National Geographic مستند را برای آزادی 'بازسازی بهشت' از برنده جایزه آکادمی کارگردان Ron Howard

National Geographic, مستند, فیلم امروز اعلام کرد انتشار بازسازی بهشت از برنده جایزه آکادمی کارگردان ران هوارد

توسط NEWSCENTERALS در 16 تیر 1399

National Geographic, مستند, فیلم امروز اعلام کرد انتشار بازسازی بهشت از برنده جایزه آکادمی کارگردان ران هوارد و تصور کنید که فیلم های مستند در تئاتر را انتخاب (فیزیکی و دیجیتالی) در تاریخ 31 ژوئیه سال 2020 است. برای هر بلیط به فروش می رسد $1 را به موسسات خیریه حمایت از شهر بهشت, کالیفرنیا. مورد ستایش قرار داد با خبرنگار هالیوود به عنوان "صادقانه و به طرز ماهرانه ای مونتاژ ادای احترام به یک جامعه شکیبایی" بازسازی بهشت است یک داستان در حال حرکت از انعطاف پذیری در مواجهه با تراژدی به عنوان یک جامعه ویران شده توسط فاجعه می آید با هم به بهبود می یابند آنچه از دست داده بود. توضیحات برای اولین بار به بررسی مثبت در سال 2020 جشنواره فیلم ساندنس شد اخیر انتخاب AFI اسناد خواهد شد و بازی هفته آینده در جشنواره فیلم ادینبورگ.

"در حال حاضر بیش از هر زمان دیگری ما نیاز به یاد داشته باشید که زمانی که مردم گرد هم می آیند برای خوب بیشتر ما می توانیم یک تغییر مثبت در ما مشترک آینده. شور و شوق و تعهد از مردم در بهشت به یکدیگر و به بازسازی جامعه خود یک یادآوری از قدرت و انعطاف پذیری روح انسان" کارگردان اظهار داشت: Ron Howard.

در صبح روز Nov. 8, 2018, یک طوفان ویرانگر فرا گرفته منظره شهر بهشت, کالیفرنیا. زمان اردوگاه آتش خاموش شد آن را به حال به کشته شدن 85 نفر آواره 50,000 ساکنان و تخریب 95 درصد از محلی سازه. این مرگبارترین آتش آمریکا در 100 سال — و بدترین تا کنون در کالیفرنیا ،

به عنوان ساکنان مواجه آسیب به زندگی خود را به خانه های خود و به بیش از 150 ، 000 هکتار در داخل و اطراف خود را 141-year-old town آنها چیزی شگفت انگیز: آنها با هم کار کرده به زخم التیام یابد. اعضای جامعه در ادامه به ایجاد یک پیوند قوی تر از آنچه که آنها تا به حال قبل از این فاجعه حتی به خود امید و روحیه به چالش کشیده شد ادامه داد: سختی: جابجایی بحران های مالی دولت, موانع آب مسمومیت با غم و اندوه و PTSD.

از لحظه ای که بحران آغاز شد, برنده جایزه اسکار کارگردان Ron Howard رهبری یک تیم فیلمسازی به شهر و می خواهم به صرف یک سال با بهشت ساکنان مستند تلاش خود را به بهبود می یابند آنچه از دست داده بود. اردوگاه آتش و قریب به اتفاق aftermath شد عملا درس در آنچه که همه ما باید انجام دهید: حفاظت از محیط زیست ما کمک همسایگان ما برنامه ریزی برای آینده خطرات و به یاد داشته باشید برای حفظ سنت است که ما متحد — فقط به عنوان این انعطاف پذیر شهروندان را زمانی که آنها شروع به این کار مهم از بازسازی بهشت.

فیلم منتشر شده از طریق پیشرو توزیع کننده فیلم مستند Abramorama.

به کارگردانی Ron Howard, بازسازی بهشت تولید شد توسط Brian Grazer Howard, Xan پارکر سارا برنشتاین و جاستین ویلکس; های اجرایی تولید شده توسط مایکل روزنبرگ لوییزا Velis کارولین برنشتاین و رایان Harrington; co-produced by Lizz Morhaim با فیلمبرداری توسط لینکلن دیگری; ویرایش توسط M. Watanabe Milmore; و موسیقی توسط Hans Zimmer و Lorne Balfe. برای اطلاعات بیشتر مراجعه کنید www.RebuildingParadise.film.

National Geographic, مستند, فیلم های که قبلا منتشر شد جایزه اسکار-, بافتا و هفت بار برنده جایزه امی فیلم رایگان, انفرادی; the Sundance مخاطبان برنده جایزه نمایشگاه علمی; برندگان امی لا 92 و جینهم که شده در بالا 15 مستند در نظر گرفته شده برای جایزه اسکار در سال 2017; و دوپونت برنده جایزه جهنم بر روی زمین: سقوط سوریه و ظهور داعش. بنر آخرین فیلم این غاراز مدیر Feras فیاض بود و نامزد دریافت جایزه اسکار برای بهترین فیلم مستند در سال 2020 است.

در مورد National Geographic, مستند, فیلم

National Geographic مستند را متعهد به آوردن جهان, حق بیمه از ویژگی های فیلم های مستند است که پوشش به موقع تحریک آمیز و سطح جهان مربوط به داستان از بهترین فیلم سازان مستند در جهان است. نشنال جئوگرافیک, فیلم مستند بخش ملی جغرافیایی شرکای سرمایه گذاری مشترک بین دیزنی و انجمن جغرافیای ملی. گسترش دانش و درک ما از جهان شده است هدف اصلی از نشنال جئوگرافیک برای 132 سال و در حال حاضر ما در حال متعهد به رفتن عمیق تر هل دادن مرزهای رفتن بیشتر برای ما مصرف کنندگان ... و رسیدن به میلیون ها نفر از مردم در سراسر جهان در 172 کشور و 43 زبان هر ماه به عنوان ما آن را انجام دهد. NGP بازده 27% ما درآمد حاصل از غیر انتفاعی انجمن جغرافیای ملی به صندوق کار در زمینه علم اکتشاف حفاظت از محیط زیست و آموزش و پرورش. برای اطلاعات بیشتر natgeotv.com یا nationalgeographic.com.

در مورد تصور کنید فیلم های مستند

تصور کنید مستند تشکیل شد در سال 2018 توسط تصور سرگرمی رؤسای Brian Grazer و ران هوارد با تمرکز بر روی توسعه و تولید از ویژگی های برتر فیلم های مستند و غیر اسکریپت تلویزیون. از نیویورک بر اساس تصور اسناد توسط اجرا جایزه اسکار نامزد دریافت جایزه امی و چندین و Peabody برنده جایزه تولید جاستین ویلکس و سارا برنشتاین. بخش گسترش تصور کنید که تاریخ غنی در این مستند فضا که شامل آمار مجموعه مستند مریخ و دستیابی به موفقیت (NatGeo) و همچنین Ron Howard کارگردان فیلم Jay-Z ساخته شده در امریکا, The Beatles: هشت روز هفته – تور سال (2017 برنده جایزه گرمی برای بهترین موسیقی فیلم) و پاواروتی. به تازگی منتشر شده شامل پدران (تلویزیون اپل+), یک بار شد برادران: Robbie Robertson and the Band (Magnolia Pictures) و D وید: زندگی غیر منتظره (ESPN فیلم). پروژه های آینده شامل یکی از ویژگی های فیلم مستند در خوزه آندرس و جهان خود را آشپزخانه مرکزی NGO (نشنال جئوگرافیک, فیلم مستند); Timothy Leary: من به دنبال آزادی; در Pointe (دیزنی+); Supervillain: ظهور و سقوط Tekashi 6ix9ine (Showtime); شایعات بی اساس با سیندی آدامز (Showtime); قطعی مستند در Julia Child (ایسنا فیلم); مارتین اسکورسیزی کارگردانی فیلم مستند در نیویورک در سال 1970 صحنه موسیقی; یکی از ویژگی های فیلم مستند در نوازنده Louis Armstrong; و روری کندی docu-پروژه بررسی بوئینگ 737-Max هواپیما سقوط. www.imagine-entertainment.com



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب