Nedap همکاران با تالس به ارائه صورت های بیومتریک احراز هویت برای تماس رایگان راه حل های کنترل دسترسی

Nedap یک رهبر در مدیریت امنیت تقویت آن دسترسی فیزیکی مدیریت با ارائه تالس در صورت به رسمیت شناختن تخصص.این همک

توسط NEWSCENTERALS در 7 مرداد 1399
  • Nedap یک رهبر در مدیریت امنیت تقویت آن دسترسی فیزیکی مدیریت با ارائه تالس در صورت به رسمیت شناختن تخصص.
  • این همکاری با هدف تسریع و تسهیل استقرار امن دسترسی فیزیکی برای کسب و کار, ادارات, بیمارستان ها و فرودگاه ها و سایت های صنعتی عمومی سالن و بیشتر.
  • تالس تشخیص چهره برای احراز هویت است و اقتباس شده مورد استفاده خوبی برای 'touchless تجارب مورد نیاز در جامعه امروز است.

تالس رهبر جهان دیجیتال در هویت و امنیت, اعلام ادغام آن صورت به رسمیت شناختن پلت فرم (FRP) به Nedap کنترل دسترسی فیزیکی پلت فرم (AEOS) تسهیل گسترده جذب بیومتریک احراز هویت. از طریق استفاده از "خارج از جعبه " راه حل تالس' نرم افزاری است که برای اولین بار در نوع خود به طور کامل تایید و یکپارچه با Nedap کنترل دسترسی فیزیکی پلت فرم.

در این زمان زمینه وجود دارد این است که افزایش نیاز به لمس-رایگان کنترل دسترسی فیزیکی. تماس با ما و فن آوری بیومتریک به خصوص صورت احراز هویت نشان دهنده تعادل مناسب از امنیت و راحتی. تالس تشخیص صورت پلت (FRP) اولین بیومتریک راه حل به طور یکپارچه با Nedap را ارائه و ساده اجرای آن در زیرساخت های موجود است.

تالس زمین رابط با Nedap دسترسی به کنترل پنل به ارائه صورت تطبیق نتایج بر هر یک از احراز هویت درخواست و همچنین به عنوان back-end برای همگام سازی لیست افراد مجاز. تالس زمین راه حل با این نسخهها کار در وصل یا قطع حالت به نفی هر گونه مسائل مربوط به اتصال.

سیستم حفظ حریم خصوصی داده ها در قلب آن و تنظیم شده است به طور کامل GDPR سازگار است. کاربران نیاز به ثبت نام قادر به استفاده از این سیستم و تمام داده های جمع آوری خواهد شد رمزگذاری و ایمن ذخیره می شود. به عنوان بخشی از این کاربران خواهد بود آگاه ساخته و از این راه اطلاعات خود را پردازش می شود و استفاده می شود در حالی که این سیستم همچنین اجازه می دهد تا به حذف داده ها بر اساس درخواست.

"ما واقعا بر این باورند بیومتریک است که به سرعت در حال رشد و شاید حتی تبدیل به یک استاندارد جدید برای کنترل دسترسی. اما بیومتریک است خیلی بیشتر از یک اثر انگشت یا کف دست اسکن. اضافه کردن صورت احراز هویت به Nedap سیستم های کنترل دسترسی ارائه می دهد بهبود یافته و بهداشتی تجربه برای کاربران و صاف و امن مردم در جریان مدیریت دسترسی مدیران می گوید:" وسلی Keegstra – یکپارچه سازی مدیریت در Nedap مدیریت امنیت

"تالس توانایی قوی برای انطباق با بازار جدید مورد نیاز با سرعت و بهره وری. رفتن بیومتریک برای کنترل دسترسی در حال حاضر راحت تر و سریع تر از همیشه. با تالس تشخیص صورت, پلت فرم, Nedap قادر به ارائه راه حل های نوآورانه است که می تواند به راحتی یکپارچه با زیرساخت های موجود اجازه می دهد برای استقرار سریعتر. علاقه بیومتریک به صورت امن و بدون تماس احراز هویت در حال افزایش است در حالی که تقویت شده توسط یک جدید "touch-free" هنجار در یک COVID زمینه می گوید:" فیلیپ Faure صورت پلت فرم به رسمیت شناختن صاحب کسب و کار در Thales دیجیتال هویت و امنیت است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن