متحدان ناتو احساس خطر و اذیت توسط ما باز آسمان خروج

مغلوب ساختن پیشی جستن دولت ترک کرده است و در عین حال یکی دیگر از سلاح های کنترل ... یکی به معنای ایجاد اعتماد

توسط NEWSCENTERALS در 3 خرداد 1399

مغلوب ساختن پیشی جستن دولت ترک کرده است و در عین حال یکی دیگر از سلاح های کنترل ... یکی به معنای ایجاد اعتماد بین آمریکا و روسیه است. به عنوان Teri شولتز گزارش ها از بروکسل ناظران در اروپا و ایالات متحده به شدت دستپاچه شده توسط یک روند نگران کننده.

متحدان ناتو تا به حال مدت طولانی است که توسط هشدار داد مغلوب ساختن پیشی جستن دولت است که آن را نمی بینیم ارزش ماندن در پیمان آسمان های باز است که اجازه می دهد تا با 34 امضا کنندگان به پرواز بیش از هر یک از دیگر خاک در تلاش برای افزایش شفافیت و اعتماد است. اما بر خلاف وحدت بود که در نهایت با به دست زمان انصراف واشنگتن از متوسط محدوده نیروهای هسته ای (INF) پیمان در سال گذشته اروپایی ها نمی empathetically پذیرفته تصمیم به تخلیه آسمان باز است که در نظر آنها موثر کمک به امنیت جهانی است.

پس از یک ویژه ناتو در جلسه روز جمعه برای بحث در مورد گام های بعدی در این بیانیه خوانده شده توسط دبیر Jens Stoltenberg شد کمی بیش از یک تلفیقی از طولانی-برگزار views reconfirming ناتو تعهد به سلاح کنترل خلع سلاح و عدم اشاعه و نسبتا خفیف ملامت که روسیه را "انتخابی اجرای" تعهدات خود را "تضعیف شده است" این پیمان است. ناتو اشاره کرد ایالات متحده قصد دارد به "تجدید نظر در خروج خود باید به روسیه بازگشت به انطباق کامل" و متعهد تلاش بیشتر در جهت متقاعد کردن کرملین به انجام این کار است که این پیشنهاد باید اتفاق می افتد در "اولین تاریخ ممکن است."

ادامه مطلب: امنیتی مونیخ گزارش می بیند جهان به عنوان یک پازل شکسته

پس از جنگ سرد پیمان مهر و موم شده در سال 1992 با هدف افزایش اطلس اعتماد و شفافیت اجازه امضا کنندگان به انجام تعداد معینی از نظارت نظامی پروازهای بیش از هر یک از دیگران' خاک در کمی توجه کنید. ایالات متحده و به کمتر آوازی درجه شرکای اروپایی خود را گرفته و موضوع را با کرملین امتناع از اعطای دسترسی به مشاهده پرواز در اطراف محاصره از کالینینگراد و عرض 10 کیلومتر (6 مایل) مرز خود را با روسیه و اشغال گرجستان مناطق آبخازیا و اوستیای جنوبی. واشنگتن گفته است که روسیه نیز مسدود شده غیر مسلح overflights از ما تمرینات نظامی و متهم مسکو از سوء استفاده از آن نظارت حقوق بیش از خاک ایالات متحده به انجام جاسوسی است.

مغلوب ساختن پیشی جستن پیش بینی 'مثبت' نتیجه

رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن به نظر نمی رسد به فکر فرار از توافق یک معامله بزرگ است. "من فکر می کنم که آسمان باز [sic] همه کار خواهد کرد" او گفت: پیش نمایش رسمی اطلاع رسانی از خروج. "من فکر می کنم آنچه که اتفاق می افتد این است که ما در حال رفتن به بیرون بکشد و آنها در حال رفتن به می خواهید به یک معامله...من فکر می کنم چیزی بسیار مثبت کار خواهد کرد."

دولت های دیگر به نظر می رسد کمتر برخی از آن نتیجه است.

در روز جمعه ناتو در دیدار با سفیر فرانسه در موریل Domenach خواندن یک بیانیه امضا شده توسط 11 دولتها از جمله آلمان و فرانسه و فنلاند و سوئد است. "ما تاسف اعلام شده توسط دولت آمریکا گفت:" Domenach "اگر چه ما به اشتراک گذاشتن نگرانی های خود را در مورد اجرای این پیمان بند توسط روسیه است."

اما در پاک کردن رد به وزیر امور خارجه مایک Pompeo این نتیجه رسیدند که چنین نگرانی مقدار به مسکو با استفاده از آسمان باز به "تضعیف صلح و امنیت بین المللی" این وزارتخانه خارجی اصرار بر "باقی می ماند عملکرد و مفید" و "روشن ارزش افزوده برای ما کنترل تسلیحات متعارف معماری و تعاونی امنیتی است."

آسمان های باز یکی از یک نوع

سرهنگ بازنشسته ولفگانگ ریشتر در حال حاضر با موسسه آلمانی و بین المللی در امور امنیت بسیاری از سال را صرف کار بر روی سلاح های کنترل و تایید رژیم و می بیند آسمان های باز به عنوان ضروری برای شفافیت. وی با تاکید بر اهمیت منحصر به فرد از داده های خام جمع آوری شده توسط آسمان باز نظارت است که با همه به اشتراک گذاشته 34 کشورهای عضو که برخی از آنها حتی نمی باید سیستم های خود را برای جمع آوری چنین اطلاعاتی.

ریشتر معتقد است تضعیف توافق حمل قیمت بزرگتر از تحمل روسیه نقض, که او نمی در نظر گرفتن مواد نقض در کوتاه مدت. "وجود مشکلات پیاده سازی با روس ها که درست است اما آنها آنقدر شدید است که شما می توانید دنبال هدف از این پیمان" ریشتر گفت: DW.

ادامه مطلب: ناتو به نظر می رسد به فضا به عنوان جنگ های مدرن تکامل می یابد

او گفت: کرملین به احتمال زیاد خواهد شد واکنش نشان می دهند نیز تصمیم به ترک آسمان های باز ، lamenting است که "ما از دست دادن یک سند از تعاونی های امنیتی پس از دیگری."

Lukasz Kulesa یک محقق ارشد در لهستانی موسسه امور بین المللی لزوما موافق است که مسکو را به دنبال خواهد داشت واشنگتن ، "اگر روس ها در حال زیرک و آنها را به ماندن در این پیمان گفت:" DW "و نزدیک شدن به کسانی که از کشورهای اروپایی خواهد بود که در انتقاد از تهمت رویکرد است."

Kulesa پیشنهاد مغلوب ساختن پیشی جستن دولت ممکن است اشتباه محاسبه پیامدهای آن حرکت آینده فقط پس از ترک هر دو INF و ایران. "این بسیار بازی من می ترسم به دست روسها" او گفت: DW. "این بسیار آسان برای روسیه و هم برای دیگران به ساخت یک روایت که در آن روسیه را به نقض معاهده نوع از رفتن به حاشیه و همه ما صحبت در مورد این برگ برنده دولت است که از بین بردن سلاح های کنترل است."

ادامه مطلب: نقطه عطفی INF سلاح هسته ای معاهده تاریخ: آنچه در حال حاضر ؟

Lufthansa Airbus A319 in a hangar

آلمان لوفت هانزا بازسازی آن Airbus A319 برای استفاده در آسمان باز نظارت

جدید شروع پایان ؟

بو که در واقع آنچه که کاخ سفید در حال انجام است گفت: داریل کیمبال مدیر اجرایی مستقر در واشنگتن Arms Control Association. او به نام خروج "بخشی از یک مشکل الگوی" که نشانه بد برای آخرین باقی مانده توافق محدود و زرادخانه هسته ای است. جدید کاهش سلاح های استراتژیک پیمان یا شروع جدید نیاز به تمدید فوریه در نیروی باقی می ماند و مغلوب ساختن پیشی جستن دولت از تردید به, اعلام کرد که آن را می خواهد چین و احتمالا حتی اروپایی ایران برای بریتانیا و فرانسه را شامل می شود و در سال جدید کنترل تسلیحات پیکربندی.

کیمبال می یابد این همه طاقت فرسا و همچنین نگران کننده است. "سوالات در مورد آسمان های باز پیمان کمک به این وخامت امنیت محیط زیست," او توضیح داد. "آنچه نگران کننده است این است که روند دیپلماتیک برای حل این مسائل و پیدا کردن جایگزینی پیمان یا موافقت نامه به طور کامل وجود ندارد." در این رای او گفت: وجود دارد شانس کمی برای هر یک توافق نامه جدید را می توان با شروع جدید تاریخ انقضا در ماه فوریه است.

هر روز DW ویراستاران ارسال یک انتخاب از روز را سخت خبر و با کیفیت از ویژگی های روزنامه نگاری. ثبت نام برای عضویت در خبرنامه اینجا.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب