مشاور امنیت ملی: مغلوب ساختن پیشی جستن را تهدید به شلیک معترضان شد تلاش برای "De-تشدید خشونت'

کاخ سفید مشاور امنیت ملی رابرت اوبراین اصرار داشت در صبح روز یکشنبه که رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن

توسط NEWSCENTERALS در 11 خرداد 1399

کاخ سفید مشاور امنیت ملی رابرت اوبراین اصرار داشت در صبح روز یکشنبه که رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن التهابی توییتهایی خواستار اجرای قانون به انتشار "سگ باطل" و ارتش به معترضان شلیک شد و در واقع تلاش های رئیس جمهور به "deescalate خشونت است."

طی چند روز گذشته به تظاهرات بیش از مینیاپولیس پلیس کشتن یک غیر مسلح سیاه بزرگ شده اند به طور فزاینده ای شدید تر و خشونت آمیز رئیس جمهور به اخراج چندین آتش زا توییتهایی خواستار پلیس و ارتش را به اقدام سریع.

در یکی از بدنام جیر رئیس جمهور گفت که "زمانی که غارت شروع به تیراندازی شروع می شود," یک عبارت است که قدمت آن به دهه 1960 هنگامی که یک میامی رئیس پلیس قول داد یک نگاهی به-هیچ-زندانیان رویکرد به ناآرامی ها در محله. رئیس جمهور جیر بود و بعد از آن تلقی توییتر به نقض قوانین خود را مورد ستایش خشونت است.

در طول یک تخته سنگ از یکشنبه, اخبار, نشان می دهد حضور اوبراین دست تکان دادند هر گونه نگرانی در مورد رئیس جمهور سخنان به عنوان تظاهرات خشم خارج از کنترل است. سی ان ان لنگر جیک Tapper فشرده مشاور امنیت ملی در این موضوع اشاره کرد که هر دو فرمانداران جمهوری خواه و دموکرات پیشنهاد کرده اند تهمت توييتها هستند stoking بیشتر خشم.

"رئیس جمهور با استناد سگ باطل و شوم سلاح اختیار داشت در برابر معترضان در خارج از کاخ سفید" دق الباب تعجب با صدای بلند. "آیا شما فکر می کنم پیام های مانند که در حال کمک به متحد کردن کشور و آرامش ترس؟"

اشاره رئیس جمهور اقدام walkback از غارت جیر o'brien افزود: "او گفت که او در تلاش بود به deescalate او نمی خواست خشونت او در تلاش برای توقف خشونت که صورت گرفت یک شبه."

"پیام و آن را یک پیام قوی ما می خواهیم قانون و نظم در این کشور ادامه داشته باشد. "ما می خواهیم مسالمت آمیز معترضان که نگرانی واقعی در مورد خشونت و نژادپرستی آنها باید قادر به رفتن به شهر آنها باید قادر به درخواست دولت خود و اجازه دهید صدای آنها شنیده شود."

سی ان ان لنگر عقب رانده برجسته رئیس جمهور بعدی توییتهایی که او در آن افتخار است که سرویس مخفی مقابله با معترضان در کاخ سفید می تواند sic "سگ باطل" و استفاده از "شوم سلاح" در مقابل تظاهرکنندگان اگر همه چیز را از دست.

"این است و نه آرام بخش زبان. شکی نیست که رئیس جمهور تهمت ناراحت شد تصویری از جورج فلوید" دق الباب بیشتر اشاره کرد. "این وحشتناک و زشت و ناپسند رک و پوست کنده. اما رئیس جمهور علاقه خود را شده است در مورد راه شما در حال صحبت کردن در این صبح در مورد آنچه اتفاق افتاده است به جورج فلوید و شرمی که در مورد معترضان و خشونت برخی از آنها باعث. و ما باید مقامات دولتی دموکرات ها و جمهوری خواهان گفت که رئیس جمهور با استفاده از التهاب زبان است."

اوبراین گفت که رئیس جمهور "شور و شوق می آید از این واقعیت است که ما رو بزرگ مأموران اجرای قانون است نه چند سیب بد مانند افسر که به کشته شدن جورج فلوید اما ما باید چند سیب بد که اجرای قانون بد نام است."

در یکی دیگر ظاهر در ABC این هفتهلنگر جورج Stephanopoulos خواسته اوبراین اگر رئیس جمهور باید مسئولیت توییتهایی و همان دریافت پاسخ از مشاور امنیت ملی.

"من فکر می کنم آنچه که او گفت: در مورد کسانی توییتهایی است که او می خواهد به deescalate خشونت و نمی خواهند مردم غارت" اوبراین واکنش نشان داد. "معترضان مسالمت آمیز این بزرگ آمریکایی تفاوت بین کشور ما و کشورهای استبدادی زمانی که این اتفاق می افتد, آنها درخواست این کشور برای جبران."

مغلوب ساختن پیشی جستن مشاور نیز به اخراج هر مفهوم—با وجود چه محلی و مقامات دولتی می گویند—که راست بازیگران و سفید supremacists تا به حال هر گونه دخالت در تخریب و یا تحریک های صورت گرفته در سراسر کشور تظاهرات. اوبراین به جای آن قرار داده شده همه تقصیر را به گردن "چپ رادیکال" و "antifa."

"من را دیده اند و نه کسانی که گزارش راست, گروه," او گفت: Tapper اضافه کرد: "این رانده شدن توسط antifa و آنها این کار را در سیاتل آنها آن را انجام داده ام در پورتلند آنها آن را در برکلی این است که یک نیروی مخرب است."

"در حال حاضر رئیس جمهور و دادستان کل می خواهم به دانستن آنچه که FBI انجام شده است برای نظارت به اخلال به پایین antifa به تعقیب آنها" اوبراین بیشتر گفت: در این هفته. "اولین بار نیست آنها با استفاده از سبک نظامی تاکتیک را به استفاده از این وضعیت برای رایت کردن شهرستانها ما. FBI است به آمده تا با یک طرح برای مقابله با antifa."

علاوه بر این اوبراین نیز قاطعانه رد کرده بود که نژادپرستی نظاممند در حال حاضر در کشور سازمان های اجرای قانون سرزنش خشونت پلیس علیه اقلیت نژادی در "چند سیب بد" که پلیس یک "بد نام است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب