که کاهش شدیدی آمد و به عنوان امی در حال حاضر با آن مواجه بالقوه ورشکستگی آن را به عنوان وارد آنچه پیش بینی شده بود به یک فاجعه 2020 سال مالی را ترک کرده است و بسیاری از کارکنان عمیقا در مورد امور مالی خود را و توانایی خود را برای پرداخت اجاره و هزینه های مواد غذایی.

در دماغ کارکنان گسترده ای ایمیل—راه اندازی بدون هشدار در یک شنبه در ماه مارس—او ادعا کرد که او بیش از حد بود و گرفتن نامشخص برش از حدود هفت شکل و جبران بسته است.

در آن زمان چندین امی جانبازان گفت: دماغ ایمیل شد فال بد برای یک شرکت رسانه ای ظاهرا در حمایت از زندگی از آن اکثریت صاحب چتم مدیریت دارایی صندوق های تامینی. یک چتم-دستور فروش National Enquirer برای 100 میلیون دلار به Hudson اخبار مغول جیمی کوهن اعلام کرد بیش از یک سال پیش با هیاهو—هنوز بسته نشده و رسانه ها ناظران صنعت در حال حاضر شکی نیست که از آن خواهد شد.

جاناتان Gasthalter سخنگوی چتم نمی پاسخ به درخواست های مکرر برای نظر.

"آن را در یک ونتیلاتور," سابق Enquirer سردبیر استیو چون گفت: در مورد شرکت خود را به عنوان رئیس سابق دماغ شد کاهش حقوق کارمندان.

دماغ را دست راست و وفادار ستوان دیلن Howard سرنگون شد از این شرکت در پایان ماه مارس پایان یک دوران پر سر و صدا که در آن سر گرم استرالیا تبدیل شد درگیر در hush-پول معاملات و پذیرفته ایمنی معامله همراه با دماغ برای جلوگیری از محاکمه فدرال از منطقه جنوب نیویورک.

در یک قرارداد میانجیگری با مغلوب ساختن پیشی جستن سپس وکیل-محکوم جانی مایکل کوهن در مدت کوتاهی قبل از انتخابات ریاست جمهوری 2016 AMI پرداخت 150.000 دلار در یک "بگیر و بکش" مقابله با سابق Playboy , مدل, Karen McDougal, که ادعا کرد که تا به حال در دراز مدت زناکارانه امور با آن نامزد مغلوب ساختن پیشی جستن و امضا محدود زندگی حقوق معامله به امی مالکیت منحصر به فرد از هر گونه ارتباط او تا به حال با یک "سپس مرد متاهل." انتشار هرگز زد داستان او و MacDougal بعد شکایت می شود منتشر شده از توافق و این موضوع حل و فصل شد آزادی MacDougal از قرارداد.

هوارد که متکی به امی برای کارت سبز خود را نیز متهم توسط جف بزوس از باج خواهی و کمک به جمع آوری خاک بر Harvey Weinstein جنسی-حمله به قربانیان.

مشهور محور تلخیص شرکت—که gossipy نشریات نیز شامل US Weekly, تماس, the Globe, the Star, OK! مجله, نزدیک, و , زندگی و سبک—دچار ضرر و زیان قابل توجهی در درآمد حاصل از تبلیغات در طول COVID-19 همه گیر و همچنین به خاطر دکه روزنامه فروشی فروش کاهش یافته اند به نزدیک به صفر است.

کارکنان خصوصی خشمگین در مورد این شرکت تصمیم به قطع پرداخت در سراسر-هیئت مدیره برای همه کارکنان. در حالی که رسانه های دیگر مدیران ضبط کرده اند حقوق خود را یا گرفته شده بزرگتر paycuts از خود پایین تر پرداخت می شود, کارکنان, AMI اجرا کرده است یک درصد کاهش حقوق و دستمزد بر تمام کارکنان است. عنوان The Daily Beast اولین گزارش ماه گذشته دماغ کاهش کارکنان' پرداخت 23 درصد به عنوان آن در حال حاضر وضعیت مالی متزلزل تر شد مبرم به دلیل شیوع کروناویروس.

امی یکی از چندین رسانه های آمریکایی از شرکت هایی که اعمال می شود برای دولت وام کسب و کار کوچک بیش از گذشته چند ماه. روزنامه های محلی از جمله سیاتل تایمز نیز به عنوان رسانه های دیجیتال شرکت ها از جمله شلوغی دیجیتال گروه با موفقیت به کار گرفته و برای دریافت PPP وام.

سرمایه گذاری سرمایه-حمایت سیاسی و مالی سایت Axios اعلام کرد در ماه گذشته است که آن را دریافت کرده بود چندین میلیون دلار PPP وام. در حالی که این شرکت در ابتدا در دفاع از تصمیم خود به دنبال یک وام با وجود پتانسیل های اخلاقی و کمبود بودجه برای دیگر کسب و کارهای کوچک, انتشار معکوس البته پس از یک هفته گفت که این امر بازگشت به پول است.

"این برنامه تبدیل به تفرقه تبدیل به یک بحث عمومی در مورد شایستگی از صنایع خاص و یا شرکت های" بنیانگذار جیم VandeHei نوشت: در سایت. "در حالی که تقاضا برای وام و احساس درست و محتاطانه چیزی که به انجام یک ماه پیش برای حفاظت از 190 کارکنان, اگر ما می دانستم که پس از آن چه ما می دانیم در حال حاضر ما را سوخته آن را و امید برای بهترین."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب