موزه ملی تاریخ آمریکا میزبان "ویروسی تاریخ: داستان نژادپرستی انعطاف پذیری و مقاومت در جوامع آمریکایی"

اسمیتسونین موزه ملی تاریخ آمریکا را کشف افزایش نژاد پرستی و نفرت از جنایات کارگردانی در آمریکایی های آسیایی تب

توسط NEWSCENTERALS در 27 اردیبهشت 1399

اسمیتسونین موزه ملی تاریخ آمریکا را کشف افزایش نژاد پرستی و نفرت از جنایات کارگردانی در آمریکایی های آسیایی تبار در طول COVID-19 همه گیر در چهار روز دیجیتال مکالمه ممکن است 18-21 برای دانش آموزان دبیرستانی و معلمان است. این رویداد "ویروسی تاریخ: داستان نژادپرستی انعطاف پذیری و مقاومت در آمریکا و جوامع" را شامل خواهد شد مهمان ویژه فیلیپینی آمریکایی, رپر, تولید کننده موسیقی و دکلمه هنرمند روبی Ibarra.

هر روز این موزه را بعد از یک ویدئو در ساعت 9 صبح به وقت شرق آمریکا از موزه متصدی تئودور Gonzalves و شرکت میزبان Lintaro Donovan یک دانش آموز دبیرستانی و رهبر مدنی از مریلند درگیر شدن در یک بحث و گفتگو با رهبران جامعه برای به اشتراک گذاشتن تجربه دست اول و آدرس این سوال که "چگونه ما را انتخاب کنید برای تقویت یک جامعه در وسط یک اورژانس؟" Gonzalves خواهد پیوست مهمانان ویژه در یک پخش زنده در 3 p. m. EDT برای پاسخ به سوالات و شیرجه رفتن عمیق تر به این موضوع است. این پروژه به هدف سند چگونه جوامع و متحدان در حال مبارزه با نه تنها یک ویروس کشنده اما ایستاده تا برای هر یک از دیگر در برابر نژادپرستانه و اعمال خشونت و بی عدالتی. موزه را در تاریخ طولانی چگونه قدرت تعصب و بهداشت عمومی است و تحت تاثیر آسیایی جامعه آمریکا در طول تاریخ ایالات متحده است. شرکت کنندگان ممکن است درگیر در روزانه Q&A جلسات از طریق زندگی می کنند متن چت.

این رویداد خواهد شد در جریان در این موزه در سایت https://s.si.edu//ViralHistories برای دانش آموزان و عموم مردم و همچنین از طریق مرکز اسمیتسونیان برای یادگیری و دیجیتال دسترسی به YouTube و Facebook کانال. از Facebook اطلاعات رویداد واقع شده است در اینجا در https://www.facebook.com/events/695974341170026/.

برنامه و موضوعات عبارتند از:

مه 18: آنچه همواره ما را به ساختن جامعه و قدرت و حالت ارتجاعی در طول یک اورژانس ؟

مارس 19: چه چیزی ما را برای اعطا? چگونه این اطلاع رسانی انتخاب ما را ؟

ممکن است 20: آنچه که ما مسئولیت بررسی فرضیات ما در مورد دیگران ؟

مارس 21: چگونه ما حفظ قدرت و جامعه پس از یک اورژانس است ؟

سخنرانان مهمان خواهد شد عبارتند از:

Abigaile De Mesa, یک نظارت پرستار در نیوجرسی

Genevieve Villamoraمالک مشترک از بد سنت, برنده جایزه, Washington, d. C., رستوران

حداکثر لئونگبنیانگذار سان فرانسیسکو صلح جمعی

راسل Jeungصندلی های آسیایی آمریکایی مطالعات گروه در دانشگاه ایالتی سان فرانسیسکو و خالق توقف AAPI نفرت سایت

در هم آمیخته در طول چهار روز موزه خواهد شد از ویژگی های تصویری, گزارش های تولید شده توسط آشپزی مورخ و نویسنده فضل جوان به سند اثرات COVID-19 همه گیر در منهتن در چین شهر (https://posterhouse.org/special-project/corona-virus-chinatown-stories/).

محتوا و بحث خواهد بود مناسب برای دانش آموزان دبیرستانی و همچنین کنجکاو بزرگسالان است. منابع در دسترس خواهد بود برای معلمان و پدر و مادر را به عنوان سمبل به فاصله یادگیری برنامه.

این موزه همکاری با اسمیتسونین آمریکایی های آسیایی اقیانوس آرام مرکز اسمیتسونیان را آزادتر گالری هنر و چندین وابسته و موزه ها در سراسر کشور است.

از طریق بی نظیر مجموعه تحقیقات دقیق و پویا عمومی, توسعه, موزه ملی تاریخ آمریکا به دنبال توانمند سازی مردم برای ایجاد فقط و دلسوز آینده با بررسی حفظ و به اشتراک گذاری این پیچیدگی از ما گذشته. همه اسمیتسونین موزه ها همچنان بسته برای حمایت از تلاش برای جلوگیری از گسترش COVID-19. برای اطلاعات بیشتر http://americanhistory.si.edu.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن