Naya Rivera, بهترین و بخشی از 'Glee'

منt نادر است که شما در واقع می تواند شاهد این لحظه بر روی صفحه نمایش زمانی که یک استعداد را به خود ستاره وضعیت

توسط NEWSCENTERALS در 24 تیر 1399

منt نادر است که شما در واقع می تواند شاهد این لحظه بر روی صفحه نمایش زمانی که یک استعداد را به خود ستاره وضعیت جرقه که مجموعه خیمه به آتش کشیده به عنوان آنها در دقیق حق با نقش دقیق مناسب مواد صعود به استعداد خود را به پتانسیل کامل.

شما را دیدم که لحظه ای با Naya Rivera.

اگر شما به تماشای Glee شما می دانید دقیقا آنچه که ما در حال صحبت کردن در مورد دلیل این که شما نه تنها از تماشای آن صحنه است. شما پس از دریافت این آهنگ در iTunes—یکی از آخرین بار یک تلویزیون موسیقی شد یک بیلبورد احساس. شما به آن گوش بسیاری از بار وقتی که شما شنیدن thumping معرفی به آدل نسخه از این آهنگ شما فرض کنید آن را به انتقال به سرور و نشاط mash-up. و شما cued تا تصویری از عملکرد در بسیاری از مواقع پس از.

این یکی از آن pop-فرهنگ لحظات نیست که فقط خیره به آن چاپی. آن چیزی که شما نمی یاد فقط به سرگرم شود اما به احساس.

Naya Rivera عملکرد "شایعه است/کسی مثل تو" در فصل سوم Glee وحی شد. ما نمی دانیم که این شخصیت چه رسد به این مجری بود که—که—در او.

که نقطه ای از این قسمت بیش از حد. آن را ممکن است رتبه در میان بهترین نمایش های تولید شده در زمانی که سرور و نشاط بود که گفتگو در مورد بهترین تلویزیون ارائه شده بود.

در اینجا بود که شخصیت ما تا به حال مشروط است به قاضی و اخراج به عنوان فقط یک قلدر. اما به عنوان ریورا راديال و قلب او بیرون آمد و گلو او را به ما آموخته است که خیلی بیشتر—در مورد او, درباره سانتانا در مورد عجیب و غریب احساس وحشت و نگرانی در مورد مبارزه برای مردم رنگ مورد پسند خود را ارزش.

آن است که در خط با روح نشان می دهد که کل جمله قبل از این به عنوان خوانده شده کاملا غیر قابل تحمل. همچنین در خط با روح نشان می دهد که شما نه تنها ببخشد اما در آغوش آن چیزی که بسیار...و اعتباری ریورا به عنوان کلید به حد عالی رساندن تن است که اجازه Glee دور با آن. و در انجام این کار, زندگی را تغییر دهید.

ریورا که بهترین و شناخته شده برای کار خود را در سرور و نشاطشد و گزارش از دست رفته جولای 8, پس از یک پل موقت نظامی زدن قایق حمل پسرش آمد و در ساحل دریاچه Piru در شهرستان ونتورا ایالت کالیفرنیا و او گزارش داد که او تا به حال در یک نقطه شروع به پریدن در آب است. پس از یک روز طولانی جستجو در بدن او بود بهبود دوشنبه.

اذکار آب گرفتگی در از افرادی که با او کار بر روی نشان می دهد. اگر ما ممکن است آنقدر پررنگ و عملکرد خود را بر Glee دلیل است که این مجموعه هر آنچه که شما ممکن است فکر می کنم از آن را در حال حاضر فراتر از یک پدیده در حال اجرا در زمان.

همه ما می تواند اشاره به شخصیت های مختلف و یا لحظات در نشان می دهد و می گویند که ما احساس دیده می شود. اما ریورا و سانتانا بودند بازنویسی قوانین است. آنها چیزی که به تصویر کشیده شده در تلویزیون برای اولین بار.

این Glee خلبان شناخته شده بودن برای عدم وجود یک کلمه بهتر است ، آن را در بر داشت یک تعداد انگشت شماری از بازیگران به نفس زندگی جدید را به گرايشات مختلف به نمایندگی از یک جنبه از دبیرستان را کمتر—تئاتر حرفهایها و تولید هنوز افسانه ای و برنده جایزه اول فصل است.

اما هر محقق از این سری می تواند به شما بگویم که آن را نمی آمد زنده اجازه دهید به تنهایی تکامل به معنی به دنبال-شیشه و آینه برای هنری بلند پروازانه millennials تا ریورا و سانتانا وارد به عنوان یک شخصیت بزرگ.

چیزی که در مورد سرور و نشاط بود که آن را نه تنها اجازه می دهد تا شما را به پروژه خود را در دبیرستان تجربه احساسات خود را در مورد "othered," خود را از توهمات triumphing بیش از آن. اما آن را نیز دارای اعتبار ارزش است که شما همیشه مشکوک شما تا به حال حتی اگر دیگران نیست فورا آن را تشخیص دهد.

از آن ساخته شده محروم و تحت اذعان احساس می کنید در نهایت مانند ستاره است. اما آن را نیز موظف همدلی: هر چه بحران وجدان آن جمعیت خواسته شده بود که پس از تماشای نمایش های Gleeks در میان ما بود و یکی هم در مورد اون و cheerleaders و پیچیده انسان پشت زرق و برق لباس.

"عملکرد خود را در 'Glee' دلیل است که این مجموعه هر آنچه که شما ممکن است فکر می کنم از آن را در حال حاضر فراتر از یک پدیده در حال اجرا در زمان. "

وقتی که می آید به تلویزیون توصیفاتی از پر افاده سردسته آنها نمی آیند ظریف تر از آنچه ریورا را در سرور و نشاط.

در این قسمت ما در ادامه با اشاره به ششمین قسمت از فصل سه سانتانا مجبور است برای مقابله با احساسات خود در مورد او queerness. که می خواند به عنوان ابتدایی دبیرستان, درام, طرح نقطه در 2020, اما زمانی که سرور و نشاط شد و پخش—نشان می دهد که در حال حاضر مترقی آن یک گی داستان با Chris Colfer را Kurt—این تکان دهنده بود.

Glee نیست همیشه شناخته شده برای ظرافت. در واقعیت بود که شاید لذت بخش ترین جنبه نشان می دهد. اما با این وجود آن را در زمان مراقبت های ویژه در کاوش سانتانا در داستان است. او مورد آزار واقع شدند چرا که او صدمه دیده بود. او صدمه دیده است چرا که او ترسیده بود. او با صدای بلند از آنجا که او نمی تواند آرام باشد. به همه ما و به نفع او در نهایت در بر داشت یک راه از طریق کلمات یا از طریق آهنگ به بیان است.

که معروف خلبان ماهرانه معرفی بازیگران هزاره John Hughes فیلم انواع است. ریورا را سانتانا نیست به طور کامل توسعه یافته اما این به خاطر نوع شخصیت او در حال رفتن به تبدیل شدن به نمی تواند به عنوان درخشان نقد و در معرض حداقل هنوز رتبهدهی نشده است. پایان سری بدهکار منحصر به فرد از صدای او و تزلزل عمق او به ارمغان آورد به شخصیت او خواهد بود یک شرکت منجر شود.

آن را غیر ممکن است برای بررسی ریورا سهم به Glee میراث و بدون اذعان به remarkableness که او حتی وجود دارد.

سرور و نشاط شد و یک نمایش در مورد صدای قدرت چه اتفاقی می افتد زمانی که کسانی که با سکوت خود اجازه دهید صدای شکستن رایگان.

اما به عنوان ما به خصوص آموخته در سال های پس از آن پخش شد که نشان می دهد ظاهرا انتخابی در مورد صدای آن اجازه دهید آواز خواندن. البته Lea Michele را Rachel Berry هر چه قضاوت شما ممکن است در گزارش اخیر اجازه داده بود به کمربند به rafters. و در تمام راه آنها tokenized و بازمی گردد او در برابر آن زن منجر Amber Riley مرسدس بنز خرد هر قسمت که در آن او فرصت داده شد به اکسل.

ریورا را سانتانا وجود داشته و خارج از افراط و تفریط که Glee جهان قرار بود وجود داشته باشد. وجود دارد یک کیفیت به صدای او یک سوهان که او جدیدی جهت دوستان در بر داشت آشکار انقلابی است که قادر به رسیدن به یک نکات دقیق وظریف است که هیچ کس دیگری در نشان می دهد می تواند تعامل با.

چگونه ما تعداد برجسته ؟ خارج از Adele mash-up: "لغزش" با Gwyneth Paltrow and Heather Morris "والری" در Sectionals سایه روشن ها صدای او را می یابد در "لرزش آن را" خود تنظیم "نمی Rain on My Parade." هر آنچه که یک "آن را عامل" بود که آن کهنه تعریف شد موظف به تغییر.

این تقریبا یک کیفرخواست از fanbase نشان می دهد که هر زمان سانتانا اظهار داشت خودش را—می شود آن را در تمایلات جنسی او استعداد و یا اعتماد به نفس خود را—هیچ کس نمی دانست چه به انتظار. او افسانه, اما همچنین غیر معمول است. نشان می دهد که در آن بهترین زمانی که آن را در آغوش گرفت که بخشی از او.

پس سرور و نشاط به پایان رسید ریورا بیشتر عناوین ساخته شده به دلیل مطرح behind-the-scenes, حکایات او در سال 2016 خاطرات متاسفم متاسفم: رویاهای, اشتباهات, و در حال رشد است.

او در آنجا ماند و در سال های اخیر گفتمان اطراف Lea Michele را در مجموعه رفتار هر چند او در مورد که در کتاب خود. هنوز آن را غیر ممکن است به فکر می کنم در مورد این شخصیت او انجام شده بود که اسکریپت به پیچیدگی آن بود که استعداد او خواستار آن نیست و تعجب می کنم چرا که ترجمه هرگز به چیزی بیشتر.

او کار می کرد و همیشه در ABC سریال Devious Maids و پس از آن حق رای دادن فیلم spin-off گام تا: آب بالا. اما و به اعتبار هر Glee فن سپری کرده است در سال های پس از نشان می دهد و در آخر در سال 2015 بدانم "که در آن است?"

نمی تواند آن را بیان چگونه نیرو های غیر معمول و دیدنی ظهور او را در نمایش شد, افزایش لازم توسط مفرد صدا و استعداد. که در آن آینه یک روایت ریشه در مبارزه برای مردم رنگ به رسمیت شناخته شود این سفر عجیب و غریب برای یک فرد به شرایط خودش و مبارزه جهانی از یک فرد به رشد بالقوه خود او ساخته شده arc که بسیار قابل توجه است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن